Mooie vrouw wel, vestje mag ze thuislaten, natuur is wat weinig van te zien want ze staat ervoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat aan dat plaatje is mooi? De natuur op de achtergrond?
Maak er werk van zou ik zeggen!quote:
Voor de rest helemaal niets?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:50 schreef wyccie het volgende:
Het vestje is het enige wat ik zou dragen.
Nee, ik heb minstens wel een paar sloffen aanquote:
Gedraag je, je gaat trouwen!quote:
Zelf gebreid zeker.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:50 schreef wyccie het volgende:
Het vestje is het enige wat ik zou dragen.
Houdt weinig zon tegen hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind die bril nog best tof, maar dan wel eerder als zonnebril.
Heb je er nog geen 1 van gezien? Ze zijn wel een beetje LeslieNielsen achtigquote:Op woensdag 2 april 2014 20:54 schreef wyccie het volgende:
Zijn die Mel Brooks films nou echt leuk of zijn ze LeslieNielsen-leuk?
Die ik raadde raad ik af, maar een film als Robin Hood Men in tights of Spaceballs is wel weer het zien waardquote:Op woensdag 2 april 2014 20:54 schreef wyccie het volgende:
Ik vind die tattoo ook maar niks. Waar haal je die foto's eigenlijk vandaan? Ken je haar?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Zonder die neusring zou ze nog niet eens zo slecht eruit zien...
[ afbeelding ]
Dat laatste. History of the World vond ik geen zak aan, Spaceballs was nog wel vermakelijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:54 schreef wyccie het volgende:
Neuh, ik google'de op : curvy girls short hair. En toen kwamen er foto's van haar. Blijkt dat ze een blog heeft. Met onder andere deze foto (NSFW en kijken op eigen risico)quote:Op woensdag 2 april 2014 21:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind die tattoo ook maar niks. Waar haal je die foto's eigenlijk vandaan? Ken je haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, ik google'de op : curvy girls short hair. En toen kwamen er foto's van haar. Blijkt dat ze een blog heeft. Met onder andere deze foto (NSFW en kijken op eigen risico)SexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, ik google'de op : curvy girls short hair. En toen kwamen er foto's van haar. Blijkt dat ze een blog heeft. Met onder andere deze foto (NSFW en kijken op eigen risico)Ik vind dit niet raar, maar het rode haar staat leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jammer dat je zo geen tat ziet.
Ook haar billen komen niet mooi op deze foto uit.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |