En dit.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef Grifte het volgende:
Limburg (taal - ligging etc), de fans, het beleid richting uitsupporters, het lelijke halfvolle stadion.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef Grifte het volgende:
Limburg (taal - ligging etc), de fans, het beleid richting uitsupporters, het lelijke halfvolle stadion.
Ja omdat je dan in Valkenburg kan gaan zuipen. Kerkrade is een schijtdorp waar letterlijk niks te doen is.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Maar toch zijn er ook veel mensen die Roda uit fantastisch vinden (toen het nog vrij vervoer was dan)
Ik heb ooit een paar AZ supporters richting het echte Duitsland gestuurd toen ze de weg naar het PLS vroegenquote:Op zondag 30 maart 2014 23:06 schreef Drxx het volgende:
Omdat Kerkrade een ongelofelijke kutstad is met Duitse tokkies. Echt nog nooit zo'n kutstad gezienRotterdam is net hemel in vergelijking. dat wil dus heel wat zeggen.
Hey, is dat mr. Frank daar midden op de foto?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:23 schreef Caland het volgende:
Zo ziet de gemiddelde Limburger eruit:
[ afbeelding ]
Nou, daarom dus
Woon(de) je in omgeving Kerkrade / Heerlen?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb ooit een paar AZ supporters richting het echte Duitsland gestuurd toen ze de weg naar het PLS vroegen
Hihi
Inderdaad.. goeie tijden waren dat. Laatste keer in Maaseik gezeten, ook prima te doen overigensquote:Op zondag 30 maart 2014 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja omdat je dan in Valkenburg kan gaan zuipen. Kerkrade is een schijtdorp waar letterlijk niks te doen is.
jaquote:Op zondag 30 maart 2014 23:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Woon(de) je in omgeving Kerkrade / Heerlen?
Goede actie wel![]()
Overigens denkt een groot deel van Limburg ook zo over de mensen van boven de rivieren.quote:
Alles is lelijk aan Limburg.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:02 schreef Cavaliers het volgende:
Limburg, lelijk stadion, lelijke spelers, Limburg, lelijke supporters, ........ Limburg
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles is lelijk aan Limburg.
Zo simpel is het.
Dit. Niemand mist Utrecht en al helemaal niemand geeft een neuk om RKC.quote:Op maandag 31 maart 2014 07:09 schreef _NeedeRadicals_ het volgende:
[..]
Inderdaad.. goeie tijden waren dat. Laatste keer in Maaseik gezeten, ook prima te doen overigens
Daarom mag van mij Roda er gewoon in blijven en moet eigenlijk RKC eruit.
Liever nog Utrecht trouwens..
Daarom
En ik moest een paar jaar terug een keer iets van 7 euro bijbetalen op mijn telefoonrekening vanwege roaming.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:58 schreef Aiciu het volgende:
Omdat het 'ver' reizen is en het drietalig is daar vlakbij het stadion.
Roda werd ooit tweede, kwam ooit tot San Siro in de Europa Cup, won de beker volgens mij... Kan ook niet elke club zeggen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:59 schreef watheet het volgende:
Limburg is 1 van de mooiste provincies van Nederland, al dat gebash komt dom over.
Roda daarentegen straalt niks uit, nooit iets gepresteerd, lelijk stadion. Enkel Bob Peeters was wel een mooie kerel.
en 1 van de laatste nederlandse clubs die van AC Milan won.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Roda werd ooit tweede, kwam ooit tot San Siro in de Europa Cup, won de beker volgens mij... Kan ook niet elke club zeggen.
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
en 1 van de laatste nederlandse clubs die van AC Milan won.
nooit iets gepresteerd is bullshitquote:Op maandag 31 maart 2014 19:59 schreef watheet het volgende:
Limburg is 1 van de mooiste provincies van Nederland, al dat gebash komt dom over.
Roda daarentegen straalt niks uit, nooit iets gepresteerd, lelijk stadion. Enkel Bob Peeters was wel een mooie kerel.
De prestaties van Roda hebben er ook niet zoveel mee te makenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat het een club is die nooit wat heeft gepresteerd. Gemiddeld genomen doen ze het echt wel beter dan pakweg ADO Den Haag, RKC, NAC en FC Groningen.
Dit boeit echt niemandquote:Ik denk dat het meer ligt aan het imago van handelshuis dat Roda JC altijd heeft gehad. Goedkope Belgen en Afrikanen opkopen, jaar of twee laten spelen en dan weer doorverkopen. Daar hebben Nederlanders kennelijk toch wat op tegen.
2e club van Europa in 94/95quote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
nooit iets gepresteerd is bullshit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |