Nou, ik ben hem ergens onderweg verloren. Ben even naar de Makro geweest. Morgen even de Makro bellen want hier is-ie echt niet denk ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:52 schreef AnneX het volgende:
Sam heeft een topic
Niet gaan zoeken, P. dan heb je het het snelst terug.
# ervaring.
Direct alle cc en bankpassen laten blokerenquote:Op zondag 30 maart 2014 18:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een mapje met pasjes kwijt ben........grmbl. Beroerde dag dit
Vroeger toen ik nog een klein Sunnetje was kon ik het woord voetstappen nog niet goed uitspreken en zei ik 'voetspatten'. Dat woord was hier wel op z'n plaats geweest stiekemquote:
Daar schiet ik niks mee op hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Direct alle cc en bankpassen laten blokeren
Pootspatten eigenlijk nog beter.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Vroeger toen ik nog een klein Sunnetje was kon ik het woord voetstappen nog niet goed uitspreken en zei ik 'voetspatten'. Dat woord was hier wel op z'n plaats geweest stiekem
Next topicquote:Op zondag 30 maart 2014 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Vroeger toen ik nog een klein Sunnetje was kon ik het woord voetstappen nog niet goed uitspreken en zei ik 'voetspatten'. Dat woord was hier wel op z'n plaats geweest stiekem
Ook ellende, kan net zo goed fraude mee worden gepleegd, vooral zorgverzekeraarspasquote:Op zondag 30 maart 2014 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar schiet ik niks mee op hoorDie heb ik nog allemaal
Het is de rest van de meuk: Makro, Sligro, zorgverzekeraar etc.
Nou....paniek om niks. Heb het halve huis overhoop gehaald. En de auto. Til ik net iets op van de eetkamertafel, ligt daar dat mapjequote:Op zondag 30 maart 2014 20:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ook ellende, kan net zo goed fraude mee worden gepleegd, vooral zorgverzekeraarspas
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou....paniek om niks. Heb het halve huis overhoop gehaald. En de auto. Til ik net iets op van de eetkamertafel, ligt daar dat mapje![]()
![]()
Ja. Nou ja....positief bekeken: het scheelt me een hoop gedoe komende weekquote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou....paniek om niks. Heb het halve huis overhoop gehaald. En de auto. Til ik net iets op van de eetkamertafel, ligt daar dat mapje![]()
![]()
Pfffftquote:Op zondag 30 maart 2014 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Dit dus, ik heb er een hekel aan.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:12 schreef golfer het volgende:
Strandplaatsen en -tenten kan je maar beter mijden.
Kwaliteit is meestal beneden alle peil en ook vanwege de prijzen die ze durven te vragen.
5 euro voor een biertje is al heel normaal.
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:12 schreef golfer het volgende:
5 euro voor een biertje is al heel normaal.
Leuk om te horen dat je een fijne dag gehad hebtquote:Op zondag 30 maart 2014 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk dagje Scheveningen gehad. Alleen jammer dat het restaurant de drukte niet aan kon. Drie kwartier gewacht op een drankje en eten zag er ook niet goed uit en kon je niet opeten vanwege een laag olie.
Toetje op n gegeven moment gecancelt want waren ze weer vergeten. Na mijn beklag de drankjes gratis gekregen gelukkig. Jammer. Hoe moet het met hen in de zomer gaan als dit al niet lukt?
We hadden bij Woodstock op strand Bdaal afgelopen zaterdag 2 corona's (ander merk) en een schaal nacho's (met gesm kaas/pepertjes/kwak sourcream) voor 15 euroquote:Op maandag 31 maart 2014 09:24 schreef TAV74 het volgende:
serieus? Dat begint wel serieus ridicule vormen aan te nemen
twitter:spoorvertraging twitterde op maandag 31-03-2014 om 10:26:03[10:26] Tussen Haarlem en Santpoort Noord rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon #Storing reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |