In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Vond ik ook, maar begin daar langszaam op terug te komen. Denk toch dat Depay iets verder is momenteel.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Boëtius beter vond dan Depay
Ribery doet niet anders toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:45 schreef Max23 het volgende:
Ik vroeg me trouwens af he, mag je ook met een masker spelen als je geen hoofdblessure hebt? Om je tegenstander te intimideren zeg maar
Rens is hier niet blij mee.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef OverRated het volgende:
Sjek zegt iets negatiefs over een speler van Ajax
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Tegenstander Ajax wordt een zuivere penalty ontnomen.
Gras is groen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Rekik is sowieso te klein om een top centrale verdediger te worden.. Veltman ook trouwens.
Lolwatquote:Op zondag 30 maart 2014 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Rekik is sowieso te klein om een top centrale verdediger te worden.. Veltman ook trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |