Hij doet het wel bij mij. Vaak als de stream is opgestart druk ik even op pauze zo 15 seconden wacht ik daarna start ik hem weer zodat hij niet steeds hoef te bufferen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat had ik niet in de gaten
Maar 1 SeedIk wou ook eens lachen met het debacle wat Sport1 heet
-=edit=- hij start dus toch
toch niet, hij valt alweer stilterug naar Sky dus....
Goeie tipquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Hij doet het wel bij mij. Vaak als de stream is opgestart druk ik even op pauze zo 15 seconden wacht ik daarna start ik hem weer zodat hij niet steeds hoef te bufferen.
Erg mooi inderdaad..quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:46 schreef Nober het volgende:
Gave foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.f1fanatic.co.u(...)x-practice-pictures/
Geboren worden als Claire Williams.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:55 schreef Nober het volgende:
Ik weet niet wat die vrouw bij Williams gedaan heeft maar om haar nou elke week te interviewen!?
Nee, dan moeten ze 'm nog maar wat later zetten danquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het tijdsverschil is natuurlijk niet al te groot
Dit circuit ligt natuurlijk ook niet in een wereldstad als Singapore, maar ben het met je eens dat Singapore er daardoor een stuk indrukwekkender uitziet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, dan moeten ze 'm nog maar wat later zetten dan
Maar bedoel meer dat ik hier niet de indruk krijg dat ze in het donker rijden. In Singapore bv. zie je nog een hoop verlichting op de achterliggende gebouwen en een hoop kleuren. Hier zie je in de verte her en der een wit lampje branden in een kantoortje....
Abu Dhabi ook, maar dat circuit is gebouwd wetende dat er avondraces georganiseerd werden.....quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dit circuit ligt natuurlijk ook niet in een wereldstad als Singapore, maar ben het met je eens dat Singapore er daardoor een stuk indrukwekkender uitziet.
Scheelt natuurlijk ook een hoop, die hebben er een hele haven rondom gebouwd. Hier zie je een dorpje in de verte liggenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Abu Dhabi ook, maar dat circuit is gebouwd wetende dat er avondraces georganiseerd werden.....
Australië was ooit een nachtrace voor ons.quote:
Maldonado zal wel blij zijn dat hij bij Williams weg is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:21 schreef Nober het volgende:
22 Chilton
21 Ericsson
20 Bianchi
19 Kobayashi
18 Sutil
17 Maldonado
15 Gutiérrez
Maldonado in de komende Braziliaanse GP: ''Lotus did something to my carquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maldonado zal wel blij zijn dat hij bij Williams weg is.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maldonado in de komende Braziliaanse GP: ''Lotus did something to my car''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |