Mercedes, Red Bull, Ferrari, Hülkenberg en Button halen Q3 wel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:35 schreef opreis het volgende:
[..]
het is ook lekker weer op het moment, zonde eigenlijk om binnen te zitten...
En Q2 is dit jaar ook wel spannend, Mercedes sowieso naar Q3, maar verder heb je nog 8 plekken voor RB/Mclaren/Ferrari/Force India/Williams (en kvyat) dan zijn er toch 4 man teleurgesteld
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
RTL+ heeft niet de meest enerverende verslaggeving.
Stimmt. Achja, zij zenden het als enige gratis zender uit, dus ik vind het wel ok. Beetje op de achtergrond luisteren wat er loos is enzo.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
RTL+ heeft niet de meest enerverende verslaggeving.
Met de races vorig jaar vond ik ze wel prettig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stimmt. Achja, zij zenden het als enige gratis zender uit, dus ik vind het wel ok. Beetje op de achtergrond luisteren wat er loos is enzo.
Ik heb een TR gemaakt bij het aanmaken van een nieuwe OP. De OP is wel verandert, maar de mods hebben de TT niet gewijzigd. Stond wel in de zelfde TR trouwens....quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
Volgende TT overigens maar eens Bahrein maken
Dat zal wel weer..quote:
Dat komt dus door het slechte terugschakelen, dat snap je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:45 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat zal wel weer..
Hij heeft zelf enorm veel fouten gemaakt in zijn laatste ronde.
Paar keer de apex gemist, ook aan bij de exits een paar keer over de kerbstones heen gekomen.
Dan moet hij zeggen: the car needs some work, but I totally blew it, sorry guys.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:59 schreef Googolplexian het volgende:
Ben benieuwd of HAM ROS kan pakken.
lijkt wel een broodje vlees, trouwens
Maar goed dat Norbert Haug weg is dan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:59 schreef Googolplexian het volgende:
Ben benieuwd of HAM ROS kan pakken.
Zo zijn er nog wel meer te verzinnenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:59 schreef Googolplexian het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |