abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138976507
Vindingrijk van M zeg.
  donderdag 17 april 2014 @ 21:51:40 #252
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_138994004
Vandaag weer ff lekker naar de speeltuin geweest :) En poging gedaan om foto's te maken met alleen mn linkse hand, nog best lastig trouwens :P (moet nog 3 weken in het gips :/ )

vrijdag 18 april 2014 @ 19:15:04 #253
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139020396
Wat word ze alweer groot PE! O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_139022830
Dat werkt ook prima M!

PE, echt een lekker meiske!!

Hier vanochtend naar het zwembad geweest.. De term kamikazepeuter komt hier nu voorbij. Hij sprong zo het water in (met bandjes), kopje onder maakte hem niks uit. Even sputteren en weer lachen&trappelen. Echt zovaak, en wat een lol. In het diepe bij de golven bleef hij ook maar doorgaan.
Zelfs op de babyglijbaan maakte hij een sprong tot halverwege, dat werkte iets minder goed, maar toch geen kick. Gewoon doorgaan..
Klein waterratje O+
pi_139024268
hmm, we hadden Daan vanmiddag maar in bed gestopt, omdat hij wel moe was van het zwemmen. Maar nu, een uur nadat we hem hebben ingestopt hoor ik hem nog babbelen en met de rolluiken spelen.. Ik geloof dat hij wel zonder dat middagslaapje kan ;)

Edit: en om half 7 speelde hij alweer met de rolluiken. Een half uur eerder dan normaal.. Kleine grapjas. :z

[ Bericht 24% gewijzigd door Deepfreeze op 19-04-2014 07:50:06 ]
  zaterdag 19 april 2014 @ 18:39:41 #256
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139048178
Jammer is dat hè? Dat je dan hoopt dat ze wat langer blijven liggen omdat ze zo laat zijn gaan slapen...

Wij zijn vandaag naar Sprookjeswonderland in Enkhuizen geweest. Erg leuk voor een peuter vind ik en Anouk ook ;)
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:12:31 #257
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139053105
Wat een leuke foto's PE! Ze wordt groot!

Wat een held DF! En jammer van dat middagslaapje. Hoewel voor jullie misschien ook wel praktisch dat je daar niet meer van afhankelijk bent?

Klinkt leuk Susie! Is dat alleen een sprookjesbos of ook attracties en zo?

Hier gaat alles zijn gangetje? Laatst wel weer een peuterbui midden in het winkelcentrum. We waren bij de bibliotheek en daar moest hij een autootje achterlaten (het alternatief, zijn eigen autootje, pikte hij niet). Hij vond van niet. Heb uiteindelijk een krijsende, schreeuwende, schoppende peuter onder mijn arm mee de bieb uit gedragen, de lift in en in een hoekje neergezet waar hij verder op de grond kon gaan liggen krijsen.

Allerlei strategieën geprobeerd: stevig vasthouden (worsteling), rustig uitleggen (hoorde hij toch niet), negeren (nog bozer). Moest hem af en toe even aan de kant schuiven omdat we net voor een goederenlift stonden. Maar uiteindelijk kwam hij er wel zelf uit: hij vroeg naar zijn eigen autootje, stond op, veegde zijn traantje weg en begon weer verder te lopen.
pi_139053450
Zo we zijn weer terug van vakantie en ik ga weer proberen aan te haken.
Even wat foto's in een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:24:43 #259
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139053556
Ook hier weer leuke foto's As! Geen gala outfit voor je peuter? ;)

Dat zwemmen met dolfijnen lijkt me echt heel tof! Hoe vond hij het?
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:28:32 #260
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139053718
Fijn Kyara ;) Je zou ze soms hè

Ze hebben er een treintje rijden, een soort bootje (lieveheersbeestjes) , kunnen in auto-tjes rijden, leuke speeltuin en nog een klein dierentuintje (vond ik niet zoveel voorstellen). Voor peuters vind ik het echt wel erg leuk. Google anders even? ;)

Toen wij vanmiddag bijna thuis waren, werd Anouk wakker...dachten we. Krijsend, slaan en schoppen achterin de auto...gevalletje nachtangst weer. :{ Buurvrouw kwam net aan, die herkende het wel, vond het sneu. (Je schaamt je toch een beetje met een dusdanig schreeuwend kind alsof ze vermoord wordt) Deze keer bijna 20 minuten aangehouden. Uiteindelijk wel naar binnen gekregen (als de dood dat ik haar zou laten vallen :X ). Ik vind het allemaal wat. Misschien was het toch te druk allemaal? Terwijl ze het zo leuk heeft gehad. En dan zou je haast denken dat het op het kdv toch ook te druk zou zijn? Sinds afgelopen maandag geen last meer gehad.
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:30:26 #261
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139053811
Die laatste As O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 19 april 2014 @ 21:31:52 #262
147316 crew  DJMO
#trut
pi_139053871
was het de eerste keer dat je met haar in sprookjeswonderland was susie?? want dan is de redenering: nieuw = (te) veel indrukken = verwerking nodig vs kdv is vertrouwt dus niet echt verwerking meer nodig wel logisch. als je me een beetje kunt volgen tenminste
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:32:47 #263
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139053915
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:28 schreef Susie het volgende:
Ze hebben er een treintje rijden, een soort bootje (lieveheersbeestjes) , kunnen in auto-tjes rijden, leuke speeltuin en nog een klein dierentuintje (vond ik niet zoveel voorstellen). Voor peuters vind ik het echt wel erg leuk. Google anders even?

Ik wilde graag jouw ervaringen horen. Hier te ver weg dus had sowieso geen plannen :)
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:33:55 #264
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139053952
Ik snap je dmjo. Ja, eerste keer dus en dus ook logisch.
Maar ik vind het zo heftig, binnen thuis ging ze met de babypop gooien, dat soort dingen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 19 april 2014 @ 21:44:01 #265
147316 crew  DJMO
#trut
pi_139054370
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:33 schreef Susie het volgende:
Ik snap je dmjo. Ja, eerste keer dus en dus ook logisch.
Maar ik vind het zo heftig, binnen thuis ging ze met de babypop gooien, dat soort dingen.
ik herken dat soort driftbuien wel van Geert, maar die doet het alleen bij volle bewustzijn zeg maar. zo totaal over de rooie om werkelijk niets. laatste keer pieste hij uit pure drift jan z'n speelkleed onder .. en dan ook nog heel bijdehand zeggen : "zo :6 " .. op dat soort momenten kan ik wel een rol behang gebruiken
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_139055148
Klinkt heftig susie. Maar indrukken zou best kunnen. Hier geen ervaring mee.

kyara wel gala hoor, maar zo veel foto's dus keuzes maken. Ze komen in veelvoud :P ook op fb.
zwemmen met dolfijnen was gaaf. Yaro moest even wennen maar vond het erg leuk. Durfde kusje te geven en visje te voeren. Kyan keek zijn ogen uit. Alleen visje geven vond hij niks :D
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:02:07 #267
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139055240
Dit is dan eigenlijk gelukkig anders. Ze ziet er ook helemaal verwilderd uit :{

@Kyara; wij waren al een uur onderweg, langer voor dit park zou ik er dan niet voor over hebben. Dan heb je vast ook wel leuke dingen in de buurt.
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:22:24 #268
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139056329
Ja, hier wel soortgelijke iets in de buurt idd. Maar hoor zoveel goede reviews over dat Sprookjespark. Misschien dat we een keer op vakantie gaan daar in de buurt of zo :D

Klinkt wel heel naar Susie. Kan best zijn dat het getriggerd wordt door nieuwe prikkels en vermoeidheid.
  zondag 20 april 2014 @ 07:09:42 #269
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139064423
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 18:39 schreef Susie het volgende:
Jammer is dat hè? Dat je dan hoopt dat ze wat langer blijven liggen omdat ze zo laat zijn gaan slapen...

Wij zijn vandaag naar Sprookjeswonderland in Enkhuizen geweest. Erg leuk voor een peuter vind ik en Anouk ook ;)
Sprookjes wonderland is echt O+

Leuke foto's ass
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 20 april 2014 @ 08:59:17 #270
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_139065013
Leuke foto's Ass en hoe gaaf is dat dan met dolfijnen zwemmen! Wat een ervaring ook voor de kids :Y

Susie Rayen heeft zo'n drie keer nachtangst gehad, maar was hier altijd terug te leiden tot veel prikkels of te laat naar bed.

Zo DJMO dat klinkt ook wel heftig. Lijkt me moeilijk om dan nog "pedagogisch" te reageren. Ik zou de neiging hebben om te ontploffen denk ik :@
Rayen 2½ jaar!
  zondag 20 april 2014 @ 16:06:29 #271
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139074746
Of niet willen slapen in de middag :P maar dan kan je in ieder geval niet zo'n aanval hebben ;) Helaas wel wat vermoeiend voor mij...
pi_139101692
Susie, het kan best de indrukken zijn, ik weet dat Chris het ook een periode heeft gedaan toen het kdv onrustig was qua leidster bezetting, was ergens rond deze leeftijd. Ze kunnen het met woorden nog niet hopen en dan moeten ze het anders uiten. Even laten gaan (zolang het veilig is), dan ging het hier meestal ook wel vanzelf over.

DJMO, jij hebt ook wel wat met je kereltjes zeg. Pittige ventjes, hopelijk wordt dat rustiger als ze ouder worden..

En zwemmen met dolfijnen, wat ontzettend gaaf!

quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:12 schreef Kyara het volgende:
Wat een held DF! En jammer van dat middagslaapje. Hoewel voor jullie misschien ook wel praktisch dat je daar niet meer van afhankelijk bent?
Ik was begin van dit kalenderjaar al aan het bedenken hoe ik dat zou gaan doen als ze misschien volgend schooljaar een continurooster zouden krijgen. Dan moet ik om half 3 bij school staan, en is er weinig tijd om te slapen. Maar ik geloof dat hij het zelf al heeft opgelost ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 april 2014 @ 09:13:32 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_139102105
Gisteren had ik per ongeluk een tasje met spring-eieren die zelf geverfd konden worden aan de keukendeur laten hangen. Mijn kroost is heul creatief :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(

pi_139102433
DJMO, ze wilden zelf een paasei spelen?
Maaruh, krijg je dat er weer fatsoenlijk af?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 april 2014 @ 09:52:45 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_139102551
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 09:44 schreef Deepfreeze het volgende:
DJMO, ze wilden zelf een paasei spelen?
Maaruh, krijg je dat er weer fatsoenlijk af?
net geprobeerd onder de douche .. z'n handen zijn redelijk schoon geworden, z'n benen krijg ik dus niet schoon :') ik vrees met vreze voor het beddengoed .. zit nu op 60 graden met extra voorwas en ossegal zeep in de machine :X

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')