Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Ja die kan zo in het straatje cleane renners Valverde en Mayo, ook favorieten van mij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heb je mijn grote voorbeeld Riccardo Ricco gemist
Je bedoelt toch niet mijn UI he?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:10 schreef Pascalus het volgende:
Ik moet weer lachen om die debiel in de OP.
Nee, ik bedoel niet Tom Egbers.
Ricco bij Saunier Duvalquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja die kan zo in het straatje cleane renners Valverde en Mayo, ook favorieten van mij.
Elke renner waarvoor ik enige sympathie had is betrapt, laat het dan maar zitten met die kutsport.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een courage toonde die altijd
Bloedtransfusies op jezelf uitvoerenquote:
Wat een baasquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bloedtransfusies op jezelf uitvoerenje bloedzakken bewaren tussen de augurken in de koelkast
Hoi Ricardo.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
brb even super-besse vol op buitenblad opknallen en valverde op 34 lengtes fietsen
We waren goed vandaag hequote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoi Ricardo.
Ik ga even naar de supermarkt.
Wat is vroeg, Nigger.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik sla een keer over. Moet morgen vroeg opstaan
Ja zeg.quote:
Het aanbod qua wedstrijden is sowieso vrij matig. Maar je kan ook altijd het aanbod afwijzen om te kunnen genieten van de Sjempjens Liek.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kan woensdag naar Utrecht-SCC. Doen of niet?
Sterktequote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:16 schreef superniger het volgende:
[..]
6 uur opstaan. Om 7 uur arbeiten
En ook nog de klok vooruit, thug life. Sterktequote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:16 schreef superniger het volgende:
[..]
6 uur opstaan. Om 7 uur arbeiten
Je wordt weer thuisgebrachtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat we gaan doen is nog een verassing
Daar twijfel ik dus. Welke wedstrijden zijn er woensdag in de CL?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het aanbod qua wedstrijden is sowieso vrij matig. Maar je kan ook altijd het aanbod afwijzen om te kunnen genieten van de Sjempjens Liek.
Real Madrid v Dortmundquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar twijfel ik dus. Welke wedstrijden zijn er woensdag in de CL?
quote:
Ik ben wel lekker op tijd thuis voor Liverpool-Tottenhamquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ook nog de klok vooruit, thug life. Sterkte
HALLO MEXICANOBAKKERquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoi Ricardo.
Ik ga even naar de supermarkt.
Hoe laat?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:18 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
Ik ben wel lekker op tijd thuis voor Liverpool-Tottenham
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |