Dat is gewoon een fout. Ze zenden de race altijd helemaal uit.quote:Op zondag 6 april 2014 06:09 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dit zegt de tv gids voor de duitse rtl. Ik hoop dat het een fout is in de gids, maar voor de zekerheid toch maar een stream klaar zetten.
Met zoveel duitsers in de race zullen ze het toch niet wagen om de race maar half uit te zenden?
http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/F1/Drivers/Fernando+Alonsoquote:Op zondag 6 april 2014 07:40 schreef JohnB52 het volgende:
Ik kan nergens terug vinden of Alonso een blijvend probleem heeft met zijn motor?
Ik begrijp de reden ook niet, je zou zeggen 14uur onze tijd is de "vaste" uitzendtijdquote:Op zondag 6 april 2014 09:33 schreef Wombcat het volgende:
Maar onhandig dat de start om 17:00 is, dan is de Ronde van Vlaanderen waarschijnlijk nog in volle finale
Races later op de dag trekken meer kijkers.quote:Op zondag 6 april 2014 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp de reden ook niet, je zou zeggen 14uur onze tijd is de "vaste" uitzendtijd
Wat een onzinquote:Op zondag 6 april 2014 09:37 schreef Googolplexian het volgende:
Zoals Mol gisteren uitlegde : moslim-land = gewoon werken op zondag = weinig publiek als de race om 14:00 uur is.
En nu zitten de tribunes vol?quote:Op zondag 6 april 2014 09:37 schreef Googolplexian het volgende:
Zoals Mol gisteren uitlegde : moslim-land = gewoon werken op zondag = weinig publiek als de race om 14:00 uur is.
Als je een ticket kan betalen, zou je toch ook wel een vrije dag kunnen nemen? Lijkt me dat je sowieso een hele dag voor zoiets wil uittrekken?quote:Op zondag 6 april 2014 09:37 schreef Googolplexian het volgende:
Ik denk dat Mol bedoelde dat er meer moslims in de regio -ook om Bahrein heen, zeg maar- leven met TV's enzo.quote:Op zondag 6 april 2014 09:41 schreef Fer het volgende:
[..]
Als je een ticket kan betalen, zou je toch ook wel een vrije dag kunnen nemen? Lijkt me dat je sowieso een hele dag voor zoiets wil uittrekken?
Daarom, als ik al een reden kan bedenken is dat het wat te warm is op de normale starttijdquote:Op zondag 6 april 2014 09:41 schreef Fer het volgende:
[..]
Als je een ticket kan betalen, zou je toch ook wel een vrije dag kunnen nemen? Lijkt me dat je sowieso een hele dag voor zoiets wil uittrekken?
Dat was andere jaren toch ook geen groot onoverkomelijk probleem?quote:Op zondag 6 april 2014 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, als ik al een reden kan bedenken is dat het wat te warm is op de normale starttijd
Ja dat weet ik ook wel. Maar waarom zou de temperatuur een issue zijn 's middags? Die race is altijd 's middags geweest en de temperatuur is nooit een issue geweest.quote:Op zondag 6 april 2014 10:13 schreef Fer het volgende:
Volgens mij is het dit jaar voor het eerst een nachtrace, in navolging van Singapore en Abu Dahbi.
Misschien voor het publiek wel.quote:Op zondag 6 april 2014 10:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel. Maar waarom zou de temperatuur een issue zijn 's middags? Die race is altijd 's middags geweest en de temperatuur is nooit een issue geweest.
Natuurlijk niet. De mensen die daar wonen zijn die temperaturen gewoon.quote:
Dat houdt niet in dat ze in de middag voor hun lol in de zon gaan zitten. Kan me voorstellen dat ze dan liever binnen zitten.quote:Op zondag 6 april 2014 10:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De mensen die daar wonen zijn die temperaturen gewoon.
Vorig jaar was hij hier ook snel en liet Button alle hoeken van de baan zien. Voor de rest is dit een circuit waar de motor belangrijk is en een goede low drag chassis voordeel biedt (hoge topsnelheid), wat FI beide heeft. Qua downforce voor de middensector komt de FI tekort.quote:
Dan ben ik benieuwd wat ze op Spa gaan laten zien. Daar gaan ze ook goed, om deze redenen. Fisichella (2008?)quote:Op zondag 6 april 2014 10:18 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij hier ook snel en liet Button alle hoeken van de baan zien. Voor de rest is dit een circuit waar de motor belangrijk is en een goede low drag chassis voordeel biedt (hoge topsnelheid), wat FI beide heeft. Qua downforce voor de middensector komt de FI tekort.
Dat weekend kan ik me nog goed herinneren. Pole voor Fisichella maar tijdens de race speelde nog een andere factor mee: KERS, wat toen net nieuw en niet verplicht was. Kimi gebruikte het om voorbij Fisichella te raken bij de start en voor de rest van de race om te verdedigen t.o.v. Fisichella. Echt zonde dat Force India toen geen KERS had. Fisichella finishte volgens mij ook binnen een seconde van Kimi.quote:Op zondag 6 april 2014 10:20 schreef Fer het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat ze op Spa gaan laten zien. Daar gaan ze ook goed, om deze redenen. Fisichella (2008?)
Wanneer zal hij in die Mclaren zitten? Als Button moet vertrekken misschien.quote:5 april 2014 – Stoffel Vandoorne heeft zaterdag bij zijn debuut in de GP2 meteen gewonnen. De Belg ging bij de start naar de leiding, reed een foutloze race en finishte anderhalve seconde voor de Colombiaan Julian Leal. De van pole-position vertrokken Jolyon Palmer kwam als derde aan de eindstreep.
De nacht race snap ik helemaal niet. Spannende wordt er niet door zeker niet op Bahrein wat van mij zo van de kalender af mag.quote:Op zondag 6 april 2014 10:13 schreef Fer het volgende:
Volgens mij is het dit jaar voor het eerst een nachtrace, in navolging van Singapore en Abu Dahbi.
Het gaat niet om die 60kg brandstof per auto. Maar meer om de techniek erachter natuurlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 11:18 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
De nacht race snap ik helemaal niet. Spannende wordt er niet door zeker niet op Bahrein wat van mij zo van de kalender af mag.
Dit jaar moet de formule1 groen er moet brandstof bespaar worden en er moet hybride systeem op de wagens komen. En v6 turbo's motoren die niet klinken maar wel minder brandstof verbruiken dan de v8 motoren.
Maar waarom gaan ze dan onder kunstrijden rijden wat heel veel energie kost. En naar buiten Europa gaan om vervolgens met vliegtuigen te vliegen lekker milieu vriendelijk.
Formuel1 zal nooit groen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |