Bwoooh, ik kijk denk nog liever een programma van John Williams samen met Hans Kraay Jr.quote:
quote:
Het mist geluid..quote:
HEE!!quote:Op donderdag 3 april 2014 14:50 schreef Rossdale het volgende:
Argh... er is gewoon een hele matige grap over deze gif te maken maar ik kom er niet uit
Iets met dobbers, mossel en vislucht
Ja klopt die game.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Ik ben door het eerste deel heengekomen. Verhaal is tof maar grafisch en gameplaytechnisch mankeert er toch echt wel heel veel aan die game.
Ik was in het begin ook zeer enthousiast maar ben nu op een punt waar ik niet echt verder meer wil eigenlijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:26 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja klopt die game.
Ik ben net begonnen dus mij zegt dat nog niet zo veel. Wel vind ik dat het bewegen van je karakter wat nerveus gaat.
Heb hem nog niet uitgespeeld maar die game is gewoon echt te buggy..quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind Contract juist wel erg leuk eigenlijk. Tot nu toe eigenlijk wel de leukste gratis PSN game.
Geen supertopper, maar beter dan alle andere games imo
Fuck hee, die gast gaat best hard neerquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:38 schreef Poit het volgende:
En ik denk dat ik toch maar eens ga kijken of ik ergens rugby kan gaan spelen
[ afbeelding ]
Volgens mij kan ik best wel ergens in de defense staan
Handig, maar te weinig gaten..quote:
Prik je wel doorheen met je puntenslijperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |