Is die er ook met de Serero gif? Uit die wedstrijd tegen Feyenoord.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:07 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ze weer eens niets gepresteerd hebben dit seizoenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef Monopoly het volgende:
Waarom geen pro FC Utreg topic trouwens Paul?
De enige prestatie van Utreg is waardeloos spelenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze weer eens niets gepresteerd hebben dit seizoen
Een club die 4x achter elkaar kampioen wordt met veel eigen jeugd en dan zeggen dat dat niets met voetbal te maken heeftquote:Op zondag 30 maart 2014 16:42 schreef hoas het volgende:
Leuk bedrijf ja dat Ajax, jammer dat het weinig meer met voetbal te maken heeft.
Waarom is dit slecht dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:14 schreef Pino0 het volgende:
Veel kakkers en brave mensen op de tribunes.
Waar is Pelle eigenlijk gebleven?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:07 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ingekocht talent heeft weinig met voetbal te maken, meer met strategisch geldmanagment.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Een club die 4x achter elkaar kampioen wordt met veel eigen jeugd en dan zeggen dat dat niets met voetbal te maken heeft
Noem dan eens een club die voor jou het toonbeeld van voetbal is?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:43 schreef hoas het volgende:
[..]
Ingekocht talent heeft weinig met voetbal te maken, meer met strategisch geldmanagment.
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Noem dan eens een club die voor jou het toonbeeld van voetbal is?
Pec Zwolle, zonder geld toch Europeesquote:Op zondag 30 maart 2014 18:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Noem dan eens een club die voor jou het toonbeeld van voetbal is?
Lolquote:Op zondag 30 maart 2014 18:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
de scheids heeft ze weeral maar es geholpen dit seizoen
sjonge jonge
Boeiend die successupporters. Daarvoor gaan echte fans niet naar het stadion.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:14 schreef Pino0 het volgende:
Wel grappig, ook op Fok is Ajax de grootste.
Helaas zit het stadion alleen vol als ze tegen top clubs spelen.
Een echte succes supporter club. Veel kakkers en brave mensen op de tribunes.
Veel geluk met de loting in de beker. Geen topclub tegengekomen. Ze staan aardig in de competitie een spelen al een paar seizoenen leuk. Maar een paar seizoenen maakt een club niet het toonbleed van voetbal. 33 titels wel.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:23 schreef hoas het volgende:
[..]
[..]
Pec Zwolle, zonder geld toch Europees
Ik snap dat voetbal kijken in het stadion nooit zo. Kost veel geld (reiskosten plus toegang), je zit rot (weinig been ruimte, klote stoeltjes) en je ziet het nog slechter ook. Lekker thuis kijken voor 18,- per maandquote:Op zondag 30 maart 2014 17:14 schreef Pino0 het volgende:
Wel grappig, ook op Fok is Ajax de grootste.
Helaas zit het stadion alleen vol als ze tegen top clubs spelen.
Een echte succes supporter club. Veel kakkers en brave mensen op de tribunes.
Dat jij Ajacied bent, verbaasd me dan ook niks.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik snap dat voetbal kijken in het stadion nooit zo. Kost veel geld (reiskosten plus toegang), je zit rot (weinig been ruimte, klote stoeltjes) en je ziet het nog slechter ook. Lekker thuis kijken voor 18,- per maandDe echte voetballiefhebber kijkt thuis. De tokkie die bij -5 nog zijn shirt uittrekt kijkt in het stadion.
Beleving... Je bent dus een belevingsliefhebber, geen voetballiefhebber.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:35 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dat jij Ajacied bent, verbaasd me dan ook niks.
Je gaat naar het stadion voor de beleving die je niet krijgt als je thuis kijkt.
Ik heb een seizoenskaart bij Utrecht maar ik ga er gewoon naar toe omdat ik ze steun.
Misschien wordt het tijd voor een seizoenskaart Nederlands om je d's en t's een beetje bij te schaven.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:35 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dat jij Ajacied bent, verbaasd me dan ook niks.
Je gaat naar het stadion voor de beleving die je niet krijgt als je thuis kijkt.
Ik heb een seizoenskaart bij Utrecht maar ik ga er gewoon naar toe omdat ik ze steun.
Welke implicatie maak je hier? Dat ik Groningensupporter ben?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:05 schreef Groby het volgende:
[..]
net zoals zivkovic ook uit jullie jeugd komt zeker![]()
Nee om je post te versterkenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welke implicatie maak je hier? Dat ik Groningensupporter ben?
da was mien breurquote:Op zondag 30 maart 2014 19:21 schreef smegmanus het volgende:
Wat een hommo deze TS
Zat je opa vroeger ook bij de NSB?
Ik snap nu waarom dit het onzin forum isquote:Op zondag 30 maart 2014 18:32 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
valt niet te ontkennen heur
Den was van de verkeerde kaaantquote:
Pelle is voor 4 wedstrijden geschorst en rijdt nu in een bliksemsnelle Ferrari.quote:
De competitie is net begonnen , zeker al vergeten van de beker en de JC-schaal ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:23 schreef Paul het volgende:
GEWOON WEER DE BESTE VANDAAG!
EL GHAZI WONDERKIND! EEN 10 MET EEN GRIFFEL
Die gunden wij hun.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:20 schreef Left_Hand_Son het volgende:
[..]
De competitie is net begonnen , zeker al vergeten van de beker en de JC-schaal ?
u bedoelt ... hij is homo?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:46 schreef Casaa het volgende:
[..]
Mien breur, nee, dat was geen kamaroad van mien. Nee, hij was van de verkeerde keeent.
Speel jij ook bij Ajax in het eerste dan ?quote:Die gunden wij hun.
Pec heeft nu meer prijzen gewonnen in afgelopen half jaar dan Pisvee en Kakkies in afgelopen 3 jaar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |