Daar zou ik de GYM nooit voor opgeven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dreamer is bezig om CEO/10k a day te worden.
True, of hij zit nu 24/7 op the Miscquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Geen idee. Hij wilde volgens mij gewoon afkicken van fok. Ik geef hem groot gelijk
Onze moeders op ons 16e laten vermoorden?!quote:
Hij lijkt me juist geen misc typjequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Daar zou ik de GYM nooit voor opgeven.
[..]
True, of hij zit nu 24/7 op the Misc
quote:
Juist wel, hij heeft ook een bb.com account (weet ik) en hij heeft toch wel eens vertelt dat hij (vaak) op de Misc zit? Wie kan bevestigen?quote:
Wat is er zo boeiend aan lezen dat je naar een ander land gaat. We leven in de 21e eeuw brah, boeken zijn uit de middeleeuwen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een uurtje terug zat ik na te denken over het feit dat ik nog amper boeken lees en dat heel graag wil en hoe ik dat het beste kan doen. Gezien binnenkort de zomervakantie er weer aankomt zit ik legit na te denken om al die weken naar een warm tropisch land te gaan en heel primitief te gaan leven (lees: goedkoop) om zodoende weg te kruipen uit deze maatschappij en tot rust te komen en veel te kunnen lezen terwijl ik op het strand lig/rondreis/gymmen/eten.
Moet kunnen.
Ik moet mijn tijd ook wat beter gaan indelenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een uurtje terug zat ik na te denken over het feit dat ik nog amper boeken lees en dat heel graag wil en hoe ik dat het beste kan doen. Gezien binnenkort de zomervakantie er weer aankomt zit ik legit na te denken om al die weken naar een warm tropisch land te gaan en heel primitief te gaan leven (lees: goedkoop) om zodoende weg te kruipen uit deze maatschappij en tot rust te komen en veel te kunnen lezen terwijl ik op het strand lig/rondreis/gymmen/eten.
Moet kunnen.
Oh, dat heb ik niet meegekregenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Juist wel, hij heeft ook een bb.com account (weet ik) en hij heeft toch wel eens vertelt dat hij (vaak) op de Misc zit? Wie kan bevestigen?
Het gaat niet om boeken, het gaat om kennis. Knowledge is power. "Leaders are readers," zei Weissman ooit eens tegen mij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is er zo boeiend aan lezen dat je naar een ander land gaat. We leven in de 21e eeuw brah, boeken zijn uit de middeleeuwen.
Hij is de starter van die hele Jason Genova thread.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Juist wel, hij heeft ook een bb.com account (weet ik) en hij heeft toch wel eens vertelt dat hij (vaak) op de Misc zit? Wie kan bevestigen?
Ik vind lezen maar gaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het gaat niet om boeken, het gaat om kennis. Knowledge is power. "Readers are leaders," zei Weissman ooit eens tegen mij.
Yeah, en wat voor nuttigs doe je nou eigenlijk écht op een dag, lieve GRS?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik moet mijn tijd ook wat beter gaan indelenDe dagen vliegen enorm snel voorbij
[..]
Oh, dat heb ik niet meegekregen
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, en wat voor nuttigs doe je nou eigenlijk écht op een dag, lieve GRS?
Knowledge isn’t power until it is applied.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het gaat niet om boeken, het gaat om kennis. Knowledge is power. "Leaders are readers," zei Weissman ooit eens tegen mij.
Mijn dag heeft nut gehad wanneer ik iets nieuws heb geleerd. Maakt trouwens niet uit wat het is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, en wat voor nuttigs doe je nou eigenlijk écht op een dag, lieve GRS?
Ik haatte lezen enorm. Echter heb ik mezelf gedwongen. Ik lees ook niet echt verhalen, maar meer self-improvement shit. Dingen waar je direct wat aan hebt. Mja, weet je waarom zo ontzettend veel mensen niet lezen en het zelfs ziekelijk haten? Omdat je vroeger op school verplicht werd om boeken te lezen en stomme samenvattingen te maken. School is de oorzaak van dit en o.a. ook van het vernietigen van de meeste creativiteit die in je zit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind lezen maar gaar.
Ik ben street smart, not book smart.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
fucking with me? Fucking with the best
Dat klopt ookquote:
Heb je nou Zen and the Art of Happiness gelezen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik haatte lezen enorm. Echter heb ik mezelf gedwongen. Ik lees ook niet echt verhalen, maar meer self-improvement shit. Dingen waar je direct wat aan hebt. Mja, weet je waarom zo ontzettend veel mensen niet lezen en het zelfs ziekelijk haten? Omdat je vroeger op school verplicht werd om boeken te lezen en stomme samenvattingen te maken. School is de oorzaak van dit en o.a. ook van het vernietigen van de meeste creativiteit die in je zit.
Ook goede boeken die niet direct over self-improvement gaan zijn leuk om te lezen en daar kan je van leren. Neem bijvoorbeeld 1984 van Orwell, de boodschap die daar in staat is best tof, als je nadenkt over de manier waarop er tegenwoordig gegevens bijgehouden worden en alle NSA praktijken en zulks.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik haatte lezen enorm. Echter heb ik mezelf gedwongen. Ik lees ook niet echt verhalen, maar meer self-improvement shit. Dingen waar je direct wat aan hebt. Mja, weet je waarom zo ontzettend veel mensen niet lezen en het zelfs ziekelijk haten? Omdat je vroeger op school verplicht werd om boeken te lezen en stomme samenvattingen te maken. School is de oorzaak van dit en o.a. ook van het vernietigen van de meeste creativiteit die in je zit.
Niet geheel mee eens, mja.quote:
quote:
Moet eerst nog vijf andere boeken lezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Dat klopt ook
[..]
Heb je nou Zen and the Art of Happiness gelezen?
Ga jij in je eentje op vakantie?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet kunnen.
Yeah, dat is zeker een goed boek, maar het heeft mijn hoogste prioriteit niet echt. Zo'n boek zou ik lezen als ik alles wat ik wil lezen al gelezen heb. Ik heb nog 130 boeken op mijn lijstje staan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ook goede boeken die niet direct over self-improvement gaan zijn leuk om te lezen en daar kan je van leren. Neem bijvoorbeeld 1984 van Orwell, de boodschap die daar in staat is best tof, als je nadenkt over de manier waarop er tegenwoordig gegevens bijgehouden worden en alle NSA praktijken en zulks.
Het zijn maar 90 pagina's. Heb je binnen twee dagen uit (uurtje per dag)quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens, mja.
[..]
[..]
Moet eerst nog vijf andere boeken lezen.
Ik ga dat dit jaar nog wel doen denk ik. Sowieso wil ik deze zomer ook nog een keer op de bonne fooi, met minimale bepakking, naar Schiphol gaan en het eerste vliegtuig pakken waar een stoel leeg blijft voor mooi prijsje. Dan maar ergens een hostel zoeken en op avontuur gaan, socializen met anderen lukt me toch wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ga jij in je eentje op vakantie?
Sick cunt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op zo'n vakantie wel ja, tenzij een like-minded individual die ik awesome vind ook wilt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ga jij in je eentje op vakantie?
Ik loop de club binnen en ik heb 100 echte upvotes vriend.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Uiteraard van niet. Ik haal nog steeds een kick uit het posten op ladybonersGW. Mijn beste post had 100+ upvotes. Geile reacties ook.
Kan je nagaan over 5 jaar van nu.
Ik ga ook aan de gear later.
Laat ik anders zeggen: ik wil eerst die vijf andere boeken lezen voordat ik geld ga uitgeven aan een ander boek.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het zijn maar 90 pagina's. Heb je binnen twee dagen uit (uurtje per dag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |