Nee, ik bedoel uit bij PEC. Er is sprake van 8 punten verschil. Dat betekent dat jullie pas in de 32e speelronde bij winst verzekerd zijn dat je niet meer ingehaald kan worden.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
uit bij PEC?
Je bedoelt thuis tegen ADO.
Heracles, RKC en PSV mogen geen probleem zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:50 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord en alles winnengoeiemorgen grap wel.
Je bent echt dom héquote:Op zondag 30 maart 2014 17:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel uit bij PEC. Er is sprake van 8 punten verschil. Dat betekent dat jullie pas in de 32e speelronde bij winst verzekerd zijn dat je niet meer ingehaald kan worden.
Dat is uit bij PEC.
Stel dat je 32, 33, 34 verliest en Feyenoord wint alles, dan ben je kampioen als Feyenoord zijnde (dit is hypothetisch he, voor er weer allemaal gekkies komen). 32e ronde zijn jullie dus pas zeker.
Dat is tegen PEC. Ergo: tegen PEC ben je pas zeker als Feyenoord en Ajax beide alles blijven winnen.
Hahahaquote:Op zondag 30 maart 2014 17:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel uit bij PEC. Er is sprake van 8 punten verschil. Dat betekent dat jullie pas in de 32e speelronde bij winst verzekerd zijn dat je niet meer ingehaald kan worden.
Dat is uit bij PEC.
Stel dat je 32, 33, 34 verliest en Feyenoord wint alles, dan ben je kampioen als Feyenoord zijnde (dit is hypothetisch he, voor er weer allemaal gekkies komen). 32e ronde zijn jullie dus pas zeker.
Dat is tegen PEC. Ergo: tegen PEC ben je pas zeker als Feyenoord en Ajax beide alles blijven winnen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent echt dom hé
PEC uit in de Kuip is de bekerfinale.
O, lol. Niet goed gekeken.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent echt dom hé
Die gast is echt achterlijk iddquote:Op zondag 30 maart 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent echt dom hé
HMFquote:Op zondag 30 maart 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent echt dom hé
kneusquote:Op zondag 30 maart 2014 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O, lol. Niet goed gekeken.
Carry on.
Bedanktquote:Op zondag 30 maart 2014 17:53 schreef Helpmefok het volgende:
Ach joh, Heracles uit, ook mooi.Gefeliciteerd iig. allemaal.
Kan gebeuren. 3 masters zijn natuurlijk ook wel erg veel om altijd zo geconcentreerd te zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O, lol. Niet goed gekeken.
Carry on.
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:54 schreef Herqules het volgende:
[..]
Kan gebeuren. 3 masters zijn natuurlijk ook wel erg veel om altijd zo geconcentreerd te zijn.
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is uit bij PEC.
jij bent geretardeerd. Dat is veel ergerquote:Op zondag 30 maart 2014 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie is er laat?
[ afbeelding ]
Jij bent laat
Nee. Gewoon, nee.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:01 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens kan het wel wat ik zeg; dat jullie de schaal bij PEC-uit krijgen (bekertje).
Ajax speelt om 12:30. Feyenoord om 16:30.
Wanneer beide ploegen in de juiste verhoudingen punten verliezen, en verliest Feyenoord die wedstrijd tegen PSV, dan krijgen jullie de schaal pas uitgereikt de pot erna (logisch: ADO is dan al geweest).
Waarom zou dat in de pot tegen PEC niet kunnen zijn? Anders moeten ze het doen bij Heracles-uit.
Ik heb alleen geen idee of de KNVB dat doet.
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:01 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens kan het wel wat ik zeg; dat jullie de schaal bij PEC-uit krijgen (bekertje).
Ajax speelt om 12:30. Feyenoord om 16:30.
Wanneer beide ploegen in de juiste verhoudingen punten verliezen, en verliest Feyenoord die wedstrijd tegen PSV, dan krijgen jullie de schaal pas uitgereikt de pot erna (logisch: ADO is dan al geweest). Ajax wordt dan dus 'definitief' kampioen door het verspelen van punten door Feyenoord.
Waarom zou dat in de pot tegen PEC niet kunnen zijn? Anders moeten ze het doen bij Heracles-uit.
Ik heb alleen geen idee of de KNVB dat doet.
quote:
Dat is theoretisch gewoon mogelijk hoor, jostiband.quote:
Dat Feyenoord kampioen wordt ookquote:Op zondag 30 maart 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Dat is theoretisch gewoon mogelijk hoor, jostiband.
Klopt. En als je even gelezen had, had ik het ook over een theoretische situatie. De premissen die ik uitte, waren echter verkeerd.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat Feyenoord kampioen wordt ook.
Je zat er gewoon volledig naast. Erken en zwijg.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. En als je even gelezen had, had ik het ook over een theoretische situatie. De premissen die ik uitte, waren echter verkeerd.
Ik zit er niet volledig naast.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zat er gewoon volledig naast. Erken en zwijg.
Veronderstellingen waren echter verkeerd.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
De situatie dat Ajax haar kampioenschaal tegen PEC uitgereikt krijgt, is een realistische, mocht de KNVB het uitreiken in niet-Eredivisiewedstrijden doen.
Misschien moet je het boek "trollen voor beginners" eens lezen. Misschien gaat het je daarna beter af.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. En als je even gelezen had, had ik het ook over een theoretische situatie. De premissen die ik uitte, waren echter verkeerd.
De situatie dat Ajax haar kampioenschaal tegen PEC uitgereikt krijgt, is een realistische, mocht de KNVB het uitreiken in niet-Eredivisiewedstrijden doen.
Theoretisch gezien kan Ajax nog uit de competitie worden. Het klinkt zelfs nog realistischer in de oren dan jouw hypothesequote:Op zondag 30 maart 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Dat is theoretisch gewoon mogelijk hoor, jostiband.
Laten we vooropstellen dat het Ajax zijn kampioensschaal is. En dat je er volledig naast zat, ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit er niet volledig naast.
[..]
Veronderstellingen waren echter verkeerd.
Ik zat er dus niet volledig naast.
Dat zal ongetwijfeld kunnen.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Theoretisch gezien kan Ajax nog uit de competitie worden gegooid.
haar wat mij aan gaat.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laten we vooropstellen dat het Ajax zijn kampioensschaal is. En dat je er volledig naast zat, ook.
Dat mag jij vinden. De door mij geschetste situatie kan gewoon gebeuren. Ik ga hier dus niet weg. Mazzel.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel weer leuk geweest. HMF ga de 5-0 lekker vieren of ruzie verder in een SC. Dit gaat echt helemaal nergens over.
Haha. Dat gaat niet lang meer duren, denk ik zo.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. De door mij geschetste situatie kan gewoon gebeuren. Ik ga hier dus niet weg. Mazzel.
Prima.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha. Dat gaat niet lang meer duren, denk ik zo.
Nee stumpert, tegen PEC winnen we de bekerrrrrrrrrr.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Feyenoord alles wint, worden jullie kampioen uit bij PEC. Dat zou me een portie mooi zijn, kampioen in een uitpot.
Als je de beker wint is dat eigenlijk altijd in de kuip toch? Lijkt me wel mooi om daar een keertje kampioen te worden.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:23 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
De beker winnen in de Kuip, dat zou me een portie mooi zijn. In het huis van de grootste rivaal een groot succes behalen.
Klopt, een hele happening is dat. heb het een keer meegemaakt. Ajax speelde de finale tegen Heerenveen.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:27 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Als je de beker wint is dat eigenlijk altijd in de kuip toch? Lijkt me wel mooi om daar een keertje kampioen te worden.
hmm vandaag weer een typische post van bianconeri. Voor de zoveelste keer een reactie geplaatst zonder inhoud. Is ook knap.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:39 schreef bianconeri het volgende:
hmm was vandaag weer een typische Ajax overwinning. Voor de zoveelste keer gewonnen zonder de betere zijn. Is ook knap.
Ik vind HMF nog een normaal persoon vergeleken bij Bianconerikneusquote:Op zondag 30 maart 2014 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het andere stuk stront is ook weer gearriveerd
HMF geeft tenminste zijn ongelijk nog toe inderdaadquote:Op zondag 30 maart 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind HMF nog een normaal persoon vergeleken bij Bianconerikneus
Die komt tenminste met inhoudelijke posts en trollt niet opzichtig.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
HMF geeft tenminste zijn ongelijk nog toe inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |