Het is wel een karige ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:52 schreef expans het volgende:
MHP bij de stemwijzer.
Maar vind het eerlijk gezegd niet echt een goede, heb het gevoel dat één of twee vragen al direct het verschil uitmaken.
BDP (overeenkomst 72%)quote:Op zondag 30 maart 2014 21:48 schreef Baklava95 het volgende:
Ik heb net de Turkse stemwijzer gedaan.
Overeenkomst tussen mijn antwoorden en die van de politieke partijen.
AKP (overeenkomst 71%)
BDP (overeenkomst 68%)
MHP (overeenkomst 35%)
CHP (overeenkomst 34%)
Hier kun je de Turkse stemwijzer doen. http://www.turks.nl/stemwijzer
Het was en is nog spannend maar er werd dus beweert dat CHP een zekere overwinning zou behalen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ankara was nog vrij lang vrij spannend. Istanbul was al snel duidelijk voor AKP
Godverdomme, er staat toch "ongenuanceerd"?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:04 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet alle Koerden over een kam scheren he.
BDP is PKK.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef expans het volgende:
Ik zie alleen één voordeel, AKP die hierna losgaat op cemaat en Fetullah en ze opruimt (hopelijk).
Cemaat ruimt eerst zichzelf op dan ruimt AKP de overblijfselen op.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef expans het volgende:
Ik zie alleen één voordeel, AKP die hierna losgaat op cemaat en Fetullah en ze opruimt (hopelijk).
Erger me al tijden aan het hele 'conflict' tussen die twee. Belangrijke zaken worden vrijgelaten, alleen om de AKP schade toe te brengen, het lot van Turkije boeit ze geen moer.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef expans het volgende:
Sorry ik kon geen betere vinden. Er was wel een betere maar kan me het niet meer herinneren.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:52 schreef expans het volgende:
MHP bij de stemwijzer.
Maar vind het eerlijk gezegd niet echt een goede, heb het gevoel dat één of twee vragen al direct het verschil uitmaken.
CHP (overeenkomst 57%)quote:Op zondag 30 maart 2014 21:48 schreef Baklava95 het volgende:
Ik heb net de Turkse stemwijzer gedaan.
Overeenkomst tussen mijn antwoorden en die van de politieke partijen.
AKP (overeenkomst 71%)
BDP (overeenkomst 68%)
MHP (overeenkomst 35%)
CHP (overeenkomst 34%)
Hier kun je de Turkse stemwijzer doen. http://www.turks.nl/stemwijzer
Veel geruchten over power-outages.quote:Kurdistan Tribune @KTribune 2 min.
Turkish government shuts off power in at least five Istanbul districts and AKP surrounds vote counting stations! pic.twitter.com/s1XrFEfuDZ
Wowowo power-outages. Echt ongekend in Turkijequote:Op zondag 30 maart 2014 22:06 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Veel geruchten over power-outages.
Ja, ik heb geen idee.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wowowo power-outages. Echt ongekend in Turkije
not
http://www.cnnturk.com/vi(...)n-yayinda-isyan-ettiquote:Op zondag 30 maart 2014 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wowowo power-outages. Echt ongekend in Turkije
not
Zo zijn CHP/MHP'ers nou eenmaal he.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha mensen gaan nu huilen dat CHP/MHP hebben verloren omdat Twitter dicht was.
Wow...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |