quote:Op zondag 30 maart 2014 23:44 schreef deadprez het volgende:
Rechtse paupers die stoer doen, maar wegkijken als ze langs een groepje Marokkanen lopen.
zemmelquote:
Ik heb niets tegen Marokkanen, ik heb wel een aversie tegen criminelenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Was ik maar een Marokkaan.
Kon ik de mening van je corrigeren.
Leer Nederlands man.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:28 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Marokkanen, ik heb wel een aversie tegen criminelen
Laat het zo zijn dat Marokkaanse jonge mannen tussen de 14 en 25 jaar zwaar oververtegenwoordigt zijn in de misdaadstatistieken
Want die wouden ook een bepaalde bevolkingsgroep het land uit zetten. Dat wil de linkske kerk ook.quote:
En dus...quote:Op maandag 31 maart 2014 00:28 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Marokkanen, ik heb wel een aversie tegen criminelen
Laat het zo zijn dat Marokkaanse jonge mannen tussen de 14 en 25 jaar zwaar oververtegenwoordigt zijn in de misdaadstatistieken
Perfect Nederlands gquote:Op maandag 31 maart 2014 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Leer Nederlands man.Verder zijn er weinig mensen die ontkennen dat er problemen zijn.
DEPORTEREN!!1, want zijn Tunesische buurman vindt Marokkanen ook niet zo relaxed. Ofzo.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
DEPORTEREN!!1, want zijn Tunesische buurman vindt Marokkanen ook niet zo relaxed. Ofzo.
Alsof Henk en Ingrid weten hoe je werkwoorden moet vervoegen.quote:
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/wilden-wouden-wouen-wouwenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof Henk en Ingrid weten hoe je werkwoorden moet vervoegen.
Naast dat dat gewoon correct is, negeer je ook de inhoud.quote:
'Stuur ze allemaal het land uit!'- zegt de rechtse holbewonerquote:Op zondag 30 maart 2014 23:41 schreef Sharpeyed het volgende:
Linkse paupers die Marokkanen steunen en wegkijken bij de problemen van dit ras. Mietjes zijn jullie. Weglopers, wegkijkers en in jullie vorige leven misschien wel NSB'ers
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/wilden-wouden-wouen-wouwen
Taalverloederingquote:Alleen 'Wij wilden per se winnen' voldoet aan de taalnorm. Wie een van de andere varianten gebruikt, kan bijna rekenen op commentaar vanwege slordig taalgebruik. Toch nemen het Witte Boekje en het officiële Groene Boekje zowel wilden als wouden op. Van Dale (2005) noemt naast wilden en wouden ook nog wouen en wouwen, en merkt op dat de laatste drie vormen "informeel" zijn.
Ben je klaar met het eigenpijperij?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Naast dat dat gewoon correct is, negeer je ook de inhoud.
Een foutieve conclusie trekken en de inhoud vermijden met slechts één woord. Chapeau.
Wat is de oplossing van het probleem dan, volgens links?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:41 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
'Stuur ze allemaal het land uit!'- zegt de rechtse holbewoner
Links heeft gewoon gelijk met wat de oplossing van het probleem is dat die rechtse holbewoners bij het naar binnen halen van die marokkanen veroorzaakt hebben.
Als je niets meer te zeggen hebt kun je ook gewoon je bek houden i.p.v. debiele reacties posten.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:41 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Ben je klaar met het eigenpijperij?
Dat was je na het lezen van de TT nog niet bekend?quote:
marrokanen mengen onder de bevolking in plaats van isoleren in wijkenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is de oplossing van het probleem dan, volgens links?
VVD volk wel, inderdaad.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Investeren doe je meestal in dingen waarvan je denkt dat ze meer op gaan leveren
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Investeren doe je meestal in dingen waarvan je denkt dat ze meer op gaan leveren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |