quote:Op zondag 30 maart 2014 12:02 schreef nlcod1234 het volgende:
doe jij ff beeje normaal, ik stel een normale vraag, er zit een schrijfout in lekker belangerijk
jaquote:Op zondag 30 maart 2014 11:48 schreef nlcod1234 het volgende:
... ik echter ben van mening dat randstad bepaald welk uurloon ik heb ,
neequote:en dat hun moeten zorgen dat ik gelijkwaardig betaald word,
En "randstad bepaald" Hoofdletters en d/t-issues zat bij TS.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Gefraagd, jezus. Ik zou je een loonsverlaging geven.
In dezelfde schaal zitten wil niet altijd zeggen dat je het zelfde krijgt.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:21 schreef nlcod1234 het volgende:
dus deze regels die wettelijk zijn vastgelegd ben geen waarde...dank je voor de antwoorden:
de 26 wekengrens
Wie een halfjaar bij hetzelfde bedrijf als uitzendkracht werkt, hoort te worden betaald volgens de salarisschalen van dat bedrijf. Je zit vanaf dat moment dus in dezelfde schaal als de collega's bij het bedrijf die hetzelfde werk doen.
Ze vinden altijd wel een manier om jou in een andere schaal te laten vallen. Sowieso zetten ze je dan in het begin van een schaal. Of het einde van de schaal eronder. Maar ook kunnen ze je "junior" noemen, en dan drie schalen daaronder zetten.quote:
Lekker aardig van je.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Gefraagd, jezus. Ik zou je een loonsverlaging geven.
Misschien ook eens een HOOFDLETTER gebruiken aan het begin van een zin?quote:Op zondag 30 maart 2014 11:48 schreef nlcod1234 het volgende:
hallo
ik werk nu 28 weken voor randstad en ik heb een uurloon van 9.61 , mijn collega's die in vaste dienst zijn ong 13.20 per uur, nu heb ik dus hetzelfde recht als vaste werknemers na 26 weken , en zal er wel een euro afkunnen voor jarentoeslag en dergelijke ,maar 3.50 lijkt me sterk..
ik heb deze week dus nagefraagd of mijn uurloon aangepast gaat worden, maar volgens randstad is dit het loon dat voor deze functie staat, en als ik meer wil ik dat persoonlijk bij het bedrijf moet doen, ik echter ben van mening dat randstad bepaald welk uurloon ik heb , en dat hun moeten zorgen dat ik gelijkwaardig betaald word, iemand die dit precies weet??
aanstaande dinsdag moet ik een gesprek houden met die baas en randstad, en vrees dat ik eind van de week kan vertrekken als ik doorzet
mvg
Ik zou eerst een cursus Nederlands adviseren.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:08 schreef nlcod1234 het volgende:
misschien eens wat meer voor je werknemers zorgen , zou ze sieren
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:08 schreef nlcod1234 het volgende:
randstad sponsoord formule 1 met miljoenen
Fixedquote:Op zondag 30 maart 2014 13:09 schreef Rolfieo het volgende:
Daarbij in de zelfde schaal betekend betekenT niet het zelfde uitbetaald krijgen.....
Wel een andere dan die jij gevolgd hebt.quote:Ik zou eerst een cursus Nederlands adviseren.
Graag gedaanquote:Op zondag 30 maart 2014 13:28 schreef nlcod1234 het volgende:
rolfieo... fijn he dat je lekker anoniem kan reageren, grote jongen hoor
Gelukkig heb jij je NAW-gegevens erbij gezet, zodat jij in ieder geval niet anoniem blijft.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:28 schreef nlcod1234 het volgende:
rolfieo... fijn he dat je lekker anoniem kan reageren, grote jongen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |