In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Vond ik ook, maar begin daar langszaam op terug te komen. Denk toch dat Depay iets verder is momenteel.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Boëtius beter vond dan Depay
Ribery doet niet anders toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:45 schreef Max23 het volgende:
Ik vroeg me trouwens af he, mag je ook met een masker spelen als je geen hoofdblessure hebt? Om je tegenstander te intimideren zeg maar
Rens is hier niet blij mee.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef OverRated het volgende:
Sjek zegt iets negatiefs over een speler van Ajax
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Tegenstander Ajax wordt een zuivere penalty ontnomen.
Gras is groen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Rekik is sowieso te klein om een top centrale verdediger te worden.. Veltman ook trouwens.
Lolwatquote:Op zondag 30 maart 2014 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Rekik is sowieso te klein om een top centrale verdediger te worden.. Veltman ook trouwens.
Eens, al vind ik wel dat hij wel eens kans moet krijgen in een oefeninterlandquote:Op zondag 30 maart 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Van Dijk hype vind ik al helemaal achterlijk.
Ik zou hem wel geven.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Van Dijk hype vind ik al helemaal achterlijk.
Zo'n knappe overwinning tegen Wilhelmina '08 heeft wel een vermelding nodig natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:47 schreef Shreyas het volgende:
Hartstikke goed gedaan?![]()
Die tegenstanders van PEC waren echt lachwekkend
Beetje wat met Fisher gebeurde en wat met Kishna gaat volgen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:47 schreef Caland het volgende:
Veltman. Leuke hype was dat weer voor die paar potjes dat hij het aardig deed.
Mail het ze even dan kunnen ze zich alvast gaan richten op een maatschappelijke carrière.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beetje wat met Indi gebeurde en wat met Kongolo gaat volgen.
Ik vraag me alleen af wie er allemaal naar de Schotse competitie kijkt. Het niveau is daar achterlijk triest en Celtic heeft geen enkele tegenstand. Het enige waar we hem eigenlijk serieus op kunnen beoordelen is zijn prestaties in de Champions League.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:48 schreef S0nic het volgende:
[..]
Eens, al vind ik wel dat hij wel eens kans moet krijgen in een oefeninterlandAls zelf Veltman en Rekik die al krijgen.
Onder 1.90, te klein dus aldus Gijp.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jup.
Maar lolwat, rekik klein? 1 meter 88
Had me best een leuke leraar geleken.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Ron is een aparte gozer hé. Ik ben ooit naar een lezing geweest van hem, leuke avond maar het is een hele aparte jongen.
Dat zijn allebei nog wel talenten. Die Veltman is al relatief oud ook nog. Snap niet zo goed dat GGMM hem zo geweldig vindt.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beetje wat met Fisher gebeurde en wat met Kishna gaat volgen.
Talenten allicht, maar gaan nooit niveau'tje Everton ontstijgen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn allebei nog wel talenten. Die Veltman is al relatief oud ook nog. Snap niet zo goed dat GGMM hem zo geweldig vindt.
Mwhah, 1-0 is over het algemeen niet flink verliezen. Maar jij houdt er sowieso aparte opvattingen op na.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord heeft idd heel weinig punten gepakt voor Nederland.
Ik weet nog dat ze uit flink verloren hadden van Kuban Krasnonogwat en ze thuis wel even zouden gaan winnen omdat ze dan zo geïmponeerd zouden zijn door de Kuip![]()
![]()
Meer van dit soort fantastische anekdotes.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Ron is een aparte gozer hé. Ik ben ooit naar een lezing geweest van hem, leuke avond maar het is een hele aparte jongen.
Die waren de eerste half uur ook wel degelijk geïmponeerd door de Kuip.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ze uit flink verloren hadden van Kuban Krasnonogwat en ze thuis wel even zouden gaan winnen omdat ze dan zo geïmponeerd zouden zijn door de Kuip![]()
![]()
Zijn versloafde zoon gaat dat nu vertalen. Kans is groot.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Die gaat zo met een pistool die Bosz doodschieten
1.86 las ik net ergens.. hij oogt kleiner, tijd voor een bril denk ikquote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jup.
Maar lolwat, rekik klein? 1 meter 88
Ik kan wel een uitgebreid verslag doen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer van dit soort fantastische anekdotes.
Daar ga je de komende seizoenen nog wel achterkomen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn allebei nog wel talenten. Die Veltman is al relatief oud ook nog. Snap niet zo goed dat GGMM hem zo geweldig vindt.
Heb je die wedstrijd gezien? De eerste 15 minuten waren hels voor Krasnodar.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef GGMM het volgende:
![]()
Die sfeer was daar echt fantastischquote:Op zondag 30 maart 2014 22:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die waren de eerste half uur ook wel degelijk geïmponeerd door de Kuip.
Hahaha okequote:Op zondag 30 maart 2014 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijd gezien? De eerste 15 minuten waren hels voor Krasnodar.
De bankzitters stonden onze supporters te filmen. Reacties vanuit hun club waren dat ze "zoiets nog nooit hadden meegemaakt of gezien op TV".
Dat de Kuip imponeert, lijkt me duidelijk.
Eensquote:Op zondag 30 maart 2014 22:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die waren de eerste half uur ook wel degelijk geïmponeerd door de Kuip.
Doe maar niet. Korte stukjes schrijf je al ontzettend slecht. Ik zou in ieder geval nooit iets in de journalistiek gaan doen, klein advies.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan wel een uitgebreid verslag doen.
Pedofielen krijgen minderquote:Op zondag 30 maart 2014 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn versloafde zoon gaat dat nu vertalen. Kans is groot.
Wellicht. Maar uiteindelijk levert zelfs dat dus niks op.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De bankzitters stonden onze supporters te filmen. Reacties vanuit hun club waren dat ze "zoiets nog nooit hadden meegemaakt of gezien op TV".
Klopt. Toch blij als wij tweede worden.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht. Maar uiteindelijk levert zelfs dat dus niks op.
Inderdaadquote:Op zondag 30 maart 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht. Maar uiteindelijk levert zelfs dat dus niks op.
Haha jaquote:Op zondag 30 maart 2014 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |