Alleen de bak kost in het in de winkel nieuw; zonder filter en lampen e.d. al meer ¤ 100,-quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:48 schreef Dipkip het volgende:
Hij is prachtig maar voor mij te duur helaas.
Hij is de prijs ongetwijfeld waard, maar het is voor mij te duur, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:39 schreef Vonkenboer het volgende:
Alleen de bak kost in het in de winkel nieuw; zonder filter en lampen e.d. al meer ¤ 100,-
Dus dit is op zich helemaal niet duur !
Wat zou je er eventueel wel voor willen geven?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hij is de prijs ongetwijfeld waard, maar het is voor mij te duur, dat bedoelde ik.
Ik kweek triops dus die hebben gelukkig ook niet veel nodig. Maar ik hoop ooit zo'n mooie bak voor ze te hebben
Rond de dertig euro - maar je kunt er ongetwijfeld meer voor krijgen. Ik bedoelde het ook meer als feedkick.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat zou je er eventueel wel voor willen geven?
Voor ¤ 30,- euro gaat hij idd. niet weg.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Rond de dertig euro - maar je kunt er ongetwijfeld meer voor krijgen. Ik bedoelde het ook meer als feedkick.
Anders kijk je nog een tijdje of er iemand een meer terecht bedrag voor biedt en mocht je er nou niet vanaf komen stuur me gerust een PB. Normaal zou ik er wel meer geld voor over hebben, maar mn triops zijn meer een projectje voor er bij. Voor mijn andere huisdieren ben ik een groot verblijf aan het bouwen en daar gaat al mn geld in zitten, dus ik wil niet meer uitgeven aan de triops, aangezien die zelfs in een tupperware bakje nog wel blij zijn. In zoiets als dit zou ik ze heel mooi kunnen zien, maar de beestjes hebben het niet nodig, dus het is meer een luxe wens voor ooit
Het is wel een compleet aquarium, op een bodem en water en wat planten naquote:Op donderdag 17 april 2014 23:08 schreef Zwolsboy het volgende:
Leuk bakkie, hier staat een Rio 180 van Juwel![]()
Weet uit ervaring dat dit soort spul 2e hands niks/weinig opbrengt, dat is jammer.
Gratis kick
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |