abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 april 2014 @ 12:49:46 #91
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_138606760
Hier hadden we helemaal geen pauze!
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 7 april 2014 @ 12:57:18 #92
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_138607040
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:49 schreef laziness het volgende:
Hier hadden we helemaal geen pauze!
Wij gaan speciaal naar een andere bioscoop vanwege wel pauze als we met Nathan gaan. Die heeft na 3 kwartier wel een paar rondjes rennen nodig :P :@
  maandag 7 april 2014 @ 13:06:02 #93
244125 laziness
pi_138607383
Hier is alles Pathé in de stad en zij doen nergens meer aan pauze volgens mij. 70 minuten lang ging net. Een disneyfilm van langer zou daardoor nog niet gaan inderdaad.
  maandag 7 april 2014 @ 13:11:19 #94
244125 laziness
pi_138607599
Zijn bij jullie trouwens de disneyfilms etc nog gewoon in 2D? Hier zijn alle kinderfilms enkel in 3D de laatste tijd dus het zou niet eens een optie zijn om te gaan aangezien dat niet goed is. Ik vind dat echt heel erg stom dat ze het zo promoten bij de jongere kinderen en geen enkele andere optie meer bieden -O-
Leuk joh drie Pathé's in de stad.

[ Bericht 4% gewijzigd door laziness op 07-04-2014 13:18:59 ]
  maandag 7 april 2014 @ 13:42:49 #95
259886 pessie
pi_138608867
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:11 schreef laziness het volgende:
Zijn bij jullie trouwens de disneyfilms etc nog gewoon in 2D? Hier zijn alle kinderfilms enkel in 3D de laatste tijd dus het zou niet eens een optie zijn om te gaan aangezien dat niet goed is. Ik vind dat echt heel erg stom dat ze het zo promoten bij de jongere kinderen en geen enkele andere optie meer bieden -O-
Ben ik nu wel even blij dat we in Groningen achterlopen :@ hier is alles in zowel 2D als 3D te zien. De Wolff bioscoop heeft pauzes, Pathé idd niet.
  maandag 7 april 2014 @ 13:49:21 #96
30252 Soempie
Procreating
pi_138609071
Wij bezoeken meestal de bios in Antwerpen en daar heb je nog keus uit verschillende versies en wel of niet 3D. Maargoed, geen Pim en Pom daar. M. Is er ook net wat te jong voor. Die herkent dan alleen Pluk en Jip en Janneke (laatste is hij nu helemaal gek van, Van Pluk vindt hij alleen z'n poster met het kraanwagentje erop leuk). Lijkt me zo leuk, naar de bios samen. Een hele beleving voor die ukken, natuurlijk.

Ik zou zo graag naar de Gruffalo, Dikkie Dik of zoiets in het theater gaan. Maar dit seizoen was er niet echt iets wat ik geschikt vond.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_138609526
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:11 schreef laziness het volgende:
Die hebben toch nog wel 2d?
Althans wij zijn gisteren naar de lego film geweest en die was 2d (oké, de meeste voorstellingen wel 3d).
pi_138609559
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:06 schreef laziness het volgende:
Hier is alles Pathé in de stad en zij doen nergens meer aan pauze volgens mij. 70 minuten lang ging net. Een disneyfilm van langer zou daardoor nog niet gaan inderdaad.
Zoetermeer heeft wel pauze :) (en gratis parkeren...)
pi_138609871
Hier de pathé in Utrecht en daar deden ze een pauze. Gelukkig want ze moest plassen. Op de wc! *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 7 april 2014 @ 14:28:37 #100
244125 laziness
pi_138610494
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 14:02 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Die hebben toch nog wel 2d?
Althans wij zijn gisteren naar de lego film geweest en die was 2d (oké, de meeste voorstellingen wel 3d).
Als je bij het aanbod van woensdagmiddag kijkt is alles 3D -O-

Zoetermeer is een goede tip!
pi_138618538
Wat zonde van de huilende dreumessen tijdens de film. Ik heb bij de Nijntje film ook een baby van een maand of 9 gezien vorig jaar. En die ouders hemel en aarde bewegen om het kind op zijn plekje en stil te houden. 8)7 Ik snap niet dat mensen denken daar hun kleine baby een plezier mee te doen. En als er dan nog een peuter bij was zou ik het misschien nog enigszins kunnen begrijpen, maar dit geval was echt alleen een mama met baby. :?

Wel heel leuk dat het bij de meeste van jullie kindjes zo in de smaak viel. Ik ga kijken of de film binnenkort in het theater hier in het dorp gaat draaien, want L. gaat dat echt leuk vinden.

Tally wat knap van je meisje! Hopen dat dit begin is van het einde van de luiers. *O*

Ik heb nog een filmpje van net van L. met S. op schoot. Zo kan ze dus echt zomaar een uur met hem of T. zitten. En dan houdt ze zo enorm schattig zijn handje vast. O+ Wat ben ik toch trots op onze kleine meid.

Morgen gaat L. afscheid nemen op het KDV. Einde van een tijdperk.
:{ Ik ben er nog niet aan toe geloof ik. :') Ze heeft zelf haar traktatie uitgezocht op een website met gezonde traktaties.De middag hebben we dus flink nuttig besteed, want de traktatie is af en ik vind de dikkie dik mandarijnen echt tof geworden. :Y

pi_138618946
Ze heeft nog wel een luier om maar wil er niet meer in plassen :')
Op momenten dat het even niet kan zoals vanmiddag toen de film alweer begonnen was of toen we in de stad liepen zeg ik: plas maar even in je luier en dan zegt ze: nee mama dat moet op de wc!!!
pi_138627865
Nikki mooi gemaakt.
Tally knap van je dame.
Ean wilde zonder luier naar bed. Oké dat wordt er uitgaan vannacht gok ik. Volgens mij vond ze het zelf ook spannend want echt slapen wilde ze niet. Ze heeft tig keer d'r oma gebeld met haar telefoon en op een gegeven moment hoorde ik. Mama ikke oppuh staan. Ikke wakker. Ikke hoevuh niet te slapen. Opmoijn verweer dat het toch echt slaaptijd was kreeg ik als antwoord ikke papa, mama slaapkamer.
  maandag 7 april 2014 @ 22:11:14 #104
259886 pessie
pi_138631607
Mooi zeg Nikki!
En hoe lief dat ze zo met haar broertje op schoot zit O+

FR, spannend! Bij ons ging het meteen goed, we hebben Nathan trouwens nooit wakker gemaakt om te plassen voordat wij naar bed gingen. In totaal in ruim een jaar tijd misschien 10x een nat bed gehad.
pi_138633850
Even heel emo. Datzelfde meisje liet 3 jaar geleden om 0:00 mijn vliezen breken en werd om 1:28 geboren. Over een uurtje ze jarig O+
pi_138634720
Deelden ze gratis kaartjes uit laziness?
Ik kom nog wel vaak de gewone films tegen hoor, wij zijn nog nooit naar een 3-d film geweest met Mex. Is ook erg stom 3d voor kinderen....en ik vind het zelf ook niet echt leuk.
pi_138637186
Tally gefeliciteerd *O*
pi_138638696
Tally gefeliciteerd! *O*
pi_138639044
Dank jullie wel O+ Ze ligt nog lekker te slapen O+
Allemaal nog trouwens behalve ik :')
pi_138639577
Gefeliciteerd Tally! :)
3 alweer! :o
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_138640141
Gefeliciteerd Tally, 3 jaar oud!

Mijn eigen ventje is dus ook al bijna 3.... }:|
pi_138640242
Wij zijn vorig jaar hier in het cultureelcentrum naar de 'bioscoop' geweest. En hebben daar filmpjes van Nijntje gekeken (draaide elke dag wel iets voor de kleintjes) maar had toen (bijna twee) nog geen zitvlees :P eerst even, toen nog even met koekje om hem stil te houden, toen rende die rond en daarna nog even zitten, en zijn we op een gegeven moment maar gegaan. Terwijl hij thuis erg goed stil kan zitten voor de tv. Denk dat het nog wat te overweldigend was. Deze zomer misschien nog eens proberen.

Hier een weekend weg er op zitten (eerste weekend weg met baby ook O+ )
Tjonge dat liep wel even anders als gedacht. Vrijdag op zaterdag bijna de hele nacht wakker gelegen van een huilende en krijsende Jelle. Als ik vroeg wat er was was hij alleen maar wat aan het wouwelen.. Leek ook niet echt wakker te worden. Paracetamol wou hij eigenlijk niet, toch gegeven maar leek niet te helpen. Was zo raar dat ie zo aan het ijlen was.. Uiteindelijk werd ie om Vijf uur echt wakker en kwam er uit dat z'n oor pijn deed (had al zon vermoeden) dus na een hele nacht bijna de hele nacht wakker te zijn geweest maar even naar de huisartsenpost gegaan.. Fikse dubbele oorontsteking :'(
Ocherm menneke.. Antibiotica gehad ook, die hielp gelukkig wel snel want hij heeft gelukkig het hele weekend nog lekker gespeeld (en geslapen s nachts ook weer). Zelfs zondag toch nog naar Plopsaland geweest, daar vroeg hij zelf nog naar s ochtends en hij leek zich goed te voelen. Tja afspraak is afspraak he?! En daar heeft hij zich ook geweldig vermaakt O+ (Alleen wat eerder opgebrand dan anders, like duh)

Pff moest even m'n verhaal kwijt hoor ;) men wat voel je je machteloos als ouder als je kind zon pijn heeft..
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:12:54 #113
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_138640343
Gefeliciteerd Tally ! *O* *O* *O*

Aj Hillie...Pijnlijk :/ En lastig als je niet weet wat er is 's nachts....
Gelukkig toch nog een fijn weekend gehad, leuk hoor :) ^O^

Leuke traktatie Nikki !
pi_138640444
tally gefeliciteerd
Hillie je arme ventje.

Net na het posten van mijn post gisteren riep ean dat ze moest plassen. Helaas was ook haar onderbroek en pyjamabroek nat. En toen ik naar haar kamer liep ook haar bed en dekbedovertrek. Ze wilde toen toch wel een luier aan. Daarna nog protest dat ze onder de poes wilde blijven slapen, en de streepjes niet mooi waren.
Daarna ging ze lief slapen en barstte hier de regen los, daarmee verdween ook mijn zicht om vanmorgen wel weer terug te zijn maar nu heb ik wel hoofdpijn.
pi_138640914
Hillie wat sneu. Gelukkig heeft hij toch nog genoten van jullie bezoekje aan Plopsaland. Hopelijk is hij snel weer helemaal de oude.

FR je zicht weg? Hoe kan dat? Het klinkt heel eng.

Ik heb net L voor de laatste keer naar het KDV gebracht. De juffies waren helemaal in mineurstemming. L heeft gisteren zelf de traktatie voor de juffen uitgezocht. Ik vroeg wat de juffies leuk zouden vinden en L zei zonder nadenken: "chocolade". Dus we hebben een mini dienblad bij de Action gehaald en die gevuld met allerlei mini twixen, marsen enzo. L is er helemaal blij mee, de juffen hopelijk ook. En dan breekt voor ons bijna een nieuw tijdperk aan, de basisschool. En donderdag gelijk op schoolreisje, ik ben er nog niet aan toe en moet er echt nog even aan wennen. Mijn kleine lieve meisje wordt groohoot. :'( O+ :'(
pi_138640925
Dank jullie wel O+
Van

Naar
pi_138640951
@nikki migraine maar dan zonder hoofdpijn die heb ik alleen nu. Gelukkig niet meer zo erg en zolang ik niet buk of rare bewegingen maak gaat het wel. Leuke uitdaging met Ean en Sac thuis.
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:47:35 #118
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138641088
Neehee, auto is van jou!
Nee M, je bedoelt dan de auto "van mij" is
M denkt even
Nee, auto is van Mitas!

*zucht*
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:50:45 #119
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138641171
Wat een leke traktaties.Nikki! En wat een dubbele dag vandaag.

Tally gefeliciteerd! Mooie foto's O+

HB, beterschap. Klinkt heel naar. Fijn dat plopsa leuk was.
pi_138641483
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:47 schreef Kyara het volgende:
Neehee, auto is van jou!
Nee M, je bedoelt dan de auto "van mij" is
M denkt even
Nee, auto is van Mitas!

*zucht*
Het is ook zo moeilijk! Hie hebben we ook steeds van dat soort verwarringen. "Zal ik het even voor je doen? "NEE! Niet it doen, mama doen! :( " Hij gebruikte ook tijden de goede werkwoordsvervoegingen ("Mita is") maar zit nu in een gekke overgangsfase waarin hij dingen als "Mita ben tlaaaaaar" zegt O+

Gisteren kwam ik thuis en toen lag er een blocnote in de tuin :? Bleek dat M bloemen had geplukt met oma, maar ook bolletjes in de tuin had geplant. Daarna had hij een tekening voor me gemaakt, en toen had mijn moeder gezegd: "leg de tekening maar bij de bloemen" waarop M naar buiten huppelde en de blocnote in de border kwakte :') O+

Gefeliciteerd met je meisje Tally! Wat een plaatje! O+

En Nikki ook, een heuse pkleuter alweer! En wat zijn je traktaties mooi! :o (wij hadden mandarijnengoudvissen maar mijn afwerkingsniveau is toch wat meer beneden de maat.... :@ ) En wat is ze lief met haar broertje O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')