En maar uren rekenen die garagesquote:Op zondag 30 maart 2014 12:20 schreef AchJa het volgende:
Oh ja, interieurfilter Saab vervangen... Zelfs de ruitenwissers moeten eraf...![]()
Vooralsnog kan ik prima alles zelf bij die bak... Ennuh over een paar weken weer gratis airco-test bij de autohobbyclub en evt. afvulen voor sterk gereduceerd tarief.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En maar uren rekenen die garages
Ben blij dat mijn huidige auto's goed serviceable zijn.
Toegegeven ze zijn wel oerdegelijk die Saabs.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vooralsnog kan ik prima alles zelf bij die bak... Ennuh over een paar weken weer gratis airco-test bij de autohobbyclub en evt. afvulen voor sterk gereduceerd tarief.
Altijd handig de ahc, laatst weer ff nieuwe bandjes erom heen gelegd.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Toegegeven ze zijn wel oerdegelijk die Saabs.
Ben blij als ik straks weer toegang heb tot de ahc, kan ik lekker aan de DS beginnen.
AHCquote:Op zondag 30 maart 2014 12:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altijd handig de ahc, laatst weer ff nieuwe bandjes erom heen gelegd.
Stuur eens wat je gestuurd hebtquote:Op zondag 30 maart 2014 13:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb mail terug van de luitenant hoor. En hij is niet content en dan druk ik me nog zacht uit
Ik wil het nog steeds lezen wat je gisteren schreefquote:Op zondag 30 maart 2014 13:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb mail terug van de luitenant hoor. En hij is niet content en dan druk ik me nog zacht uit
Daar zit inderdaad wat in. Maar zolang je het document alleen naar militairen stuurt zal niet uit de hand lopen lijkt me.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
Ik weet niet geheel zeker of je er goed aan doet om hier zo open over te zijn op Fok!.
Jawel johquote:Op zondag 30 maart 2014 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
Ik weet niet geheel zeker of je er goed aan doet om hier zo open over te zijn op Fok!.
Hij moet het natuurlijk zelf weten, maar hoe kan je van een bepaalde user zeker weten dat hij/zij daadwerkelijk een militair is?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:32 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad wat in. Maar zolang je het document alleen naar militairen stuurt zal niet uit de hand lopen lijkt me.
Klopt. Maar ik kap er nu denk ik ook mee. Is wel goed geweest zo, dit ga ik verder persoonlijk afhandelen.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij moet het natuurlijk zelf weten, maar hoe kan je van een bepaalde user zeker weten dat hij/zij daadwerkelijk een militair is?
Juist, dat weet je niet behalve als je de user irl kent.
Command & Conquer ditquote:Op zondag 30 maart 2014 14:21 schreef WWolfy het volgende:
De Leopard 2A5 is gewoon zo enorm lomp.
Oh en de nieuwste poolse tanks: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |