abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138319762
Met veel ongeloof nam ik kennis van het volgende nieuwsbericht:
quote:
Ongeveer 30 mensen hebben zaterdagavond laat op het Stadhuisplein in Eindhoven gedemonstreerd tegen de vrouw van de overvallen juwelier Goldies in Deurne. Dat meldt Omroep Brabant. De vrouw zou de overvallers, onder wie een 20-jarige Eindhovenaar, hebben doodgeschoten.

Volgens de betogers wordt de vrouw ten onrechte door velen als een held gezien. Tijdens de demonstratie scandeerden de betogers meermalen 'moordenaar'.

De betoging heeft ongeveer een half uur geduurd. De politie kwam ter plaatse om de demonstranten uiteen te drijven. Het is verboden om zonder vergunning te protesteren op het Stadhuisplein.
Wat is deze? Worden daders tegenwoordig als slachtoffer gezien? Dat die vrouw van de juwelier in Deurne de twee overvallers heeft overmeesterd met een handwapen vind ik juist erg moedig. Hoe moet die vrouw er nu wel niet aan toe zijn? Waarschijnlijk helemaal overstuur. :{ De klacht is dan ook natuurlijk dat de vrouw waarschijnlijk toch nog wordt belast met een zware straf terwijl ze slecht had getracht haar man en haarzelf te beschermen.
pi_138319807
Inderdaad, met dank aan links.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_138319813
Maar waar zijn de massale protesten tegen volkert?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_138319814
Doen ze toch altijd ? Voor de doodgereden tasjesdief was er ook een stille tocht en een protestbijeenkomst "want hij was een goeie jongen". Draaideurcrimineel neergeschoten door de politie ? Stille tocht en protest "want hij was een goeie jongen". Etc. etc.

Maar verwachten dat er ook een tegengeluid uit de Marokkaanse gemeenschap komt waarin het gedrag van de crimineeltjes wordt afgekeurd ? Nee, dat is "onredelijk".
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_138319818
Guus geluk in 3, 2, 1... :D
pi_138319826
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 08:37 schreef Aanstootgevend het volgende:
Doen ze toch altijd ? Voor de doodgereden tasjesdief was er ook een stille tocht en een protestbijeenkomst "want hij was een goeie jongen". Draaideurcrimineel neergeschoten door de politie ? Stille tocht en protest "want hij was een goeie jongen". Etc. etc.

Maar verwachten dat er ook een tegengeluid uit de Marokkaanse gemeenschap komt waarin het gedrag van de crimineeltjes wordt [i[afgekeurd[/i] ? Nee, dat is "onredelijk".
Tuurlijk. Want het ligt allemaal aan onszelf dat ze zo geworden zijn natuurlijk.
  zondag 30 maart 2014 @ 08:45:43 #7
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_138319841
Traangas, waterkanonnen, allemaal oppakken.
opgezegd@fok.nl
pi_138319900
Ja. Kansenparels jwz
En zoals jullie allemaal weten is het gewoon de schuld van haar. Ze ies gewoon een vuile rasiest door ze zomaar neer te schieten. Het waren zulke lieve jongens. Dat boekwerk dat strafblad heet komt door die kk wouten die gewoon rasiest zijn.

Zo. De denkwereld van de kansenparels ontcijferd
  zondag 30 maart 2014 @ 09:03:25 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138319935
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 08:37 schreef Aanstootgevend het volgende:

Maar verwachten dat er ook een tegengeluid uit de Marokkaanse gemeenschap komt waarin het gedrag van de crimineeltjes wordt afgekeurd ? Nee, dat is "onredelijk".
Doe eens normaal man. Het gaat hier om een groepje debielen van wel 30 man groot. En dan een hele gemeenschap er om veroordelen. :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_138319945
Juridisch en moreel gezien zaten die twee overvallers natuurlijk fout.

Maar er zijn OOK twee mensen overleden en die hebben ook familie en vrienden en die hebben misschien ook verdriet. Dan is een protest niet handig en ik zou het ook niet doen maar een tikkie meer respect naar de doden en het overvallen echtpaar vind ik wel een fatsoenlijk idee.
pi_138319966
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:03 schreef Dven het volgende:

[..]

Doe eens normaal man. Het gaat hier om een groepje debielen van wel 30 man groot. En dan een hele gemeenschap er om veroordelen. :')
Het zijn idd maar 30 man. Even drie keer zo veel Marokkanen optrommelen die overvallen niet goedkeuren zou dus heel makkelijk moeten zijn - en in het huidige politieke klimaat ook heel verstandig.
Maarja. Gaat niet gebeuren. Dus de enige uitspraak vanuit de gemeenschap blijft "waren goeie jongens, vrouw moet straf !"
pi_138319998
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:04 schreef CrusadeRotterdam het volgende:
Juridisch en moreel gezien zaten die twee overvallers natuurlijk fout.

Maar er zijn OOK twee mensen overleden en die hebben ook familie en vrienden en die hebben misschien ook verdriet. Dan is een protest niet handig en ik zou het ook niet doen maar een tikkie meer respect naar de doden en het overvallen echtpaar vind ik wel een fatsoenlijk idee.
Ik heb geen respect voor overvallers. De maatschappij biedt trouwens meer dan genoeg ruimte om te rouwen voor de nabestaanden.
pi_138320039
quote:
6s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:12 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Ik heb geen respect voor overvallers. De maatschappij biedt trouwens meer dan genoeg ruimte om te rouwen voor de nabestaanden.
Prima maar heb je wel respect voor de nabestaanden? Voor hun moeder die aan de ene kant weet dat haar zoon een crimineel is maar waarschijnlijk ook van hem houdt en haar zoon nu is verloren?
pi_138320049
Er was een paar jaar geleden toch ook een tasjesdief doodgereden en toen was er volgens mij zelfs een stille tocht. :')

quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 08:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoezo? Hij heeft zijn straf bijna erop zitten en komt dus vrij, zo gaat dat in Nederland.
pi_138320070
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:20 schreef CrusadeRotterdam het volgende:

[..]

Prima maar heb je wel respect voor de nabestaanden? Voor hun moeder die aan de ene kant weet dat haar zoon een crimineel is maar waarschijnlijk ook van hem houdt en haar zoon nu is verloren?
Ik heb niet meer of minder respect voor die nabestaanden dan ik heb voor andere burgers. Wel is het gedrag van de daders deels aan de nabestaanden te wijten. Zij hadden kunnen ingrijpen.
  zondag 30 maart 2014 @ 09:26:51 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138320091
quote:
6s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:24 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Ik heb niet meer of minder respect voor die nabestaanden dan ik heb voor andere burgers. Wel is het gedrag van de daders deels aan de nabestaanden te wijten. Zij hadden kunnen ingrijpen.

Deze gedachtegang is fout als het maar kan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_138320105
quote:
6s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:24 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Als ik deze lijn volg en mijn zoon pleegt een misdrijf moet ik dus ook de bak in? Wat ik had in kunnen grijpen en dus ben ik verantwoordelijk?
pi_138320126
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:28 schreef CrusadeRotterdam het volgende:

[..]

Als ik deze lijn volg en mijn zoon pleegt een misdrijf moet ik dus ook de bak in? Wat ik had in kunnen grijpen en dus ben ik verantwoordelijk?
De nabestaanden dienen natuurlijk niet strafrechtelijk vervolgd worden als daar geen aanleiding toe is. Wel kan er sprake zijn van eventuele gebreken in de opvoeding en zijn de daders mogelijk negatief beïnvloed door hun omgeving.
pi_138320129
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Deze gedachtegang is fout als het maar kan.
Dat is jouw mening. Argument?
pi_138320146
2-3
pi_138320175
quote:
6s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:31 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

De nabestaanden dienen natuurlijk niet strafrechtelijk vervolgd worden als daar geen aanleiding toe is. Wel kan er sprake zijn van eventuele gebreken in de opvoeding en zijn de daders mogelijk negatief beïnvloed door hun omgeving.
Als ik een gebrekkige opvoeding heb gegeven dan ben ik dan toch verantwoordelijk? En als ik verantwoordelijk ben moet ik dan toch worden vervolgd?
  zondag 30 maart 2014 @ 09:43:31 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138320200
quote:
6s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:32 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Argument?
Jij geeft aan dat zondermeer de fout deels bij de opvoeding ligt. Daarmee geef je aan dat iemand die een goede opvoeding heeft gekregen niet in de fout zal gaan. En dat is de grootste onzin ooit. Geen woorden te verzinnen om uit te drukken Hoe dom die gedachte is. En vervolgens sluit je ook nog eens af met een 'ze hadden misschien wel op kunnen treden' om het af te maken. Alsof die gasten na het avondeten mam een kus gaven en haar meedeelde dat ze even een juwelier gaan overvallen. Ga eens weg joh.

Stuitend dom. Maar goed, het is al vaker gebleken dat jij eigenlijk enkel op het gebied van schoenen een beetje mee kan praten.
  zondag 30 maart 2014 @ 09:46:14 #23
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_138320229
Zonde dat die man gewond is geraakt. Aan de andere kant mooi dat de wereld weer een stukje veiliger is geworden.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_138320233
Als het nabestaanden zijn snap ik het wel. Enerzijds heb ik er weinig medelijden mee, anderzijds verbaas ik me wel over de reacties van veel mensen die dit toejuichen.

Het lijkt haast of mensen doodstraf voor overvallers dan gerechtvaardigd vinden.
pi_138320273
Dat zijn mensen die alles, maar dan ook alles gebruiken om herrie te schoppen.

Zal me niks verbazen dat die 30 paupers geen drol te vertellen hebben thuis.
pi_138320301
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:46 schreef Ludd het volgende:
Als het nabestaanden zijn snap ik het wel. Enerzijds heb ik er weinig medelijden mee, anderzijds verbaas ik me wel over de reacties van veel mensen die dit toejuichen.

Het lijkt haast of mensen doodstraf voor overvallers dan gerechtvaardigd vinden.
Gerechtvaardigd niet echt. Maar als je je bedenkt dat 1 dader al vaker voor soortgelijke incidenten is veroordeeld, (en dus al vaker iemands leven verziekt heeft, een overval lijkt me er flink inhakken) heb ik er absoluut geen medelij mee.
  zondag 30 maart 2014 @ 09:59:25 #27
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_138320356
quote:
10s.gif Op zondag 30 maart 2014 08:27 schreef wenfer2 het volgende:
Met veel ongeloof nam ik kennis van het volgende nieuwsbericht:

[..]

Wat is deze? Worden daders tegenwoordig als slachtoffer gezien? Dat die vrouw van de juwelier in Deurne de twee overvallers heeft overmeesterd met een handwapen vind ik juist erg moedig.
Dus als een juwelier de volgende keer een boze/ontevreden klant binnenkrijgt dan mag hij deze gewoon kapot schieten?
pindazakje
pi_138320400
quote:
15s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:59 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Dus als een juwelier de volgende keer een boze/ontevreden klant binnenkrijgt dan mag hij deze gewoon kapot schieten?
Als die boze/ontevreden klant met een vuurwapen staat te zwaaien ? Ja.
pi_138320444
quote:
15s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:59 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Waarop baseer je die insinuatie?
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:39 schreef CrusadeRotterdam het volgende:

[..]

Als ik een gebrekkige opvoeding heb gegeven dan ben ik dan toch verantwoordelijk? En als ik verantwoordelijk ben moet ik dan toch worden vervolgd?
Juistem.
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Jij geeft aan dat zondermeer de fout deels bij de opvoeding ligt. Daarmee geef je aan dat iemand die een goede opvoeding heeft gekregen niet in de fout zal gaan. En dat is de grootste onzin ooit. Geen woorden te verzinnen om uit te drukken Hoe dom die gedachte is. En vervolgens sluit je ook nog eens af met een 'ze hadden misschien wel op kunnen treden' om het af te maken. Alsof die gasten na het avondeten mam een kus gaven en haar meedeelde dat ze even een juwelier gaan overvallen. Ga eens weg joh.

Stuitend dom. Maar goed, het is al vaker gebleken dat jij eigenlijk enkel op het gebied van schoenen een beetje mee kan praten.
Een overval plegen en niet normaal en een goede ouder had moeten weten dat er problemen waren, als die er zouden zijn, en bij overmacht hulp van buitenaf moeten inschakelen. Dat een kind (jongen was 20 jaar) een grote misstrap begaat is in mijn opinie altijd deels te verwijten aan de ouders maar nogmaals niet strafrechtelijk vervolgbaar. Het is meer een moralistisch onderbuik gevoel.
  zondag 30 maart 2014 @ 10:12:51 #30
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_138320545
quote:
6s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:06 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Waarop baseer je die insinuatie?
Op het feit dat het als moedig en heldhaftig wordt gezien om lastig volk in de winkel gewoon helemaal naar de tering te knallen. Er zijn ook humanere manieren om een conflict op te lossen.
pindazakje
pi_138320608
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:12 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Op het feit dat het als moedig en heldhaftig wordt gezien om lastig volk in de winkel gewoon helemaal naar de tering te knallen. Er zijn ook humanere manieren om een conflict op te lossen.
Ja hoor, die zijn er geweest want de dader had ervaring met overvallen. En wat heeft het geholpen? 0,0
  zondag 30 maart 2014 @ 10:33:54 #32
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_138320931
Schieten. Op de knieschijven. Met rubberen kogels.
pi_138320958
Ik vind die demonstratie even respectloos als die mensen die beweren dat de juweliersvrouw een held is.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  zondag 30 maart 2014 @ 10:36:53 #34
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_138320979
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:35 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind die demonstratie even respectloos als die mensen die beweren dat de juweliersvrouw een held is.
Ze is ook geen held.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138321016
quote:

[..]

Ook als het volk in de winkel zelf met vuurwapens staat te zwaaien ?
pi_138321039
quote:
10s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:36 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ze is ook geen held.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het probleem met deze hele discussie in de media en op internet is dat er twee zaken spelen. De eerste is de daadwerkelijke overval, de tweede is het vraagstuk wat we als maatschappij aan moeten met slachtoffers die zichzelf in een positie brengen waarin zij een dader rol krijgen.

Omdat er nu invulling gegeven wordt aan de tweede zaak met het sentiment van de eerste krijg je een ongenuanceerde en gespannen discussie.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  zondag 30 maart 2014 @ 10:41:51 #37
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_138321048
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:39 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Ook als het volk in de winkel zelf met vuurwapens staat te zwaaien ?
Als ze uit waren op doden dan hadden ze dat allang gedaan, nog voor die vrouw haar wapen kon pakken.
Dus nee.
pindazakje
pi_138321179
Dat de dieven mogen branden in de hel.
Ура для россии
pi_138321214
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:41 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Als ze uit waren op doden dan hadden ze dat allang gedaan, nog voor die vrouw haar wapen kon pakken.
Dus nee.
De eigenaar was toch al in zijn hand geschoten? Was dat dan voor of nadat de vrouw geschoten had?
  zondag 30 maart 2014 @ 10:54:33 #40
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_138321268
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

De eigenaar was toch al in zijn hand geschoten? Was dat dan voor of nadat de vrouw geschoten had?
Weet ik niet, was er zelf niet bij helaas. Want dan ik ze wel eens even met verbale communicatie tot bedaren kunnen brengen, allemaal!
pindazakje
pi_138321283
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:54 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Weet ik niet, was er zelf niet bij helaas.
Naja, als de eigenaar al in zijn hand was geschoten voordat de vrouw geschoten had, dan wordt het verhaal natuurlijk al heel anders.
  zondag 30 maart 2014 @ 10:59:33 #42
338880 haan33
Studerende Boy
pi_138321362
Onterechte klacht. Noodweer moet altijd in vergelijking staan, dit is blijkbaar niet het geval dus ik hoop dat ze haar hele leven wegrot in de cel
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_138321414
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 08:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
pi_138321531
quote:
:') :') :') :')
  zondag 30 maart 2014 @ 11:12:46 #46
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_138321642
Grof gezegd is dit gewoon risico van het vak als overvaller zijnde... Geef er dus geen traan om..
pi_138321692
quote:
:') :') man man man... :r
pi_138321820
quote:

[..]

Politiek correct gelul. :r

Een moord op een persoon vind ik heel erg.
Een moord op een gewapende overvaller vind ik erg maar in mindere mate.
Een moord op een serieverkrachter nog minder erg.
Een moord op een terrorist vind ik fantastisch, mits deze gerechtvaardigd kan worden. ^O^
pi_138321900
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:15 schreef fratsman het volgende:

[..]

:') :') man man man... :r
Marokkanen met een zachte g. :') _!
pi_138321952
quote:
10s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:36 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ze is ook geen held.

SPOILER
_O_

MARINA IS EEN HELDIN 2014
  zondag 30 maart 2014 @ 11:28:16 #51
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_138322040
quote:
Willen we meer of minder ..........?
  zondag 30 maart 2014 @ 11:28:53 #52
396062 Spuitkak
Anaal ongemak
pi_138322056
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:28 schreef tja77 het volgende:

[..]

Willen we meer of minder ..........?
Ik wil meer patat!
*O* *O* *O* *O* POEPTOPIC!!! *O* *O* *O* *O*
pi_138322058
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:35 schreef voederbietel het volgende:
En technisch gezien is deze vrouw ook een moordenaar. Maar dat willen onze "internethelden" even vergeten, natuurlijk.
pi_138322080
quote:
6s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:23 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

_O_

MARINA IS EEN HELDIN 2014
Met je underdog gelul, laatst. :') Jij bent net zo zeer een onderbuikje als vogeltjesdans.
  zondag 30 maart 2014 @ 11:32:10 #55
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_138322094
Wat een trieste bedoeling...
pi_138322101
quote:
Zijn ze weer 's boos? :')
pi_138322200
quote:
:')
  zondag 30 maart 2014 @ 11:39:26 #58
338880 haan33
Studerende Boy
pi_138322228
De vrouw gaat de cel in, dat is zeker.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_138322284
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:30 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Met je underdog gelul, laatst. :') Jij bent net zo zeer een onderbuikje als vogeltjesdans.
De criminele 'underdog' vind ik in dit geval niet sympathiek. Gek hé?
pi_138322305
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:39 schreef haan33 het volgende:
Ik hoop dat er een vormfout plaatsvind. :7
  zondag 30 maart 2014 @ 11:45:12 #61
338880 haan33
Studerende Boy
pi_138322339
quote:
6s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:43 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Ik hoop dat er een vormfout plaatsvind. :7
Ik wil niet in een maatschappij leven waar mensen afgeknald worden en dan vrijuit gaan
'The Don Mega'
pi_138322448
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:45 schreef haan33 het volgende:

[..]

Ik wil niet in een maatschappij leven waar mensen afgeknald worden en dan vrijuit gaan
Belachelijk ja. Doodgeschoten worden is geen rede om onder je straf uit te komen. Laat ze maar wegrotten in een cel.
  zondag 30 maart 2014 @ 11:50:26 #63
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_138322457
quote:

[..]

En als het zelfverdediging was? Waar het momenteel op lijkt.
  zondag 30 maart 2014 @ 11:51:46 #64
338880 haan33
Studerende Boy
pi_138322494
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:50 schreef john-hert het volgende:

[..]

En als het zelfverdediging was? Waar het momenteel op lijkt.
Noodweer moet altijd in vergelijking staan. Als die overvallers het ziekenhuis ingeslagen waren boeide het me niet, alleen iemand overhoop knallen gaat wat ver vind ik
'The Don Mega'
pi_138322546
quote:
6s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:42 schreef wenfer2 het volgende:
De criminele 'underdog' vind ik in dit geval niet sympathiek. Gek hé?
Nee hoor, valt in het patroon der verwachting.
pi_138322652
Groepje achterlijke inteelt.
pi_138322728
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:51 schreef haan33 het volgende:

[..]

Noodweer moet altijd in vergelijking staan. Als die overvallers het ziekenhuis ingeslagen waren boeide het me niet, alleen iemand overhoop knallen gaat wat ver vind ik
"Zolang de daders maar in leven blijven, is het niet erg."
  zondag 30 maart 2014 @ 12:02:10 #68
338880 haan33
Studerende Boy
pi_138322786
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:00 schreef Dimens het volgende:

[..]

"Zolang de daders maar in leven blijven, is het niet erg."
Iemand doodmaken is nooit goed te praten
'The Don Mega'
pi_138322848
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:02 schreef haan33 het volgende:

[..]

Iemand doodmaken is nooit goed te praten
Totdat je zelf oog in oog komt te staan met zo'n confrontatie.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:12:31 #70
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138323035
quote:

[..]

wenfer is meer 'n troll met z'n homoschoenen en handtasjes (hij lijkt eigenlijk wel verdacht veel op 'n Marokkaantje zo :P) en vogeltjesdans is helaas serieus. :')
Hallon!
  zondag 30 maart 2014 @ 12:14:17 #71
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138323074
quote:

[..]

quote:

[..]

Zoals het er nu naar uitziet hadden de heren ook een vuurwapen. Nobel dat jij liever jezelf laat afknallen maar nee, mevrouw staat in dezen in haar recht.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:14:51 #72
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138323083
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:04 schreef Dimens het volgende:

[..]

Sinds wanneer hebben confrontaties een oog
  zondag 30 maart 2014 @ 12:14:56 #73
338880 haan33
Studerende Boy
pi_138323085
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:04 schreef Dimens het volgende:

[..]

Wat een kutargument.
Totdat het je eigen broer is die wordt afgeknald, zo kan ik ook wel beginnen
'The Don Mega'
pi_138323117
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:14 schreef haan33 het volgende:

[..]

Wat een kutargument.
Totdat het je eigen broer is die word afgeknald, zo kan ik ook wel beginnen
Mijn broer zal geen juwelierszaak overvallen. Die zal eerder iemand neerknallen die op zijn land komt en er mee wegkomen ook. Engeland heeft andere regels.
pi_138323125
Wat doen die mensen daar? Ze roepen wel van, ze is geen held, maar de overvallers hebben wel het recht om andere een levenslange trauma te geven? of begrijp ik die gast verkeerd?

Hij spreekt helemaal niet over de overval zelf?

Ik zou hem per direct retour afzenderen.
Generaal?? Pardon??
pi_138323131
Waarom ga ik sowieso in discussie met een afgestorven hersencel? :')
  zondag 30 maart 2014 @ 12:20:17 #77
338880 haan33
Studerende Boy
pi_138323204
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:17 schreef Dimens het volgende:
Waarom ga ik sowieso in discussie met een afgestorven hersencel? :')
Jij woont in Zoetermeer, in weet niet wie er dan debieler is :')
'The Don Mega'
  zondag 30 maart 2014 @ 12:20:29 #78
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138323211
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:16 schreef Dimens het volgende:

[..]

Mijn broer zal geen juwelierszaak overvallen. Die zal eerder iemand neerknallen die op zijn land komt en er mee wegkomen ook. Engeland heeft andere regels.
Engeland is stukken strikter
  zondag 30 maart 2014 @ 12:22:29 #79
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_138323257
Het was deadprez !
En altijd het laatste woord.
pi_138323271
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Engeland is stukken strikter
Je moet wel een bordje hebben hangen dat je iemand schiet als hij / zij op je land is zonder toestemming.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:24:24 #81
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138323320
quote:
7s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:21 schreef Nober het volgende:
Er was een paar jaar geleden toch ook een tasjesdief doodgereden en toen was er volgens mij zelfs een stille tocht. :')

[..]

Hoezo? Hij heeft zijn straf bijna erop zitten en komt dus vrij, zo gaat dat in Nederland.
Nee, hij komt voortijdig vrij.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:24:49 #82
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_138323329
Het is allemaal de schuld van de juwelier! Als hij geen Marokkanen binnen zou laten in zijn zaak dan was dit niet gebeurd!

SPOILER
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 30 maart 2014 @ 12:25:14 #83
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138323343
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:14 schreef haan33 het volgende:

[..]

Wat een kutargument.
Totdat het je eigen broer is die wordt afgeknald, zo kan ik ook wel beginnen
En wanneer gaan we dat met jou oefenen? B-)
  zondag 30 maart 2014 @ 12:25:41 #84
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138323351
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Het was deadprez !
Ik zat ook aan hem te denken. :@ :P
Hallon!
  zondag 30 maart 2014 @ 12:26:23 #85
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138323371
quote:

[..]

Ik zeg niet dat dit goed is, en dat velen maar al te graag een 'net goed' gevoel koesteren, maar ik heb niet de illusie dat deze vrouw straf ontloopt.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:27:18 #86
371833 BlauweTijger
pi_138323398
quote:
11s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:25 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik zat ook aan hem te denken. :@ :P
Jij boef :*
  zondag 30 maart 2014 @ 12:27:33 #87
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138323404
quote:

[..]

Wel in een maatschappij waar je beroofd kunt worden zonder dat iemand de dader iets maakt? 2% pakkans he.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:29:32 #88
371833 BlauweTijger
pi_138323459
Sowieso goed gehandeld van de juweliersvrouw.. moet je maar niet gaan beroven en shit jatochh.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:29:50 #89
371833 BlauweTijger
pi_138323471
Al hoewel in benen schieten een beter idee was, maar ja je hebt 3 seconden de tijd voor z'n daad.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:33:29 #90
338880 haan33
Studerende Boy
pi_138323579
Die vrouw had een wapen in haar bezit dus had de totale controle over de situatie. De knalpartij was geen zelfverdediging maar pure vergelding
'The Don Mega'
  zondag 30 maart 2014 @ 12:35:48 #91
371833 BlauweTijger
pi_138323649
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:33 schreef haan33 het volgende:
Die vrouw had een wapen in haar bezit dus had de totale controle over de situatie. De knalpartij was geen zelfverdediging maar pure vergelding
:') Nee.

Vergelding zou het zijn als zij wist dat de rovers kwamen en zij hun opwachtte. Dit was snel handelen en doen wat nodig was om haar en de zaak te beschermen.
pi_138323729
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:39 schreef haan33 het volgende:
OM denkt aan noodweer, dus ik betwijfel het.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:42:22 #93
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_138323819
Als het echt noodweer was: hulde voor de juweliersvrouw en met scherp schieten op alle demonstranten _O_
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:46:39 #94
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138323959
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:20 schreef haan33 het volgende:

[..]

Jij. Maal hondermiljoen. Mongool :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:49:12 #95
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_138324022
OM gaat ws uit van noodweer. En er scheen een worsteling te zijn geweest. Als dat zo is, komt de vrouw er terrecht mee weg.
pi_138324023
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:20 schreef haan33 het volgende:

[..]

Nou, Zoetermeerders zijn verstandiger dan ik dacht.
Hier geen colonnes,dranghekken en extra balies bij het politiebureau.

Geeft mij weer een beetje moed.
pi_138324061
Risico's van het leven in een materialistisch/kapitalistische maatschappij.
pi_138324069
quote:
10s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:42 schreef Faux. het volgende:
Als het echt noodweer was: hulde voor de juweliersvrouw en met scherp schieten op alle demonstranten _O_
  zondag 30 maart 2014 @ 12:51:39 #99
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_138324091
quote:
13s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Geloof ik is de boodschap overgekomen
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_138324102
Haan33 is zelf ook een noord-afrikaanse kansenparel, vandaar dat hij sympathiseerd met de noord-afrikaanse straat-terroristen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')