deze welquote:Op maandag 31 maart 2014 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, ik denk dat mijn budget dit wel aankan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
[..]
deze weldat is nog erger als lid worden van de Porsche club en dan in je boxster naar de bijeenkomsten gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lid worden van de porsche club doe je toch niet als je nog al je haren en een werkende prostaat hebtquote:Op maandag 31 maart 2014 10:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is nog erger als lid worden van de Porsche club en dan in je boxster naar de bijeenkomsten gaan
krio was eerderquote:
Je hand heet Sally?quote:
Jij bent het dinnetje van Dima?quote:
Had hetzelfde. Maar ontdekte per toeval dat er foto's met namen van collega online stonden op mijn werk website. Deze ff uitgeprint en telkens ff gebruikt voor ik naar een collega moest.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar rijden al die Teamcoaches in.
Ik ben geen TC, maar een ZC.
Ben zo trouw als een labrador hoor.quote:
Wat gaat mij dan kopen?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mij een Arosa ga kopen
Die was niet specifiek voor jou hoorquote:
[..]
deze welSpontaan oogaids gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |