SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde graag jouw ervaringen horen. Hier te ver weg dus had sowieso geen plannenquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:28 schreef Susie het volgende:
Ze hebben er een treintje rijden, een soort bootje (lieveheersbeestjes) , kunnen in auto-tjes rijden, leuke speeltuin en nog een klein dierentuintje (vond ik niet zoveel voorstellen). Voor peuters vind ik het echt wel erg leuk. Google anders even?
ik herken dat soort driftbuien wel van Geert, maar die doet het alleen bij volle bewustzijn zeg maar. zo totaal over de rooie om werkelijk niets. laatste keer pieste hij uit pure drift jan z'n speelkleed onder .. en dan ook nog heel bijdehand zeggen : "zoquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:33 schreef Susie het volgende:
Ik snap je dmjo. Ja, eerste keer dus en dus ook logisch.
Maar ik vind het zo heftig, binnen thuis ging ze met de babypop gooien, dat soort dingen.
Sprookjes wonderland is echtquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:39 schreef Susie het volgende:
Jammer is dat hè? Dat je dan hoopt dat ze wat langer blijven liggen omdat ze zo laat zijn gaan slapen...
Wij zijn vandaag naar Sprookjeswonderland in Enkhuizen geweest. Erg leuk voor een peuter vind ik en Anouk ook
Ik was begin van dit kalenderjaar al aan het bedenken hoe ik dat zou gaan doen als ze misschien volgend schooljaar een continurooster zouden krijgen. Dan moet ik om half 3 bij school staan, en is er weinig tijd om te slapen. Maar ik geloof dat hij het zelf al heeft opgelostquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:12 schreef Kyara het volgende:
Wat een held DF! En jammer van dat middagslaapje. Hoewel voor jullie misschien ook wel praktisch dat je daar niet meer van afhankelijk bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
net geprobeerd onder de douche .. z'n handen zijn redelijk schoon geworden, z'n benen krijg ik dus niet schoonquote:Op maandag 21 april 2014 09:44 schreef Deepfreeze het volgende:
DJMO, ze wilden zelf een paasei spelen?
Maaruh, krijg je dat er weer fatsoenlijk af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |