Haha. Teveel nagellak opgesnoven of zo?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:37 schreef alors het volgende:
[ http://desmond.imageshack.us/Himg685/scaled.php?server=685&filename=1339776953552.gif&res=landing (copy/paste deze link) ]imageshack
Ajax zou een moord doen voor zo'n geweldenaar.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Immers in Oranje? Meen je dit nou echt Arno?
Je zou zo bij NEC of Roda op de tribune kunnen staan, aandachtshoerquote:Op zondag 30 maart 2014 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Immers is een dramatische voetballer.
Deze heldquote:Op zondag 30 maart 2014 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja treurig dit was de beste gif daarvan...
nog eentje dan
[ afbeelding ]
Echt, legendarischquote:Op zondag 30 maart 2014 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
nog eentje dan
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Een lofzang op Immers.. ff in mijn arm knijpen.
ZIt ik verdomme nou voor niks een notulen op te stellen? Leugenaarquote:Op zondag 30 maart 2014 22:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Ze gaan toch weer een uur kwijlen op Ajax en oeverloos zwammen zonder enige vorm van humor.. ik laat deze show aan mij voorbijgaan.
Idd, wat een bullshit.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:38 schreef S0nic het volgende:
Dit meen je toch nietZe praten hier gewoon serieus over Lex fucking Immers in Oranje
Waarheidquote:Op zondag 30 maart 2014 22:39 schreef Pistone het volgende:
[..]
Idd, wat een bullshit.
Lijkt me dat die al een plekje heeft, kunnen het beter over de twijfelgevalletjes hebben.
Sorryquote:Op zondag 30 maart 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
ZIt ik verdomme nou voor niks een notulen op te stellen? Leugenaar
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Mulder loopt te haten op De Wehrmacht
Mede mogelijk gemaakt door God en onze Kuipersquote:Op zondag 30 maart 2014 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
nog eentje dan
[ afbeelding ]
Volgens Co kon hij verdedigend goed koppen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarom vergeleek hij nou Mertesacker met Immers?
Wilde jij niet Veltman in Oranje?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Het is maar goed dat Koeman geen bondscoach is geworden, als je spelers als Immers in Oranje wil hebben
Neequote:
Nouja, ze vonden zelfsquote:Op zondag 30 maart 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
Dit programma is zo dieptriest dat ik er depressief van word.
speler-coachquote:Op zondag 30 maart 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om Lex aanvoerder te maken.
Haha, faal jij even.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:41 schreef xzaz het volgende:
'Impact':'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')___________________________________!!!!
Bedankt voor dit nieuwtje.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
UPDATE Vitesse heeft voormalig eigenaar Merab Jordania een stadionverbod van drie jaar opgelegd. Dat schrijft Vitesse-watcher Marcel van Roosmalen morgen in zijn column in NRC Next, zo meldt de krant vanavond op de website. Een woordvoerder van de Arnhemse club heeft het nieuws vanavond inmiddels bevestigd.
Speld?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
UPDATE Vitesse heeft voormalig eigenaar Merab Jordania een stadionverbod van drie jaar opgelegd. Dat schrijft Vitesse-watcher Marcel van Roosmalen morgen in zijn column in NRC Next, zo meldt de krant vanavond op de website. Een woordvoerder van de Arnhemse club heeft het nieuws vanavond inmiddels bevestigd.
VBL / ‘Stadionverbod bij Vitesse voor oud-eigenaar Jordania’quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Aanleiding zijn bedreigingen van Jordania aan het adres van algemeen directeur Joost de Wit. De Georgiër zou een woede-aanval hebben gehad waarbij hij dreigde om de vingers van De Wit eraf te snijden.
Geen probleem vriend.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bedankt voor dit nieuwtje.
Hij is het niveau van PSV al wel ontgroeid hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zivkovic had best bij PSV mogen komen.
Maar jullie hebben toch al Locadia?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bedoel dat er al een topic van was.quote:
Sssst verpest het nou niet godverdomme.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Die gasten zijn echt helemaal het spoor bijster of ze willen zieltjes winnen in Rotterdam.. Immers kan er vrij weinig van.. nuttige speler voor Feyenoord maar voetballen kan hij niet.
Niet nodig: Marcel Brands is vliegende keep in zijn witte Audi.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gaat mee.quote:
Dat heb ik ook tot m'n 23e dagelijks gegeten, hier zit meer achter!quote:
knjbquote:Op zondag 30 maart 2014 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Je ziet altijd aan die gasten dat als het over Ajax gaat ze opeens meer geestdrift krijgen.. als het over Feyenoord of andere clubs gaat is het altijd een beetje plichtmatig.. walgelijk programma, snap niet dat ik toch weer zit te kijken.
Dat zou wel triest zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gaat mee.
Daar waar Boëtius thuisblijft.
En jullie hebben Sigthorssonquote:Op zondag 30 maart 2014 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar jullie hebben toch al Locadia?
Mwa, nee.quote:
Depay is wel beter individueel.quote:
Waarin? Het WK ufo's uit de lucht schieten?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Depay is wel beter individueel.
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:45 schreef Gramulanion het volgende:
In het buitenland wordt ook dramatisch verdedigd ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |