Ben benieuwd wat jij ervan vindtquote:
is mooie stad vind ikquote:Op zondag 30 maart 2014 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh. Wil de Eiffeltoren wel eens zien. Ben nu 4x in Parijs geweest maar nooit de stad echt bekeken
Ik weet het niet eigenlijk. Rondom Gare du Nord is shit maar dat is natuurlijk maar een klein stukje. Het centrum zal vast leuk zijnquote:
Eifeltoren mis je niks aan. Je kan beter het Louvre in. Of naar Monmartrequote:Op zondag 30 maart 2014 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh. Wil de Eiffeltoren wel eens zien. Ben nu 4x in Parijs geweest maar nooit de stad echt bekeken
Ben van plan om 2 dagen te gaan. Dan kan ik alle 3 doenquote:Op zondag 30 maart 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eifeltoren mis je niks aan. Je kan beter het Louvre in. Of naar Monmartretoffe wijk
Ach, als het gratis is. Lijkt me wel een keer leuk iets meer te zien. London kan ik wel uittekenenquote:
ga naar dat museum met die rode roltrap aan de zijkantquote:Op zondag 30 maart 2014 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk. Rondom Gare du Nord is shit maar dat is natuurlijk maar een klein stukje. Het centrum zal vast leuk zijn
Dat zegt me nietsquote:Op zondag 30 maart 2014 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ga naar dat museum met die rode roltrap aan de zijkant
Dat is het Louvre toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ga naar dat museum met die rode roltrap aan de zijkant
Wat ben je aan het kijken?quote:
Ben nu klaar met House of Cards, Breaking Bad en Orange is the new black maar sindskort is hier ook Sherlock dus ik denk dat. Nog niet helemaal zeker thoughquote:
quote:
Jawel, moet je doenquote:Op zondag 30 maart 2014 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben nu klaar met House of Cards, Breaking Bad en Orange is the new black maar sindskort is hier ook Sherlock dus ik denk dat. Nog niet helemaal zeker though
Lekker lange afleveringen. Weinig maar tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |