SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:26 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]Goeie 1 april-grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dat hoop ik dan maarquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:30 schreef AnneX het volgende:
Dat is hendig, iemand met ruimte in een kas voor overwinteren.
Issie dan nog te sjouwen?
Sap moet je ook niet in je ogen krijgen. Is een heel mooi bloeiende struik, maar geen onschuldigequote:Op dinsdag 1 april 2014 16:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Handschoenen heb ikMaar het is niet een grote struik dus behoeft voorlopig geen gesnoei.
Zoals zo veelquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sap moet je ook niet in je ogen krijgen. Is een heel mooi bloeiende struik, maar geen onschuldige
quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Sap moet je ook niet in je ogen krijgen. Is een heel mooi bloeiende struik, maar geen onschuldige
Ik heb niks online staan eigenlijk...en vooral veeeel foto's gemaakt van de leguanen die daar overal rondwandelen, omdat ik dat zulke mooie beesten vindquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Fijn Annex dat je er weer volop van kan genieten
Oh jammer, dol op vakantiefoto'squote:Op dinsdag 1 april 2014 17:27 schreef morgane het volgende:
Ik heb niks online staan eigenlijk...en vooral veeeel foto's gemaakt van de leguanen die daar overal rondwandelen, omdat ik dat zulke mooie beesten vind
Haha, ik doe er na de vakantie eigenlijk juist vaak niks meer mee. Aan m'n ouders laten zien als ik terug ben en de mooiste als bureaubladachtergrond instellen, dat is het eigenlijk welquote:
Je kan er hele nare huidproblemen mee krijgenquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:02 schreef Bramito het volgende:
Ik weet dat ie giftig is maar ik snoei ze nooit met handschoenen eigenlijk. Ik heb er twee, en die gaan als een trein
Een non die over een kleine domina zingt, heerlijk perversquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:53 schreef golfer het volgende:
Overigens niet de eerste zingende non.
Deze Belgische ging haar voor:
Leuk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Vond dat ik al een tijd stil stond dus vanavond is er een pakket gebracht: Ik ga cursus Frans doen(via de LOI)
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Vond dat ik al een tijd stil stond dus vanavond is er een pakket gebracht: Ik ga cursus Frans doen(via de LOI)
Ik zou ook Spaans gaan doenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:42 schreef borisz het volgende:
Frans. Met een 5,7 met moeite afgesloten.
Als ik nog eens een taal zou oppakken zou het Spaans zijn.
http://en.wikipedia.org/w(...)r_of_native_speakersquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:34 schreef golfer het volgende:
Italiaans en Spaans wil ik nog wel een keer goed erbij leren.
Met mijn steenkolen-Frans kan ik mij redden in Frankrijk en dat vind ik voldoende.
Daarnaast genoeg andere talen om mij vrijwel overal verstaanbaar te kunnen maken: Engels, Duits, Deens, beetje Ivriet.
Maar om mij verstaanbaar te kunnen maken bij het grootste deel van de bevolking zou ik ook eigenlijk Chinees moeten leren.
Dat is alleen native speakers, je hebt ook veel mensen die Engels als tweede of derde taal kunnen spreken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)r_of_native_speakers
#1 Mandarijn
#2 Spaans
#3 Engels
Dus nu nog Spaans en Mandarijn leren en ik kan me verstaanbaar maken bij slechts 26% van de wereldbevolking
Dan zijn alleen Engels en Spaans van plek veranderd: http://en.wikipedia.org/w(...)l_number_of_speakersquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:43 schreef Felagund het volgende:
Dat is alleen native speakers, je hebt ook veel mensen die Engels als tweede of derde taal kunnen spreken.
Implantaat?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:22 schreef golfer het volgende:
"Krak": zei de kies weer.
Alweer opbouw afgebroken. Derde keer sinds november.
Laatste 3 maanden volgehouden.
Toch maar eens iets anders gaan verzinnen daarvoor, tandarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |