Ook Ajax stelt niets meer voor. Sinds 2004 al niet meer. PSV heeft dan nog het langst 'iets' voorgesteld.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:21 schreef RensAjacied het volgende:
Al kwam Barca met een G elftal geen enkele club in Nederland zou ervan kunnen winnen. Ajax is gewoon de enige club die nog iets voorstelt. Het is altijd net niet een tweede plaats in de groepsfase.
Ach, als jij daar onzeker van wordt, zegt dat meer over jou dan over mij.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:24 schreef Max-Westerman het volgende:
een man die andere mannen constant schat blijft noemen..
is dit het feyenoord topic?
Op de rest van mijn post reageer je niet?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook Ajax stelt niets meer voor. Sinds 2004 al niet meer. PSV heeft dan nog het langst 'iets' voorgesteld.
Kan je nagaan hoe aids mijn leven is als Feyenoordsupporter.
kloptquote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef Tyron het volgende:
die serero liep vandaag lekker te ballen trouwens, niet normaal
Gefeliciteerd. Nog even wachten, mag je het weer vieren. Jammer dat het op een parkeerterrein in the middle of fucking nowhere moet.quote:
die kan goed ballen zeg oh oh ohquote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef Tyron het volgende:
Als een echt baasjequote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef Tyron het volgende:
Ik ben het eens met de rest. Overigens zou ik ook balen van een verliespartij, wie niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op de rest van mijn post reageer je niet?
eerste wedstrijd waar ik hem echt goed vond spelenquote:
Ik hoop niet dat we tegen Vitesse kampioen worden in ieder geval, ga naar ADO thuis dus dat heeft iets meer mijn voorkeur. Waar het feestje daarna gevierd wordt interesseert me vrij weinigquote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nog even wachten, mag je het weer vieren. Jammer dat het op een parkeerterrein in the middle of fucking nowhere moet.
Normalisatie, ole ole.
No shit.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de rest. Overigens zou ik ook balen van een verliespartij, wie niet.
Ik denk dat de teleurstelling ongeveer een miljard keer groter was geweest als ze a la Real verloren hadden in de pot tegen hun aartsvijand.
Dat is context..
werkelijk niet te geloven maatje wat stond die goed te ballenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb je die pass op kishna gezien? dat is toch wereldklasse jongen
Dat willen Ajacieden altijd graag geloven. "Iedereen tegen Ajax". Feit is dat elke voetballer tegen elke 'top'club wil excelleren. Zo'n PEC of NEC tegen Feyenoord bijvoorbeeld. Die zie je ook al mijlen van tevoren aankomen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
No shit.
Zie je toch aan clubs als Utrecht etc. die geven altijd alleen tegen Ajax 200%
Speelde wel goed ja die Bojan, maar af en toe wil hij net iets te veel doen, mannetje uitkappen enzo. Gelukkig deed hij dat niet bij de 3-0quote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
eerste wedstrijd waar ik hem echt goed vond spelen
geldt ook voor bojan, lekker in de spits laten die gozer
Gaan die aan de macht komen ja?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben benieuwd dat wanneer straks D66 aan de macht is hoe het dan gaat wat betreft politie inzet, combiregelingen, supportershome en de huldigingen.
Dit jaar zal het wel weer op de Boulevard zijn
Speler van het jaarquote:Op zondag 30 maart 2014 19:31 schreef MouzurX het volgende:
Hoe was schone vandaag? Die gaf van de week toch twee mooie steekpassen door de verdediging van az
Ik zal je wat vertellen. Elke politicus, burgemeester of wat dan ook, vindt het meer dan prima dat supporters zich als een mak schaap laten sturen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben benieuwd dat wanneer straks D66 aan de macht is hoe het dan gaat wat betreft politie inzet, combiregelingen, supportershome en de huldigingen.
Dit jaar zal het wel weer op de Boulevard zijn
Een goede burgemeester denkt aan de burgers. Daarom vooral alle evenementen gaan verbieden onder het motto: "openbare orde en veiligheid".quote:Op zondag 30 maart 2014 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zal je wat vertellen. Elke politicus, burgemeester of wat dan ook, vindt het meer dan prima dat supporters zich als een mak schaap laten sturen.
Feyenoord, 2009. Besloten wordt met 600 man een nutteloze combiregeling te boycotten. Gevolg: anderen duiken massaal op de kaartverkoop, nu vaste (Diamond/gold)uitkaartsupporters niet afreizen.
Ajax, 2013. De Harde Kern weigert naar een parkeerterrein te gaan om een feestje te bouwen en gaan staan op het Leidse. Gevolg: er staan 100.000 man op een parkeerterrein te zingen terwijl ze naar een of andere achterlijke zanger staan te kijken.
Zolang supporters niet massaal een fuck-you doen aan de politiek, wordt het alleen maar erger.
Daarom aanbid ik de club ook dat ze tot tweemaal toe Heracles-uit boycotten omdat ze de combiregeling nutteloos vinden.Het sorteert natuurlijk totaal geen effect, maar is wel een heerlijke fuck-you en heeft grote symbolische waarde.
Boeiend.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zal je wat vertellen. Elke politicus, burgemeester of wat dan ook, vindt het meer dan prima dat supporters zich als een mak schaap laten sturen.
Feyenoord, 2009. Besloten wordt met 600 man een nutteloze combiregeling te boycotten. Gevolg: anderen duiken massaal op de kaartverkoop, nu vaste (Diamond/gold)uitkaartsupporters niet afreizen.
Ajax, 2013. De Harde Kern weigert naar een parkeerterrein te gaan om een feestje te bouwen en gaan staan op het Leidse. Gevolg: er staan 100.000 man op een parkeerterrein te zingen terwijl ze naar een of andere achterlijke zanger staan te kijken.
Zolang supporters niet massaal een fuck-you doen aan de politiek, wordt het alleen maar erger.
Daarom aanbid ik de club ook dat ze tot tweemaal toe Heracles-uit boycotten omdat ze de combiregeling nutteloos vinden.Het sorteert natuurlijk totaal geen effect, maar is wel een heerlijke fuck-you en heeft grote symbolische waarde.
Dat is precies de mentaliteit waar het verkeerd op gaat. "Oh boeiuh vieren we het toch op een parkeerplaats".quote:
Op zo'n dag verdient de HORECA veel meer dan dat er schade is. Sowieso komt die schade nooit door de Ajax harde kern maar door dronken boeren uit Purmerend etc. en Brabant.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is precies de mentaliteit waar het verkeerd op gaat. "Oh boeiuh vieren we het toch op een parkeerplaats"..
Nee dat feest op het Leidseplein heeft geholpen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is precies de mentaliteit waar het verkeerd op gaat. "Oh boeiuh vieren we het toch op een parkeerplaats"..
Huldiging in 2012 was nog best tof eigenlijk. Huldiging 2013 was één groot drama en zonde van mijn tijd.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee dat feest op het Leidseplein heeft geholpen.
Welk feest? HK die daar naartoe gingen?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee dat feest op het Leidseplein heeft geholpen.
quote:Mocht Ajax voor de vierde keer op rij kampioen worden, dan worden ze gehuldigd op parkeerterrein P2 bij de Amsterdam ArenA. Dat liet burgemeester Van der Laan weten bij AT5. De huldiging van de 30e landstitel werd nog op het museumplein gehouden, die van de 31e en 32e bij de ArenA op het parkeerterrein, net zo als een eventuele 33e landstitel.
Op een kijkersvraag of de beveiligingsmaatregelen op het Museumplein voor Obama gebruikt zouden kunnen worden voor een mogelijk kampioensfeest was de burgemeester duidelijk. ''Nee, maar de kijker is van harte welkom als Ajax kampioen wordt, en daar lijkt het wel op, op P2, het parkeerterrein bij de Arena.''
De schade valt altijd wel mee en nogmaals de harde kern maakt die schade niet maar dronken boeren. Maar die heb je met Koninginnedag ook. Oh wacht dat is ook al afgeschaft...quote:Op zondag 30 maart 2014 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welk feest? HK die daar naartoe gingen?
Laat tenminste zien dat je staat voor een zaak.
Nederland in de jaren '50 stond in het licht van meer dan 100.000 mensen (!) die de Dam blokkeerden met fietsen omdat ze aparte fietspaden wilden. Reden was het hoge dodental omdat fietsers gebruik moesten maken van de autoweg. Dit heeft gemaakt dat Nederland als een van de weinige landen een infrastructuur puur voor fietsers heeft waarmee je letterlijk van de ene uithoek in het land naar de andere kan fietsen.
Nederland in de jaren '10 staat in het licht van mensen die alles onverschillig over zich heen laten komen.
Of bedoel je die gasten die het Leidse naar de kloten sloegen? Lekker interessant. Weet je hoeveel poen je pakt in de horeca?
Dat heb je elk weekendquote:Op zondag 30 maart 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De schade valt altijd wel mee en nogmaals de harde kern maakt die schade niet maar dronken boeren. Maar die heb je met Koninginnedag ook. Oh wacht dat is ook al afgeschaft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |