Dat lees je ook niet voor de lol Klokov, maar voor the wins.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef Klokov het volgende:
377 pagina's argumentatietheorie, no thanks Sander.
Ah, jij koopt boeken..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Laat ik anders zeggen: ik wil eerst die vijf andere boeken lezen voordat ik geld ga uitgeven aan een ander boek.
Lol, klinkt wel leip. Vroeger discussieerde ik ook om letterlijk alles totdat ik mijn gelijk kreeg, maar tegenwoordig neem ik de moeite niet meer. Ik ga discussies dan ook vaak uit de weg en laat de andere winnen. Vaak heb ik wel gelijk though.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef no1uknow het volgende:
Yuri, ik ga binnenkort beginnen in dit boekje: http://www.bol.com/nl/p/argumentatietheorie/1001004005109939/
Dit is knijterhandig als je dit kent en in de praktijk kan toepassen. Je kan werkelijk elke discussie winnen. Dat probleem heb ik altijd met m'n huisgenoot, die heeft een keuzevak argumentatietheorie aan de UvA gevolgd namelijkHeb ik hier dus ook uit zijn collectie.
Probeer je je hier nu te profileren als husband material?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, klinkt wel leip. Vroeger discussieerde ik ook om letterlijk alles totdat ik mijn gelijk kreeg, maar tegenwoordig neem ik de moeite niet meer. Ik ga discussies dan ook vaak uit de weg en laat de andere winnen. Vaak heb ik wel gelijk though.
Dit boekje gaat je dus helpen dat altijd te kunnen winnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, klinkt wel leip. Vroeger discussieerde ik ook om letterlijk alles totdat ik mijn gelijk kreeg, maar tegenwoordig neem ik de moeite niet meer. Ik ga discussies dan ook vaak uit de weg en laat de andere winnen. Vaak heb ik wel gelijk though.
Vrouwen en discussies; standaard antwoord: "Ja."quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Probeer je je hier nu te profileren als husband material?
Ga jij nog ff lekker zitten stoken Klokov. Straks ben ik genoodzaakt Joeri én jou uit te schakelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Probeer je je hier nu te profileren als husband material?
Je begrijpt me niet. Ik hoef niet te winnen als het aankomt op discussies.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dit boekje gaat je dus helpen dat altijd te kunnen winnen.
Het vervelende is dus dat m'n huisgenoot in discussies nooit op de inhoud gaat zitten, maar op de argumentatievormen en fouten in je argumentatie en manier van discussiėren.
Dat flikt 'ie zelfs als het gaat over dingen als de afwas, rete-irritant
Dat is echt fucked upquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dit boekje gaat je dus helpen dat altijd te kunnen winnen.
Het vervelende is dus dat m'n huisgenoot in discussies nooit op de inhoud gaat zitten, maar op de argumentatievormen en fouten in je argumentatie en manier van discussiėren.
Dat flikt 'ie zelfs als het gaat over dingen als de afwas, rete-irritant
Denken dat jij mij uit kunt schakelen met die ectolegs van jequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ga jij nog ff lekker zitten stoken Klokov. Straks ben ik genoodzaakt Joeri én jou uit te schakelen.
Zolang je zelf maar weet dat je goed zit tochquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet. Ik hoef niet te winnen als het aankomt op discussies.
Die laatste zin vind ik meer fucked-up, maar het maakt dus niet uit wat je zegt, hij wint het altijd. Je lult jezelf door hem namelijk altijd vast. Hij kaatst alles terug.quote:
Hahahahahaha jij hebt PVV ouders hahaha skklquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:33 schreef Klokov het volgende:
Mijn ouders stemmen op populistische partijen
Waar gaan die afwasdiscussies dan in hemelsnaam over?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die laatste zin vind ik meer fucked-up, maar het maakt dus niet uit wat je zegt, hij wint het altijd. Je lult jezelf door hem namelijk altijd vast. Hij kaatst alles terug.
Jelly.
Nee, ze hebben op een lokale partij gestemd met als breekpunt dat er geen windmolens mogen komen. Voor de rest hebben ze geen idee waar de partij voor staatquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hahahahahaha jij hebt PVV ouders hahaha skkl
Je geeft zelf al antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Waar gaan die afwasdiscussies dan in hemelsnaam over?
come at me brahquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denken dat jij mij uit kunt schakelen met die ectolegs van je
Ik heb ondertussen ook wel zo m'n tactieken ontwikkeld om dat soort onzin uit de weg te gaan. Dat hij er overigens toe in staat is, betekent gelukkig niet dat hij het altijd doet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Klokov het volgende:
Waarom sla je hem niet gewoon op je muil en zeg je hem dat die niet dom moet doen. Als het zijn beurt is om de afwas te doen is het zijn beurt.
Laat de afwas de volgende keer staan. Fuck hem en z'n poverty argumentenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je geeft zelf al antwoord op de vraag.
Nope maar Billy Idol trek ik niet manquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Klokov het volgende:
Deze nog meegekregen laatst trouwens Ado?
LOL, ik rape 'm gewoon en zet hem op die manier op z'n plek. Geen argument dat daar van wint.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Laat de afwas de volgende keer staan. Fuck hem en z'n poverty argumenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |