Dit soort nummers moet je niet nasynchroniseren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:00 schreef ToT het volgende:
Maar beter @ dat-ie op Duits is overgegaan ja!
Polo polo polo polonaise, mayo mayo mayo mayonaise!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je al eens naar een van de Voute shows geluisterd?
Het is echt werkelijk waar m.i. onmogelijk om Vouter dan Vout te draaien
Ik stel voor dat ik een keer een CD draai die mijn broer in zijn auto heeftquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je al eens naar een van de Voute shows geluisterd?
Het is echt werkelijk waar m.i. onmogelijk om Vouter dan Vout te draaien
Hij is voorgesynchroniseert.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit soort nummers moet je niet nasynchroniseren.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
if ,tag. cont Bieb than kill sound
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Polo polo polo polonaise, mayo mayo mayo mayonaise!Die kroningsshow heeft blijvende trauma's opgeleverd!
![]()
Ah jammer, pratende dj's geven altijd wel wat extra's in een show, maar no prob verder!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
Oh ja, mijn muziek zal sowieso non stop zijn… Ik heb misschien een kop voor de radio, maar geen stem voor de radio haha
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]sjips, ik moet ook weer in rehab
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Polo polo polo polonaise, mayo mayo mayo mayonaise!Die kroningsshow heeft blijvende trauma's opgeleverd!
![]()
Ik heb de mic nog steeds niet aan de praat gekregen, dus ook mijn shows zijn non stop. Maar meestal probeer ik de luisteraars via het topic wel bij de show te betrekken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
Oh ja, mijn muziek zal sowieso non stop zijn… Ik heb misschien een kop voor de radio, maar geen stem voor de radio haha
idd, beetje info over het nummer posten doet het vaak ook wel goed!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de mic nog steeds niet aan de praat gekregen, dus ook mijn shows zijn non stop. Maar meestal probeer ik de luisteraars via het topic wel bij de show te betrekken.
Ja precies, dat was ook wel mijn insteek…quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de mic nog steeds niet aan de praat gekregen, dus ook mijn shows zijn non stop. Maar meestal probeer ik de luisteraars via het topic wel bij de show te betrekken.
Ik ben maar begonnen met m'n Efteling themashow, ondanks dat ik nog geen mic hebquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als het komende week nog steeds lekker gaat wil ik wel weer een Top of Flop gaan draaienquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, beetje info over het nummer posten doet het vaak ook wel goed!
Floppers in concertquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als het komende week nog steeds lekker gaat wil ik wel weer een Top of Flop gaan draaien
Met een Efteling themashow doe je in ieder geval Melting en mij een plezierquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ben maar begonnen met m'n Efteling themashow, ondanks dat ik nog geen mic hebHeb wel nog best veel uren aan oude interviews liggen
Zeker.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met een Efteling themashow doe je in ieder geval Melting en mij een plezier
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als het komende week nog steeds lekker gaat wil ik wel weer een Top of Flop gaan draaien
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met een Efteling themashow doe je in ieder geval Melting en mij een plezier
Ik heb de afgelopen 2 wkn niets bijgehouden qua tip of hitparade, dus ik weet niet of #Selfie van de chainsmokers nu geflopt is of nog aan het tippen. Nummer is een hit inmiddels in de USAquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ken je Ton van de Ven? Heb nog 2 uur materiaal aan interview
Je bent officieel mijn held, bij dezequote:
Ok.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Het lag niet aan uw toestel, het lag aan poes die de muteknop op mijn megpaneel indrukte
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je bent officieel mijn held, bij deze
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ken je Ton van de Ven? Heb nog 2 uur materiaal aan interview
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:07 schreef FritsFlits het volgende:
Dit doet me denken aan de Kabouter Plop Kabouterdans
Ja, de opvolger van Pieck eigenlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]De bedenker/ontwerper van het spookslot
Spookslot!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]De bedenker/ontwerper van het spookslot
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Symph, verzoekje?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Spookslot!Danse Macabre vind ik echt BAAS!
wil ik best draaien, maar kan iemand hem dan ff sturen?quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:10 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moeder woonde hier links om de hoek (straat achter de fotograaf)
Ik zoek even de beste versie die ik heb.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wil ik best draaien, maar kan iemand hem dan ff sturen?
denk niet dat ik die zo snel kan vinden
Ik zal even mijn draai PC aanslingeren (tenzij Melting, Frits of ToT sneller is)quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wil ik best draaien, maar kan iemand hem dan ff sturen?
denk niet dat ik die zo snel kan vinden
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zoek even de beste versie die ik heb.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hoef ik mijn draai PC niet aan te slingeren
Waterorgelfoyer zit/zat in het Carrouselpaleis die naast de ingang van het Sprookjesbos staatquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]De oorspronkelijke ingang, en dan de lange laan, en dan liep je volgens mij langs het waterorgel met rechts het sprookjesbos richting het Anton Pieckplein met daarachter het grote picknickveld.
Daar is de ingang ook niet meer.... hebben ze verplaatst.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waterorgelfoyer zit/zat in het Carrouselpaleis die naast de ingang van het Sprookjesbos staat
Oeps!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zoek even de beste versie die ik heb.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hoef ik mijn draai PC niet aan te slingeren
Welke ingang bedoel je? De hoofdentree?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar is de ingang ook niet meer.... hebben ze verplaatst.
Ingang van het sprookjesbos.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Welke ingang bedoel je? De hoofdentree?
Dat zeg ik eerst de stoomtrein sporen over, dan langs het carrousel en dan had je rechts het sprookjesbos.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waterorgelfoyer zit/zat in het Carrouselpaleis die naast de ingang van het Sprookjesbos staat
Ahhhquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]Hebben we hier ook een verkeerde muis rondlopen dan?!?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zeg ik eerst de stoomtrein sporen over, dan langs het carrousel en dan had je rechts het sprookjesbos.
Is deze kwaliteit goed, Symph, of wil je een andere?quote:
Dat is heel toevallig, mij nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:16 schreef ToT het volgende:
Dit nummer doet me weer aan De Troubadour denken!
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:14 schreef ToT het volgende:
Maar je hebt dus meerdere versies, Melting?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij komt net als m'n moeder uit De Kets?
Stuur jowu beste ook maar, en cc @ mij!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Is deze kwaliteit goed, Symph, of wil je een andere?
Geparodieerd als dronken boerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:16 schreef ToT het volgende:
Dit nummer doet me weer aan De Troubadour denken!
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar de Efteling was het enige uitje wat we vroeger als kind hadden
Ook een cc'tje naar mij graagquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Stuur jowu beste ook maar, en cc @ mij!
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]Hebben we hier ook een verkeerde muis rondlopen dan?!?
Wegens de associatie "dronken in de botsautos"?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:17 schreef ToT het volgende:
Ohhhhh ik had vroeger ZO'N hekel aan dit nummer he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:18 schreef ToT het volgende:
Koos Alberts heeft dit nummer ook gecovered he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Koos Alberts heeft dit nummer ook gecovered he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehehe nee ik vond het gewoon echt te fout. Die gozer had echt zo'n attitude, vond ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wegens de associatie "dronken in de botsautos"?
Koos Alberts heeft dit nummer ook gecovered he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Ik heb goede herinneringen aan dit nummerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:17 schreef ToT het volgende:
Ohhhhh ik had vroeger ZO'N hekel aan dit nummer he!
Koos Alberts heeft dit nummer ook gecovered he!GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ik zag hem echt niet aankomen
Juin uit Eigen Tuin!
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Koos ook nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Godver![]()
Stevie Wonder ook nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Godver![]()
Zo rol ikquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
Kate![]()
En een niet dood gedraaid nummer
Ja ik zit me soms echt ff af te vragen wat ik van haar wil gaan draaien.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
Kate![]()
Als elfje?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef FritsFlits het volgende:
Kate
Die heeft ook een Eftelingverleden trouwens
Klopt.... clip bij het spookslot opgenomen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef FritsFlits het volgende:
Kate
Die heeft ook een Eftelingverleden trouwens
Kan goedkoper.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef ToT het volgende:
Keet!
Binnen een kwartier alle concerten uitverkocht!
Kaartjes zijn nog wel voor 800 euro verkrijgbaar via derde partijen trouwens!
echt een geweldig nummer ditquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
Kate![]()
Wuthering Heigts geloof ikquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.... clip bij het spookslot opgenomen.
En haar grafsteen staat er nog steeds volgens mij.
Als je serieus interesse hebt kan ik morgen even aan de lijn gaan hangen.quote:
Derde partijen… GetMeIn is gewoon de oplichters afdeling van TicketMasterquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef ToT het volgende:
Keet!
Binnen een kwartier alle concerten uitverkocht!
Kaartjes zijn nog wel voor 800 euro verkrijgbaar via derde partijen trouwens!
Geniaal nummer!quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je die DVD binnen? Moest er aan denken toen ik die clip voorbij zag komen
En dat is een artiest waar ik het ook nog gelukkig van geloofquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Derde partijen… GetMeIn is gewoon de oplichters afdeling van TicketMaster
echt schandalig dat dit toegelaten wordt… maar ja, zolang artiest, management etc hun doekoe krijgen, zal het ze verder aan hun reet roesten tegenwoordig
Ben daarom blij dat David Bowie nooit meer zal optreden
Hehehe tof man, maar ik heb helaas echt geen cent te makken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je serieus interesse hebt kan ik morgen even aan de lijn gaan hangen.
ja echt hequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
Deze is zoooooooo.......... moooooooi
Jammer, maar mocht je weer op het juiste spoor zitten en naar een uitverkocht concert willen, stuur een PM ofzo en er valt meestal wel wat te regelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe tof man, maar ik heb helaas echt geen cent te makken.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jammer, maar mocht je weer op het juiste spoor zitten en naar een uitverkocht concert willen, stuur een PM ofzo en er valt meestal wel wat te regelen.
mijn timing is soms ongekendquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:29 schreef ToT het volgende:
"Ja deze versie vind ik bizar mooi, gewoon!"
Tarja: "THANK YOU!!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |