Jaquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
Die Joey staat er echt al lang in.
(niet erg overigens)
Ik ben niet bi zoals de rest van de vrouwen hier.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad
Tijd voor tieten![]()
Regel het even Tijn
Ook niet nadat je Fas ontmoet hebt? Ik zou bekeerd zijn hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet bi zoals de rest van de vrouwen hier.Ook een man pls.
Tot homo? Dat is een compliment voor d'r.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook niet nadat je Fas ontmoet hebt? Ik zou bekeerd zijn hoor
Ik dacht van wel.quote:
Doe je volgende keer een manquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht van wel.Ik heb er niets tegen hoor, maar ik wil ook wel eens een man zien.
Tis maar net wat voor naam je er aan geeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht van wel.Ik heb er niets tegen hoor, maar ik wil ook wel eens een man zien.
Bespeur ik hier faxisme?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis maar net wat voor naam je er aan geeft.
Hoe bedoel je met een man zien?
Gewoon, een hunk in de OP. Vaak is er een OP-babe.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis maar net wat voor naam je er aan geeft.
Hoe bedoel je met een man zien?
In de openingspostquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga even wat lekkers zoeken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben benieuwd.quote:
Oh dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon, een hunk in de OP. Vaak is er een OP-babe.
Beiden mag ook. Er passen vast wel twee plaatjes in.
En jij ook beide? Geen plaatjes dan ....................quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon, een hunk in de OP. Vaak is er een OP-babe.
Beiden mag ook. Er passen vast wel twee plaatjes in.
Als ik een hetero vrouw was zou ik door haar bekeren tot biquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot homo? Dat is een compliment voor d'r.
Hoiquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |