abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 6 april 2014 @ 22:50:49 #151
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138593591
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Maar die Partij voor de Kinderen die hij wil oprichten is niet een soort verkapte PNVD die vindt dat kinderen meer rechten moeten krijgen en seks met volwassenen vanaf 8 jaar wel kan?
"Partij voor de kinderen" is heel wat anders dan wat hij in 2009 geroepen heeft, volgens mij haal je 2 dingen door elkaar.

quote:
Peter Jan Rens wil op termijn ook een politieke partij oprichten waar de volwassenen de verantwoordelijkheid nemen voor kinderen en mensen met een beperking.
Het lijkt wel of mensen willen dat hij een viespeuk is.
Ja, het is een vreemde vogel.
Ja, hij liegt dat het gedrukt staat over zijn financiën, successen, zijn kunnen en weet ik wat
Ja, in zowat elke Meneer Kaktus show laat hij zijn "billen" zien

Maar ik zie in nergens pedofiele neigingen, goorlapperij, misbruik van kinderen in hem.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_138607841
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nee, zo is haar gezicht gewoon volgens mij.
:D
pi_138607942
Die bult op zijn nek, dat is toch gewoon zijn hoofd???

:')
pi_138640394
Wat ik nu niet begrijp als je al die verhalen over zijn vermeende? financiële debacles leest en de mensen die nog geld van hem tegoed hebben. Waarom komen die niet massaal naar de Endemol studio's of laten ze middels een advocaat beslag leggen op zijn gage die hij van Endemol krijgt voor het meedoen aan dit soort reality shows/programma's?
pi_138640548
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:15 schreef Iwanius het volgende:
Wat ik nu niet begrijp als je al die verhalen over zijn vermeende? financiële debacles leest en de mensen die nog geld van hem tegoed hebben. Waarom komen die niet massaal naar de Endemol studio's of laten ze middels een advocaat beslag leggen op zijn gage die hij van Endemol krijgt voor het meedoen aan dit soort reality shows/programma's?
Ik kijk wel eens tros opgelicht en het valt mij op dat ik die vraag dan iedere keer stel. Oplichters kunnen er vaak mee wegkomen. Een van de redenen is dat ze bijvoorbeeld geen vast huisadres hebben.
pi_138650108
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:15 schreef Iwanius het volgende:
Wat ik nu niet begrijp als je al die verhalen over zijn vermeende? financiële debacles leest en de mensen die nog geld van hem tegoed hebben. Waarom komen die niet massaal naar de Endemol studio's of laten ze middels een advocaat beslag leggen op zijn gage die hij van Endemol krijgt voor het meedoen aan dit soort reality shows/programma's?
Er lopen ook al een paar rechtzaken tegen hem.
pi_138731614
Duidelijk maar dan nog blijf ik het raar vinden dat deze charlatan zo frank en vrij kan blijven rondlopen,gevraagd? is om mee te doen met zo een realityshow en er betaalt voor krijgt terwijl er zoveel? gedupeerden zijn.

Met moet bij de tv zender wel erg desperaat zijn om hem in te huren en ervoor te betalen terwijl je kan weten hoe omstreden PJ Rens als figuur is.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2014 16:46:36 ]
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 16:58:08 #158
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138732066
quote:
15s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:45 schreef Iwanius het volgende:
Duidelijk maar dan nog blijf ik het raar vinden dat deze charlatan zo frank en vrij kan blijven rondlopen,gevraagd? is om mee te doen met zo een realityshow en er betaalt voor krijgt terwijl er zoveel? gedupeerden zijn.

Met moet bij de tv zender wel erg desperaat zijn om hem in te huren en ervoor te betalen terwijl je kan weten hoe omstreden PJ Rens als figuur is.
Ja of het is ècht allemaal gelogen en is PJR ècht slachtoffer. :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_138732200
Ze gaan verhuizen!
quote:
Geslaagd voor een prachtige woning aan het water midden in nederland @ de betuwe!
FB van Virginia. Mag toch hopen dat er een springplank aan het water staat.
  donderdag 10 april 2014 @ 17:23:46 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_138732979
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:01 schreef bloempje-moi het volgende:
Ze gaan verhuizen!

[..]

FB van Virginia. Mag toch hopen dat er een springplank aan het water staat.
is het er al weer af? :D
Misschien bang voor deurwaarders :')
disclaimer
pi_138733445
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

is het er al weer af? :D
Misschien bang voor deurwaarders :')
Nee hoor, staat er nog. Al 22 uur. Misschien laten ze de tafel dit keer staan in het oude huis.
  Forum Admin donderdag 10 april 2014 @ 17:40:48 #162
232445 crew  Specularium
pi_138733507
Meneer Kaktus zal het wel uitgezocht hebben op de ruime kelder.
pi_138763205
quote:
Wat een ''viezig'' stel... :')
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 14:41:34 #164
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138764358
Morgen is het zo ver _O_
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_138769325
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:41 schreef djkoelkast het volgende:
Morgen is het zo ver _O_
Dan moet die kleuter bevallen? Of gaan ze trouwen ofzo?
Sorry, ik heb verder dat hele topic niet gelezen :') ik verveelde me even en zapte maar wat rond :P
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 17:22:58 #166
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138769359
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dan moet die kleuter bevallen? Of gaan ze trouwen ofzo?
Sorry, ik heb verder dat hele topic niet gelezen :') ik verveelde me even en zapte maar wat rond :P
Dan zit PJR in Sterren Springen, 20:00u SBS6 :D
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_138769382
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:22 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dan zit PJR in Sterren Springen, 20:00u SBS6 :D
ow... :') oké :D
  vrijdag 11 april 2014 @ 17:23:39 #168
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_138769384
Morgen maar eens flink lachen om Peter Jan en Marijke.
  vrijdag 11 april 2014 @ 19:59:15 #169
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_138774513
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:01 schreef bloempje-moi het volgende:
Ze gaan verhuizen!

[..]

FB van Virginia. Mag toch hopen dat er een springplank aan het water staat.
Laatste keer dat ze zoiets op facebook zetten was het huis niet eens van hun. :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_138792364
quote:
Peter Jan Rens: van gevierde kinderheld tot gevallen ster

Peter Jan Rens springt vanavond van de duikplank in het SBS-programma Sterren Springen. De sprong in het diepe staat symbool voor de vrije val in zijn carrière. De held uit de boksring van de Grote Meneer Kaktus Show, wordt nu beticht van oplichting, diefstal en grootheidswaanzin. Hoe heeft het zover kunnen komen? AD diept het uit in vijf ronden.

De eerste ronde!
Het zijn de kinderjaren die een mens gelukkig maken, zei Peter Jan Rens ooit in een interview. 'Toen ik 12 was, was ik misschien wel het gelukkigst. Alles zat toen mee, en ik hoefde nergens aan te denken.' Rens (10 oktober 1950) - oudste in een gezin met vier kinderen - heeft een onbezorgde jeugd in Velsen-Noord. De jonge Rens is energiek, organiseert spelletjes in de buurt en bouwt vlotten en hutten. Later luistert hij naar de Beatles, Stones en zijn held Frank Zappa.

Schrijven is zijn passie. Na een korte tijd als fysiotherapeut stort hij zich op het theatervak. In 1978 richt hij zijn eigen gezelschap op: Kaktus.

Twee jaar later wordt hij vader van Lutein (1980). Rens zegt donorvader te zijn geweest voor een lesbisch stel. Hij heeft immers een relatie met Joke Bos, oud-stagiair bij zijn fysiopraktijk. Zijn dochter verbreekt op haar 16de het contact.

Tineke de Nooij ontdekt hem als 'kindervriend'. Rens treedt wekelijks in haar show Tineke op als Meneer Kaktus. Dat slaat zo aan, dat het een zelfstandig programma wordt: De Grote Meneer Kaktus Show.

De tweede ronde!
Annemieke Hoogendijk - de enige echte Mevrouw Stemband uit het kinderprogramma - is 25 jaar lang zijn rechterhand bij de B.V. Kaktus. Naast het acteerwerk doet ze boekingen, coaching, tekstschrijven, eindredactie en kandidatenselectie. 'We waren een prima team. Hij is een energieke man vol ideeën. Het was mijn taak om van de twintig ideeën die hij had, de goede eruit te pikken.'

Zijn rol in de speelfilm Brandende Liefde wordt een flop. Zijn stem in dialogen wordt vervangen door die van Kees Prins (Jiskefet), want de volzinnen van Rens komen spraaktechnisch niet goed uit de verf.

Ook zijn eigen film Maria flopt. Dat weegt niet op tegen het succes van Meneer Kaktus.

Als snel rijzende televisiester contracteert de VARA hem als beoogde opvolger van Willem Ruis. Rens presenteert spelletjesprogramma's als Labyrinth en Doet-ie 't of doet-ie 't niet, dat de Gouden Televizier Ring wint. Daarna volgen 5 tegen 5 en Geeft nooit op. In 1993 gaat hij naar RTL4.

De derde ronde!
Op het toppunt van zijn roem gunt John de Mol hem de eerste dagelijkse latenightshow in Nederland. 'Peter Jan Rens was de grote motivator,' zegt Karin de Groot, voormalig collega en nu directeur van IDTV. 'Met zijn charisma nam hij iedereen mee in zijn enthousiasme. Dat bewonderde ik. Het gevaar is dat hij in zijn enthousiasme vergeet te kijken of iets wel kan.'

Rens hakkelt, verspreekt zich en maakt seksistische grappen. Het programma is een lege doos en 'ongelooflijk Haribo' - met een knipoog naar zijn snoepreclame, aldus de critici. Na 4 maanden met gemiddeld 280.000 kijkers gaat de stekker eruit.

De Groot: 'Hij was niet geschikt als talkshowhost. Misschien hadden wij als makers ons meer moeten realiseren dat een interviewprogramma anders is. Maar hij werd er niet depressief van.'

Rens heeft het overschat, zegt Hoogendijk. 'Dit programma was te hoog gegrepen. Hij is vaak overtuigd van zijn gelijk. Bij Late Night renden we achter een rijdende trein aan. Peter Jan was zeer goed in shows, excellent in kinderprogramma's, maar voor infotainment was hij niet goed.'

De vierde ronde!
Zijn rol op de Nederlandse televisie is uitgespeeld. Rens weigert een knock-out. In 2003 vertrekt hij naar Thailand om Azië te veroveren met sms-games, realityseries, en natuurlijk met Meneer Kaktus. Geen project komt van de grond.

Rens laat volgens ex-zakenpartners een spoor van vernieling achter. Hij spant anderen voor zijn karretje, belooft investeerders en medewerkers gouden bergen, maar het levert niks op, zeggen ze. Het geld zou hij in eigen zak steken.

Rens zou ook verslaafd zijn aan seks met Thaise vrouwen in massagesalons. Met een van hen - en haar familie - gaat hij zelfs samenwonen. Hij ziet het als 'ontwikkelingshulp'.

Eén week in de maand is hij bij Joke in Amsterdam. 'Ze is meer een maatje dan een vrouw in erotische zin. Daarom was ik veel weg,' zei hij tegen Robert Jensen.

Terwijl Joke thuis in een huis van 9 ton zit, leeft Rens als een koning in Thailand. Tot zijn holding in 2009 failliet gaat en hij terugkeert.

De vijfde ronde!
Het Kaktus-imperium stort in. De curator stuit op een financiële chaos van vele lege bv's. De schuldeisers claimen bijna 3 ton van hem.

De relatie met Joke loopt stuk. Omdat kort daarvoor het huis op haar naam is gezet, zit ze met een flinke schuld.

Rens leeft van schnabbels. Hij vangt duizenden euro's voor interviews in roddelbladen en programma's als Sterren Springen.

De laatste jaren is hij even in het theater met Meneer Kaktus, een ijsmusical, kondigt een politieke kinderpartij aan, start een 'omroep' (Rens1) en probeert het op Tenerife. Alles sterft een stille dood.

Steeds meer mensen claimen slachtoffer te zijn van zijn praktijken. Rens speelt Kweetniet, de onnozele sidekick van Kaktus. 'Ze proberen van mijn bekendheid te profiteren.'

Hij citeert in interviews graag Nietzsche, Schopenhauer en Machiavelli, noemt zijn gedachten 'bijna goddelijk briljant'. 'Ik ben toch een beetje de intellectueel, en zij is van de straat,' zei hij onlangs over zijn 20-jarige vriendin Virginia, die zwanger is van hem. 'Een op hol geslagen rodeopaard dat ik moet berijden om dat rustig te krijgen.'

Ooit noemde hij zichzelf een 'groot kind'. Dat maakt dat hij zijn grenzen niet kent en de gevolgen van zijn handelen niet overziet.

Critici zeggen dat Rens te lang blijft hangen in Meneer Kaktus. Zo stond hij in de bekende blauwe pyjama op Zwarte Cross (2011) en wilde hij Aruba veroveren.

'Het is niet leuk om al die verhalen over hem te horen,' zegt Hoogendijk, die al 10 jaar geen contact meer met hem heeft. 'Ik heb besloten het roer om te gooien en niet te blijven teren op het oude succes. Ik koester de goede herinneringen.'

Rens gaat vrolijk door. Met Oranje-adept Johan Vlemmix heeft hij een carnavalsliedje gemaakt. Samen werken ze aan een comeback. Als Meneer Kaktus.
pi_138792567
Arme mevrouw stemband :( :'(
pi_138792569
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:51 schreef JaneDoe het volgende:
Rens zou ook verslaafd zijn aan seks met Thaise vrouwen in massagesalons. Met een van hen - en haar familie - gaat hij zelfs samenwonen. Hij ziet het als 'ontwikkelingshulp'.
:D
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 12:21:04 #173
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138792927
Ze vergeten even het hele SBS6 verhaal, waar hij ook nog een soort talkshow had en nog meer programma's.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_138793199
Tragisch om dit te lezen. En zo'n man is door niemand te stoppen.
Duidelijk iemand die de grip op de realiteit kwijt is. Hij leeft in de waan dat hij een briljant man is, iemand met geweldige ideeen en talenten alleen niemand wil ze meer zien. Dat alles mislukt zal vast in zijn overtuiging door anderen komen en niet door hem.
En dan zo'n 'kind' dat dan voor zo'n man valt en nu ook nog zwanger is van hem. Dat kan ook alleen maar in een drama eindigen volgens mij.
Triest.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:40:17 #175
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_138793289
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:01 schreef bloempje-moi het volgende:
Ze gaan verhuizen!

[..]

FB van Virginia. Mag toch hopen dat er een springplank aan het water staat.
benieuwd wanneer ze in tros opgelicht?! te zien zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')