nee ff serieusquote:
wat?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ff serieus
ik weet niet verschil tussen geld hoor
weet ik nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
dus als ik jou betaal in zimbabwaanse dollar zou je daar blij mee zijn
Zoals?quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals?En muziek haal ik overal vandaan, dus dat is geen prioriteit.
Misschien, maar dat zie ik niet binnen nu en 2 jaar gebeurenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar jij wilde toch weer terug naar nl?
Ja, maar ik weet niet waarom en wat er zo erg aan is en waarom je beter een ander soort geld kan hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Sofkom.
Je weet toch wel dat valuta niet allemaal hetzelfde is
Je snapt toch wel dat de ene valuta stabieler is dan de de andere?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet waarom en wat er zo erg aan is en waarom je beter een ander soort geld kan hebben.
Nou omdat Europa evenals de Euro redelijk op instorten staatquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet waarom en wat er zo erg aan is en waarom je beter een ander soort geld kan hebben.
geef aan mijquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:58 schreef Stuart het volgende:
Had mega vertraging met de Eurostar
Ik heb nu een gratis retour gekregen naar Parijs
Ben benieuwd.quote:
Ja kan best maar weet niet waaromquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat de ene valuta stabieler is dan de de andere?
Ik ga wel even een weekendje kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
geef aan mij
jij wil er toch niet heen
Hier ook, hele weekendquote:
oh jammerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga wel even een weekendje kijken
Tevens is het een retour London - Parijs dus daar heb jij toch niets aan
Nee joh. Wil de Eiffeltoren wel eens zien. Ben nu 4x in Parijs geweest maar nooit de stad echt bekekenquote:Op zondag 30 maart 2014 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
oh jammer
zet hem op marktplaats.co.uk
Ben benieuwd wat jij ervan vindtquote:
is mooie stad vind ikquote:Op zondag 30 maart 2014 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh. Wil de Eiffeltoren wel eens zien. Ben nu 4x in Parijs geweest maar nooit de stad echt bekeken
Ik weet het niet eigenlijk. Rondom Gare du Nord is shit maar dat is natuurlijk maar een klein stukje. Het centrum zal vast leuk zijnquote:
Eifeltoren mis je niks aan. Je kan beter het Louvre in. Of naar Monmartrequote:Op zondag 30 maart 2014 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh. Wil de Eiffeltoren wel eens zien. Ben nu 4x in Parijs geweest maar nooit de stad echt bekeken
Ben van plan om 2 dagen te gaan. Dan kan ik alle 3 doenquote:Op zondag 30 maart 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eifeltoren mis je niks aan. Je kan beter het Louvre in. Of naar Monmartretoffe wijk
Ach, als het gratis is. Lijkt me wel een keer leuk iets meer te zien. London kan ik wel uittekenenquote:
ga naar dat museum met die rode roltrap aan de zijkantquote:Op zondag 30 maart 2014 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk. Rondom Gare du Nord is shit maar dat is natuurlijk maar een klein stukje. Het centrum zal vast leuk zijn
Dat zegt me nietsquote:Op zondag 30 maart 2014 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ga naar dat museum met die rode roltrap aan de zijkant
Dat is het Louvre toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ga naar dat museum met die rode roltrap aan de zijkant
Wat ben je aan het kijken?quote:
Ben nu klaar met House of Cards, Breaking Bad en Orange is the new black maar sindskort is hier ook Sherlock dus ik denk dat. Nog niet helemaal zeker thoughquote:
quote:
Jawel, moet je doenquote:Op zondag 30 maart 2014 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben nu klaar met House of Cards, Breaking Bad en Orange is the new black maar sindskort is hier ook Sherlock dus ik denk dat. Nog niet helemaal zeker though
Lekker lange afleveringen. Weinig maar tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |