quote:24/06 WK 2014 Axelle Despiegelaere (17) weet niet wat haar overkomt. De jonge West-Vlaamse haalde de nationale en internationale pers na de wedstrijd België-Rusland op het WK in Brazilië. Axelle volgde de wedstrijd in het Maracanãstadion in Rio de Janeiro.
Fotografen en cameramannen merkten haar duivels enthousiasme en haar leuke snoetje op. Twitter deed de rest. In geen tijd werd Axelle gebombardeerd tot de WK-babe van de Belgen. Ondertussen duikt Axelle in nagenoeg alle Belgische kranten op en geeft ze interviews aan radio- en televisiestations. Ze heeft zelfs een fanpagina op Facebook, die al meer dan 13.000 fans telt.
Axelle is in Brazilië met haar ouders en haar broer. Haar vriendje bleef thuis, want die heeft examens. "Hij is bang dat ik hem ga verlaten", zegt Axelle. "Op het internet krijg ik huwelijksaanzoeken van vreemden, dat maakt hem wat ongerust. Geen paniek, ik blijf hem trouw."
Inderdaad, als zij knap is, kan ik de aantrekkelijkheid van andere vrouwen dus écht niet inschatten. Ik vind ook niet echt dat ze een lief gezichtje heeft.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mwoa. Lief gezichtje maar te gemiddeld om echt lekker te zijn.
Ze heeft gewoon geblondeerd haar en het is te zien dat ze waarschijnlijk kleurlezen in heeft. Haar gezichtsbouw is gewoon Iraans.quote:Op zondag 22 juni 2014 06:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Iran is geen Saudi Arabië.
Die middelste zou ook zo uit Duitsland of Scandinavië kunnen komen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
Lijkt net een KPD topic. Veel gelul en weinig foto'squote:Op woensdag 25 juni 2014 17:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weer alleen maar gelul in plaats van lekkere wijven
Mooiste tot nu toe.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja zo heel bijzonder is ze nou toch ook weer niet? Snap de hype niet zo, heb wel mooiere meiden gezien dit WK en ook in dit topic. Bijv. die in de OP
Smaken verschillen, 13k fans op fb binnen enkele dagen wil wel wat zeggenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja zo heel bijzonder is ze nou toch ook weer niet? Snap de hype niet zo, heb wel mooiere meiden gezien dit WK en ook in dit topic. Bijv. die in de OP
¿Waar blijf jij met je foto´s dan ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weer alleen maar gelul in plaats van lekkere wijven
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:52 schreef Max23 het volgende:
http://www.gva.be/sport/w(...)met-mij-trouwen.aspx
Eensch. Sowieso bevallen die Colombiaanse dames erg goed tot nu toequote:Op woensdag 25 juni 2014 17:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooiste tot nu toe.
[ afbeelding ]
Klopt. Beste vrouwen qua knap- en geilheid.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eensch. Sowieso bevallen die Colombiaanse dames erg goed tot nu toe
Zeker leuk, maar die foto is ondertussen al een jaar of 6 oud denk ik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
Toen ik deze zag
[ afbeelding ]
Kon mij de rest van de foto's in dit topic niks meer boeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |