Ik las ftp maar ook dat het 15 euro ging kosten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:54 schreef YoloZwerver het volgende:
[..]
Las alleen wel dat het F2P met microtransactions wordt. Daar ben ik wel wat huiveriger voor, tenzij het alleen gaat om cosmetische aankopen.
Dan klap ik liever ¤60 neer voor een goede game zonder dat geouwehoer dat ik of geld kan uitgeven voor spullen of als een idioot moet gaan grinden.
Goed voorbeeld van hoe het niet moet is in ieder geval Infestation: Survivor Stories (WarZ).
Die 15 euro is voor early acces he.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik las ftp maar ook dat het 15 euro ging kosten.
dus, even afwachten
Hoe weird is datquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:06 schreef YoloZwerver het volgende:
[..]
Die 15 euro is voor early acces he.
Als het spel eenmaal uit is zal het F2P zijn.
Hun spellen zijn best leuk om te spelen, maar ook ontzettend snel saai. DC Universe, PlanetSide 2 zijn wel goede voorbeelden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
SOE is zo erg niet toch? Aardige reputatie als hey om mmo's gaat toch?
Ik speel niet zoveel MMO's maar vind het concept van dayZ wel heel leuk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Hun spellen zijn best leuk om te spelen, maar ook ontzettend snel saai. DC Universe, PlanetSide 2 zijn wel goede voorbeelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Vrijdag middag!!quote:
Doe maar nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Niks mis mee
Beter doet Alison Brie ook even zo'n stukje
Standaardquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:17 schreef Wiebeldak het volgende:
BLLRLRLRLRRLRLNWAAA Weekend!!! En zelfs 3 dagen!
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
Dit topic lijkt meer op een crackhouse de laatste tijd.
Klasse Petti!quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En omdat ik vandaag wel weer Kilkenny ga drinken
Den Haag de gekstuuuuuhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |