Gewoon bellen dat je wilt opzeggen. Heb ik ook gedaan en uitgelegd waarom. Kreeg meteen een half jaar 50% kortingquote:Op zondag 30 maart 2014 20:48 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hallo,
Nieuwe klanten krijgen van ziggo eerste 6 maanden veel korting op hun abonnement. Wij zitten al 2 jaar bij ziggo en betalen de volle bak. Stel ik stop mijn abonnement om de zelfde dag nog opnieuw aan te sluiten, gaat dat gewoon of doen ze daar moeilijk over?
"Goh, waarom hebt u dezelfde naam als de oude bewoner?"quote:Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef hoas het volgende:
Ik ben de nieuwe bewoner van dit pand en wil dus internet, succes
Als je samen woont kan je de naam van je partner gebruiken. Moet toch lukkenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Goh, waarom hebt u dezelfde naam als de oude bewoner?"
Wat voor reden heb je dan gegeven voor het opzeggen?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:54 schreef Seduzione het volgende:
[..]
Gewoon bellen dat je wilt opzeggen. Heb ik ook gedaan en uitgelegd waarom. Kreeg meteen een half jaar 50% korting
Precies de reden die jij in jouw topic beschrijft. Namelijk dat ik het een beetje jammer vond dat nieuwe klanten alles kregen en er voor trouwe klanten niks gedaan werd.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:32 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Wat voor reden heb je dan gegeven voor het opzeggen?
Begin er maar niet aan, jij kunt nooit een plausibel verhaal in elkaar draaien en 'lastige' vragen pareren als je hier moet vragen hoe anderen dit gedaan hebben. Tevens: je korting zou wel eens lager uit kunnen vallen dan je denkt. Is bijvoorbeeld sterk afhankelijk van de gekozen abonnementsvorm.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:32 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Wat voor reden heb je dan gegeven voor het opzeggen?
Wat als ze dan zeggen is goed dan zeggen we je abonnement bij deze opquote:Op zondag 30 maart 2014 21:33 schreef Seduzione het volgende:
[..]
Precies de reden die jij in jouw topic beschrijft. Namelijk dat ik het een beetje jammer vond dat nieuwe klanten alles kregen en er voor trouwe klanten niks gedaan werd.
Dat hebben ze bij mij ook niet gedaanquote:Op zondag 30 maart 2014 21:38 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Wat als ze dan zeggen is goed dan zeggen we je abonnement bij deze op
Wat is je probleem man, echt mensen zoals jij komen zomaar zeiken. Ik kan het toch proberen? Als ik jouw tip volg en er niet aan begin, dan krijg ik 100% zeker geen korting. Kan het gewoon proberen, als het niet lukt, jammer dan. Of bied je aan om het voor me te doen?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:37 schreef Riparius het volgende:
[..]
Begin er maar niet aan, jij kunt nooit een plausibel verhaal in elkaar draaien en 'lastige' vragen pareren als je hier moet vragen hoe anderen dit gedaan hebben. Tevens: je korting zou wel eens lager uit kunnen vallen dan je denkt. Is bijvoorbeeld sterk afhankelijk van de gekozen abonnementsvorm.
Zoveel kost glasvezel op mijn adres:quote:Op zondag 30 maart 2014 21:42 schreef IkWilbert het volgende:
Heeft ts glasvezel in de gemeente? Dat wil nog wel eens helpen als drukmiddel
Nee, ik bied niet aan het voor je te doen, ik raad je af het te doen, en op goede gronden. Bedenk ook dat je opnieuw aansluitkosten moet betalen als je je eerst laat afsluiten en dan weer aan laat sluiten en Ziggo bepaalt dat je toch niet voor een korting in aanmerking komt.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:40 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Wat is je probleem man, echt mensen zoals jij komen zomaar zeiken. Ik kan het toch proberen? Als ik jouw tip volg en er niet aan begin, dan krijg ik 100% zeker geen korting. Kan het gewoon proberen, als het niet lukt, jammer dan. Of bied je aan om het voor me te doen?
Nee als ik de tip van Seduzione volg, dan zeg ik het niet op, maar doe ik alsof ik het opzeg zodat ik korting kan krijgen. Dus ik heb niets te verliezen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:50 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee, ik bied niet aan het voor je te doen, ik raad je af het te doen, en op goede gronden. Bedenk ook dat je opnieuw aansluitkosten moet betalen als je je eerst laat afsluiten en dan weer aan laat sluiten en Ziggo bepaalt dat je toch niet voor een korting in aanmerking komt.
Laat hier even weten hoe je poging is afgelopen. Ik denk dat je slechte papieren hebt als je korting wil op een gecombineerd pakket TV + Internet, ook al omdat Ziggo naar het schijnt op 1 mei a.s. de snelheden van de verschillende internetabonnementen weer gaat verhogen, zonder meerkosten voor abonnees (afgezien van de prijsverhogingen van alle diensten die op 1 april a.s. ingaan). Kortingen voor bestaande abonnees op louter digitale TV abonnementen worden niet gegeven, wel was er een tijdje terug de mogelijkheid voor trouwe klanten om met dezelfde korting die aan nieuwe klanten werd gegeven een interactieve ontvanger te bestellen en dan meteen ook internet af te gaan nemen. Bestaande abonnees zijn daarover per brief en (voor zover ze een 'Mijn Ziggo' account hebben) per email geīnformeerd. Zoals Seduzione al aangeeft zul je in ieder geval moeten bijtekenen voor 1 jaar en wellicht voor 2 jaar. Je kunt met dit soort vragen trouwens veel beter terecht op het Ziggo gebruikersforum.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nee als ik de tip van Seduzione volg, dan zeg ik het niet op, maar doe ik alsof ik het opzeg zodat ik korting kan krijgen. Dus ik heb niets te verliezen.
Op het Ziggo gebruikersforum en op Tweakers circuleren geruchten dat Ziggo de internetsnelheden op 1 mei a.s. gaat verhogen. De verhoging zou gelden voor alle abonnementsvormen en voor alle abonnees. De informatie schijnt gelekt te zijn door een Ziggo medewerker. De informatie lijkt mij overigens niet heel betrouwbaar omdat de persoon die zich op Tweakers afficheert als Ziggo medewerker het SI prefix mega- incorrect schrijft met een kleine m (die staat voor milli-) en dat zou een pro nooit doen. Ook heeft hij het over megabit in plaats van megabit per seconde. Of de informatie klopt wel en het is gewoon een onbenul met een lage positie (wat ook al blijkt uit zijn slechte taalgebruik).quote:Op maandag 31 maart 2014 01:30 schreef Seduzione het volgende:
Denk niet dat mijn pakket weer verhoging krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |