Van dezelfde site nu:quote:Op zondag 30 maart 2014 20:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Enig idee hoe die Mansur aan die 50% komt?. Ik zie dat nergens terug.
quote:20:53 Voices of caution on Mansur Yavaş's declaration by James in Turkey
Twitter user @pinarkandemir_ reminds us all that Kemal Kılıçdaroğlu also declared victory in Istanbul in 2009. He eventually lost by 500,000 votes.
@jamesinturkey That's a typical CHP strategy:) Their Istanbul candidate applied the same strategy in 2009elections to confuse people&media.
— Pinar Kandemir (@pinarkandemir_) March 30, 2014
Gewoon lomp gedrag.quote:
Wat dacht je van fraude.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef Djibril het volgende:
Raar, ik had op sommige plekken juist meer winst voor oppositie verwacht. Vooral in de grote steden.
Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef Senor__Chang het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:23 schreef Cihan93 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef Senor__Chang het volgende:
Ben benieuwd naar de uiteindelijke uitslagen. Moeilijk te geloven dat de AKP werkelijk zoveel wint.
[/quote
En toch is het mogelijk
Op zondag 30 maart 2014 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lijkt me toch niet? Het is geen Egypte oid.quote:
Laat je niet wijsmaken, AKP heeft meer gedaan dan CHP of MHP.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef Djibril het volgende:
Raar, ik had op sommige plekken juist meer winst voor oppositie verwacht. Vooral in de grote steden.
ja en jij denkt dat Ron Paul een goeie is, en je bent vergeten dat die de sociale zekerheid en de gezondheidszorg wil afschaffen, terwijl ie juist zelf huisarts isquote:Op zondag 30 maart 2014 21:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hij was seculier dus een klootzak volgens Charismatisch die sharia wil.
Tja bij de CHP en MHP zijn ze gewoon incompetent. De kans dat MHP de verkiezingen ooit nog gaat winnen acht ik klein maar CHP kan een stuk meer verdienen met een competente leider.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:26 schreef Cihan93 het volgende:
[..]
Laat je niet wijsmaken, AKP heeft meer gedaan dan CHP of MHP.
Juist daardoor ziet hij wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:26 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ja en jij denkt dat Ron Paul een goeie is, en je bent vergeten dat die de sociale zekerheid en de gezondheidszorg wil afschaffen, terwijl ie juist zelf huisarts is
CHP zal pas winnen met leiders die elkaar niet aanvallen en die echt om het volk geven.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja bij de CHP en MHP zijn ze gewoon incompetent. De kans dat MHP de verkiezingen ooit nog gaat winnen acht ik klein maar CHP kan een stuk meer verdienen met een competente leider.
Kastamonu gaat niet 100% compleet zijn vandaagquote:Op zondag 30 maart 2014 21:31 schreef Cihan93 het volgende:
Kastamonu en Zonguldak zijn nu het spannendst
Heb je het nieuws en actualiteiten van Turkije wel gevolgd. Dan zie je dat er een groot corruptiezaak aan de pas kwam waar ook leden van de regering (inc Erdogan en zijn zoon) mee te maken hadden.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:25 schreef rakotto het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet? Het is geen Egypte oid.
CHP en AKP staan close in Zonguldak met 0,3% en hetzelfde geld voor AKP en MHP in Kastamonuquote:Op zondag 30 maart 2014 21:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kastamonu gaat niet 100% compleet zijn vandaag
MHP is gewoon kansloos met Bahceli aan het roer. Zijn toespraken gaan gewoon nergens meer naar toe en ik heb het idee dat de helft van de mensen die daar komen het ook niet meer snappen. Die man moet opstappen maar dat zal neit zo snel gebeuren denk ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:33 schreef Cihan93 het volgende:
Wat ook gebeurt is dat MHP-stemmers op CHP stemmen om zeker te zijn van een AKP nederlaag en omgekeerd.
ok dan; dus jij vind de vvd gevaarlijk links ofzoquote:Op zondag 30 maart 2014 21:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Juist daardoor ziet hij wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.
Niet gevaarlijk maar wel links.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ok dan; dus jij vind de vvd gevaarlijk links ofzo
Devlet Bahceli MHP.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hier moest ik trouwens nog wel om lachen
Kijk die kleine Turk lachen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:40 schreef Baklava95 het volgende:
Femen uit de kleren bij een stembureau.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja die zijn butthurt en proberen onzin te verkopenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:40 schreef Cihan93 het volgende:
AKP had in 2009 39% van de stemmen gehaald en nu is het rond de 48%
Samanyolu TV(Gülen beweging eigendom) heeft nogal veel veranderd van de stemmen vergeleken met andere Turkse kanalen. 47-48% tegen 43% van Samanyolu TV, met nogal veel regio's die door AKP worden geleid AKP aan het verliezen is.
Kilicdaroglu is dezelfde crap. Hij en Bahceli zijn kansloos. En Sarigül heeft agressieproblemen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
MHP is gewoon kansloos met Bahceli aan het roer. Zijn toespraken gaan gewoon nergens meer naar toe en ik heb het idee dat de helft van de mensen die daar komen het ook niet meer snappen. Die man moet opstappen maar dat zal neit zo snel gebeuren denk ik.
Dat lijkt me niet waarschijnlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:41 schreef Senor__Chang het volgende:
Igdir naar BDP lees ik nu op twitter.
http://secimsonuclari2014.mynet.com/igdir-i76quote:Op zondag 30 maart 2014 21:41 schreef Senor__Chang het volgende:
Igdir naar BDP lees ik nu op twitter.
quote:
Verschillende media komen met erg uiteenlopende uitslagen dus ik sluit het niet gelijk uit.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://secimsonuclari2014.mynet.com/igdir-i76
MHP flink aan de leiding?
Als het van STV/Cihan komt, komt het van Fethullah afquote:Op zondag 30 maart 2014 21:43 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
[..]
Verschillende media komen met erg uiteenlopende uitslagen dus ik sluit het niet gelijk uit.
Online enquete voorspelden dat AKP: 27%, CHP: 26%, MHP: 29% zou worden. Ik vraag me heel erg af hoe ze dit gaan uitleggen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:42 schreef Senor__Chang het volgende:
Verassend dat de AKP met 60% leidt in Urfa, waar een nek-aan-nek race met de BDP werd voorspeld.
Online is wel onbetrouwbaar aangezien een flink deel niet online te vinden is.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:45 schreef Cihan93 het volgende:
[..]
Online enquete voorspelden dat AKP: 27%, CHP: 26%, MHP: 29% zou worden. Ik vraag me heel erg af hoe ze dit gaan uitleggen.
Geen idee, maar ik neem aan Koerdische media. Volgens mij van het BDP-bureau in Igdir zelf. Korreltje zout dus, maar toch.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als het van STV/Cihan komt, komt het van Fethullah af
Momenteel is al het nieuws een beetje onbetrouwbaar omdat Cihan roet in het eten gooit.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:46 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik neem aan Koerdische media. Volgens mij van het BDP-bureau in Igdir zelf. Korreltje zout dus, maar toch.
Ik vond het ook wel vreemd. CHP zou winnen in Istanbul en Ankara en nog weirdste: Konya zou duidelijk voor MHP kiezen. ONZIN!!!quote:Op zondag 30 maart 2014 21:46 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Online is wel onbetrouwbaar aangezien een flink deel niet online te vinden is.
Ankara was nog vrij lang vrij spannend. Istanbul was al snel duidelijk voor AKPquote:Op zondag 30 maart 2014 21:49 schreef Cihan93 het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel vreemd. CHP zou winnen in Istanbul en Ankara en nog weirdste: Konya zou duidelijk voor MHP kiezen. ONZIN!!!
BDP (overeenkomst 81%)quote:Op zondag 30 maart 2014 21:48 schreef Baklava95 het volgende:
Ik heb net de Turkse stemwijzer gedaan.
Overeenkomst tussen mijn antwoorden en die van de politieke partijen.
AKP (overeenkomst 71%)
BDP (overeenkomst 68%)
MHP (overeenkomst 35%)
CHP (overeenkomst 34%)
Hier kun je de Turkse stemwijzer doen. http://www.turks.nl/stemwijzer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |