Waarom niet? en wat als die meid veel relaties heeft gehad?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:20 schreef hoas het volgende:
Lekker belangrijk, maar goed is was 21 en heb 7 vriendinnen gehad maar het is er daarvoor niet van gekomen, ikzelf zou geen partner willen die met 30 man naar bed is geweest, maar dat is persoonlijk.
Dan zul je jezelf altijd moeten bewijzen, en je bent niet voor niets nummer .....tigquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:21 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Waarom niet? en wat als die meid veel relaties heeft gehad?
Ah zo dan nog, hoe verklaar je dan dat hij wel in slaap kon vallen? In principe had hij op dat moment ook kunnen denken :quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nja er was wel degelijk aantrekkingskracht, hij was altijd met haar als zij in de buurt was.. ze was overigens echt geen lelijk meisje en meerdere jongens zaten op haar te geilen.
Ik kan je trouwens uit ervaring vertellen dat ik ook wel eens meiden heb laten lopen omdat ik op dat moment te onzeker was om het te laten escaleren tot seks..
mijn gedachtes gingen ongeveer zo:
- shit.. ik ben te dik ze zal me nooit meer aantrekkelijk vinden als ze me ziet zonder kleren
- ze heeft veel meer ervaring op seks gebied dus waarschijnlijk ga ik tegen vallen,
- ben niet gespierd genoeg
- misschien kan ik haar niet genoeg bevredigen
- wat als ik seks met haar heb en het woordje dan rond gaat en iedereen het te weten komt?.
Slapen is toch wat anders dan je letterlijk blootgeven en iets te moeten doen met iemand hequote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo dan nog, hoe verklaar je dan dat hij wel in slaap kon vallen? In principe had hij op dat moment ook kunnen denken :
-"oh nee ik ga snurken en dan vindt ze me niets meer"
-"oh nee wat als ik praat in mijn droom, dat gaat een afknapper worden"
Hij heeft dus wel in slaap kunnen vallen, maar net te onzeker om te seksen?
Ja maar als je echt goesting hebt in seks en je slaapt naast een lekker ding, kan ik me echt moeilijk voorstellen dat hij dan zulke gedachten krijgt. Ik bedoel, dan is het toch ook aan dat meisje om de boot in zeil te houdenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Slapen is toch wat anders dan je letterlijk blootgeven en iets te moeten doen met iemand he
anders zou hij ook kunnen denken
"mijn maag knort misschien vind ze me niets meer"
"misschien adem ik te hard.. shit ze is afgeknapt op mijn ademhaling"
Je kan het vergelijken met dat je heel vaak hebt dat mannen een heel leuk gesprek hebben en alles goed lijkt te gaan maar als het eenmaal aankomt op zoenen, ze het toch niet durven.
Ik snap jou compleet maar jij snapt mij niet hahah.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar als je echt goesting hebt in seks en je slaapt naast een lekker ding, kan ik me echt moeilijk voorstellen dat hij dan zulke gedachten krijgt. Ik bedoel, dan is het toch ook aan dat meisje om de boot in zeil te houden![]()
Dus blijkbaar was er toch iets dat van beide kanten niet klopte? Natuurlijk ging ze hem niet verkrachten, maar wat verleiden en zijn verstand op nul zetten had het wel kunnen doen. Zie je wat ik bedoel? Als ze hem nu ging verleiden met een lekker pijpbeurt, denk je dat hij dan nog ging weglopen? i don't think so. haha
Sowieso mensen die te snel gaanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik snap jou compleet maar jij snapt mij niet hahah.
Jij bent op dat gebied gewoon zeker, en ik was dat vroeger niet dus heb er zelf ook zo bij lopen kutten.
Lang geleden was ik bij een meisje thuis, ik wist totaal niet wat er zou gebeuren en verwachtte het ook niet, ja ze wel wel knap maar goed.. we zaten te chillen en ze pakte een fles drank, we drinken een beetje en toen ineens begon ze me broek los te maken mijn reactie op dat moment was: "wtf ben jij aan het doen?" en ik sprong naar achter
(ik moet echt lachen nu ik hier weer over nadenk)
Het ging te snel, ik was er niet klaar voor ook al zou ik haar nu er zeker hard van langs geven
Haar moeder kwam op dat moment thuis en ik dacht "redding!", ik zei snel gedag en liep naar huis met een dubbel gevoel, ik had seks kunnen hebben, maar het was gewoon te veel, te snel.
Zij wou me na dat incident trouwens niet meer echt spreken..
Ik denk dat voor iemand die weinig tot geen ervaring het juist niet chill is om al die spanning te hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Sowieso mensen die te snel gaan, ik bedoel als het zo snel gebeurt is de lol én spanning gedaan.
Nu geef je een voorbeeld van iemand die dus niet kan verleidenMen moet vuur "opbouwen".
Sommige hebben daar geen kaas van gegeten he.
haha Nice, en hoe oud was je dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:49 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik denk dat voor iemand die weinig tot geen ervaring het juist niet chill is om al die spanning te hebben..
Ik heb ook wel eens gehad dat een meid me wou verleiden maar het gewoon echt lachwekkend was, haar opgetild op bed gegooid en toen me ding gedaan.. ik was immers aangetrokken tot haar maar ze was het aan het verpesten met haar try hard poging om sexy te zijn.
Mijn eerste keer was er ook niet echt super veel spanning, het gebeurde gewoon en ik was er klaar voor.. "film" kijken, veel zoenen, en toen haar lichaam verkennen en nja dan weet jij wat er gebeurd.
Maar ik wist wat ik wou en had meer confidence in mijzelf.
Goed opstoken die handel, dan is ze zo heet dat de brandweer moet komenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Sowieso mensen die te snel gaan, ik bedoel als het zo snel gebeurt is de lol én spanning gedaan.
Nu geef je een voorbeeld van iemand die dus niet kan verleidenMen moet vuur "opbouwen".
Precies.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed opstoken die handel, dan is ze zo heet dat de brandweer moet komen
Waar leer jij al die meisjes kennen? Ik ben al 24 en kom nooit meisjes tegen. Heb ook geen vrienden dus via-via op feestjes of uitgaan gaat ook niet. De kans dat ik seks hebben wordt alsmaar kleiner nu, ik kan nu alleen seks hebben als ik naar de hoeren ga lolquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:49 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik denk dat voor iemand die weinig tot geen ervaring het juist niet chill is om al die spanning te hebben..
Ik heb ook wel eens gehad dat een meid me wou verleiden maar het gewoon echt lachwekkend was, haar opgetild op bed gegooid en toen me ding gedaan.. ik was immers aangetrokken tot haar maar ze was het aan het verpesten met haar try hard poging om sexy te zijn.
Mijn eerste keer was er ook niet echt super veel spanning, het gebeurde gewoon en ik was er klaar voor.. "film" kijken, veel zoenen, en toen haar lichaam verkennen en nja dan weet jij wat er gebeurd.
Maar ik wist wat ik wou en had meer confidence in mijzelf.
Welkom in mijn wereld. Dat laatste heb ik eigenlijk altijd met uitgaan. Dat je gaat twijfelen aan jezelf en denkt dat ze toch niet met je wilt zoenen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Slapen is toch wat anders dan je letterlijk blootgeven en iets te moeten doen met iemand he
anders zou hij ook kunnen denken
"mijn maag knort misschien vind ze me niets meer"
"misschien adem ik te hard.. shit ze is afgeknapt op mijn ademhaling"
Je kan het vergelijken met dat je heel vaak hebt dat mannen een heel leuk gesprek hebben en alles goed lijkt te gaan maar als het eenmaal aankomt op zoenen, ze het toch niet durven.
Mja als een man nog maagd is, dan heeft die dus geen ervaring hé. In plaats van klagen kunnen vrouwen dan beter het hem leren. Ben het dus wel met je eens.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Samen leren is veel leukerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:00 schreef jaha het volgende:
[..]
Mja als een man nog maagd is, dan heeft die dus geen ervaring hé. In plaats van klagen kunnen vrouwen dan beter het hem leren. Ben het dus wel met je eens.
Touché.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:00 schreef jaha het volgende:
[..]
Mja als een man nog maagd is, dan heeft die dus geen ervaring hé. In plaats van klagen kunnen vrouwen dan beter het hem leren. Ben het dus wel met je eens.
Ontmaagd toen ik bijna 18 wasquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:51 schreef complicate het volgende:
[..]
haha Nice, en hoe oud was je dan?
Ja, je moet goed leren om die hints te kunnen zien.. en vooral gewoon schijt hebben man!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef yats het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld. Dat laatste heb ik eigenlijk altijd met uitgaan. Dat je gaat twijfelen aan jezelf en denkt dat ze toch niet met je wilt zoenen.
School, werk, via via, soms zelfs internetquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar leer jij al die meisjes kennen? Ik ben al 24 en kom nooit meisjes tegen. Heb ook geen vrienden dus via-via op feestjes of uitgaan gaat ook niet. De kans dat ik seks hebben wordt alsmaar kleiner nu, ik kan nu alleen seks hebben als ik naar de hoeren ga lol
Je komt nooit meisjes tegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben al 24 en kom nooit meisjes tegen.
Nice.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ontmaagd toen ik bijna 18 was
In OV zijn om van A naar B te reizen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Je komt nooit meisjes tegen.Dus overal lopen er allen maar mannen. Komaan, word eens wakker
Hier ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Samenvatting, zorg dat je leuke vrienden krijgt waarmee je leuke dingen kunt beleven en dan kom je vanzelf in die situaties.
Je hebt het mis. En jij denkt dat al die vrouwen dus geen mannen nodig hebben? Dus vrouwen komen alleen op bepaalde plaatsen in functie van activiteiten etc.? En waar denk je dat die vrouwen dan wel mannen tegenkomen? -> Op plaatsen waar jij ook bent, maar jij bent dan op die plaatsen fysiek maar niet mentaal omdat je dan denkt :quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
In OV zijn om van A naar B te reizen.
Op school zijn ze om te studeren.
In de club zijn ze om te dansen; een leuke tijd te hebben met haar vriendinnen.
In de sportschool zijn ze om te trainen.
Vrouwen zijn dus overal, alleen jij hebt een barrière en dat is allemaal in uw hersennen. Het ligt dus aan uw mindset.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja vond het zelf ook wel een mooie leeftijd, het werd overigens wel een beetje irritant omdat ik altijd vragen/opmerkingen kreeg van meiden..quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja vond het zelf ook wel een mooie leeftijd, het werd overigens wel een beetje irritant omdat ik altijd vragen/opmerkingen kreeg van meiden..
"Ben je nog maagd?!?!?, WAAT IK GELOOF JE NIET!!"
"Het lijkt me wel spannend om een jongen te ontmaagden hoor"
"Vind je mij aantrekkelijk?"
"Wat vind je van haar?, als je iets zou moeten beschrijven wat je lekker vind, wat zou dat zijn?"
"Ik ga binnenkort een seks feestje organiseren, kom je dan ook?"
Vooral die opmerkingen wat ik aan vrouwen aantrekkelijk vond waren erg irritant, alsof ik een robot zou zijn of zo
oh het was dus uit frustratie dat je het deed.?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja vond het zelf ook wel een mooie leeftijd, het werd overigens wel een beetje irritant omdat ik altijd vragen/opmerkingen kreeg van meiden..
"Wat vind je van haar?, als je iets zou moeten beschrijven wat je lekker vind, wat zou dat zijn?"
Vooral die opmerkingen wat ik aan vrouwen aantrekkelijk vond waren erg irritant, alsof ik een robot zou zijn of zo
Ik ga je even verbeteren.. en een voorbeeld geven van mijn ervaringen..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee hoor totaal niet, ik leerde op dat moment een meisje kennen die mijn vriendin zou worden.. ik deed het niet omdat andere mensen mij "lastig" vielen met die vragen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:15 schreef complicate het volgende:
[..]
oh het was dus uit frustratie dat je het deed.?
Ah ok, dan is het goed.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:24 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nee hoor totaal niet, ik leerde op dat moment een meisje kennen die mijn vriendin zou worden.. ik deed het niet omdat andere mensen mij "lastig" vielen met die vragen.
Ik heb dan ook nooit de drang gehad om te zeggen dat ik geen maagd meer was zoals 80% van mijn vrienden, omdat het blijkbaar schande zou zijn om na je 15/16e nog maagd te zijn of zo
Om een lang verhaal kort te makenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik ga je even verbeteren.. en een voorbeeld geven van mijn ervaringen..
#1 "In het OV zijn ze er om van punt A naar B te reizen", ja dat klopt maar ondertussen kan je zeker een gesprekje aangaan...
voorbeeld: Was op een halte en vroeg of de bus al was geweest aan twee meiden
zij: volgens mij wel, ik weet het niet
ik: haha je wilt me gewoon niet helpen omdat ik zwart ben he?!
zij: hahaha nee hoor!, ik val op alle soorten mannen
ik: is goed volgende week gaan we drankje doen toch?
zij: haha deal
stel me voor en bleef met haar praten, me bus kwam en ik dacht meh laat nummer maar zitten, zij sprong en hield de bus tegen en vroeg mijn nummer terwijl iedereen het hoorde
de hele bus ging: woooooooohooooo smooothboyy!!
(dat ander meisje was verbaasd en wou om een of andere reden ook ineens mijn nummer, had dus twee dates kunnen scoren terwijl ik maar met eentje had lopen praten..)
#2 "Op school zijn ze alleen om te studeren"
Ik zat op een school met heel veel meiden (wij hadden een stewardessen opleiding)
Had daar meerdere meiden kunnen versieren maar was toen nog echt slecht met meidenmaar echt slecht, had net mijn eerste relatie achter mijn rug.
Anyway, een vriend had een meisje op internet leren kennen die toevallig bij ons op school zat.
Hij durfde niet alleen te gaan en nam mij mee, dat meisje kwam toen met een vriendin aanzetten die dus later me vriendin zou worden, beetje praten etc etc nummer uitgewisseld, elke pauze ontmoeten we elkaar op het pleintje en beetje praten en kutten..
later dus iets met haar gehad, een vriendin van haar vond mij ook leuk maar had er niks mee gedaan, daarna uitgegaan en iets met een ander meisje gehad die mij klas in kwam stormen en riep "je bent lekker", terwijl de les bezig was had ik haar nummer gevraagd..
Daarna nog een paar andere potentiele kandidaten gehad maar er nooit iets mee gedaan..
#3 Denk jij dat ze in de club zich alleen maar klaarmaken om er leuk uit te zien voor hun vriendinnen?.. i rest my case.. dit is gewoon overduidelijk.
tuurlijk zul je af en toe een groep hebben die echt een meiden avond houdt maar zal vaak niet zo zijn..
#4 In de sportschool heb zelf nooit een nummer gekregen.. maar dat komt omdat ik zelf altijd gefocused bezig ben met mijn training en vaak boos kijk als ik aan het pompen ben
Heb wel gehad dat de lekkerste chick van de hele sportschool naar mij toe kwam (JA ZE KWAM NAAR MIJ IK DACHT WTFFF![]()
)
Praten etc etc, maar ik was zo zenuwachtig dat ik niet eens kon lachen bijna.. kon het niet geloven en daarna het dus zelf verpest, daarna nog vele blikken gehad af en toe lachen, maar nooit verder gegaan.. maar het kan zeker wel.. heb ook vrienden gehad die iemand versieren in de gym.
Nu jij weer jongen.
Ja, ik kon het kort maken.. maar soms heeft iemand gewoon voorbeelden nodig om te zien dat het wel kanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken: versieren is niet gebonden aan plaats, het kan overal, mits de persoon gewoon zijn mond durf open doen om een vrouw aan te spreken.
Weet ik, wou gewoon een korte samenvatting toevoegenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja, ik kon het kort maken.. maar soms heeft iemand gewoon voorbeelden nodig om te zien dat het wel kan.
Echt een vrouw he, altijd het laatste woord willen hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Weet ik, wou gewoon een korte samenvatting toevoegen
I know en toch kunnen jullie niet zonder ons .quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Echt een vrouw he, altijd het laatste woord willen hebben
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
I know en toch kunnen jullie niet zonder ons .
Jawel , vrouwen hebben minder mannen nodig dan mannen vrouwen nodig hebben maar al bij al hebben we elkaar nodigquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:33 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]en jullie niet zonder ons
Hoe kom jij tot die conclusie jongedame!.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel , vrouwen hebben minder mannen nodig dan mannen vrouwen nodig hebben maar al bij al hebben we elkaar nodig
Jij hebt je looks mee als ik dit zo lees. Dat helpt wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik ga je even verbeteren.. en een voorbeeld geven van mijn ervaringen..
#1 "In het OV zijn ze er om van punt A naar B te reizen", ja dat klopt maar ondertussen kan je zeker een gesprekje aangaan...
voorbeeld: Was op een halte en vroeg of de bus al was geweest aan twee meiden
zij: volgens mij wel, ik weet het niet
ik: haha je wilt me gewoon niet helpen omdat ik zwart ben he?!
zij: hahaha nee hoor!, ik val op alle soorten mannen
ik: is goed volgende week gaan we drankje doen toch?
zij: haha deal
stel me voor en bleef met haar praten, me bus kwam en ik dacht meh laat nummer maar zitten, zij sprong en hield de bus tegen en vroeg mijn nummer terwijl iedereen het hoorde
de hele bus ging: woooooooohooooo smooothboyy!!
(dat ander meisje was verbaasd en wou om een of andere reden ook ineens mijn nummer, had dus twee dates kunnen scoren terwijl ik maar met eentje had lopen praten..)
#2 "Op school zijn ze alleen om te studeren"
Ik zat op een school met heel veel meiden (wij hadden een stewardessen opleiding)
Had daar meerdere meiden kunnen versieren maar was toen nog echt slecht met meidenmaar echt slecht, had net mijn eerste relatie achter mijn rug.
Anyway, een vriend had een meisje op internet leren kennen die toevallig bij ons op school zat.
Hij durfde niet alleen te gaan en nam mij mee, dat meisje kwam toen met een vriendin aanzetten die dus later me vriendin zou worden, beetje praten etc etc nummer uitgewisseld, elke pauze ontmoeten we elkaar op het pleintje en beetje praten en kutten..
later dus iets met haar gehad, een vriendin van haar vond mij ook leuk maar had er niks mee gedaan, daarna uitgegaan en iets met een ander meisje gehad die mij klas in kwam stormen en riep "je bent lekker", terwijl de les bezig was had ik haar nummer gevraagd..
Daarna nog een paar andere potentiele kandidaten gehad maar er nooit iets mee gedaan..
#3 Denk jij dat ze in de club zich alleen maar klaarmaken om er leuk uit te zien voor hun vriendinnen?.. i rest my case.. dit is gewoon overduidelijk.
tuurlijk zul je af en toe een groep hebben die echt een meiden avond houdt maar zal vaak niet zo zijn..
#4 In de sportschool heb zelf nooit een nummer gekregen.. maar dat komt omdat ik zelf altijd gefocused bezig ben met mijn training en vaak boos kijk als ik aan het pompen ben
Heb wel gehad dat de lekkerste chick van de hele sportschool naar mij toe kwam (JA ZE KWAM NAAR MIJ IK DACHT WTFFF![]()
)
Praten etc etc, maar ik was zo zenuwachtig dat ik niet eens kon lachen bijna.. kon het niet geloven en daarna het dus zelf verpest, daarna nog vele blikken gehad af en toe lachen, maar nooit verder gegaan.. maar het kan zeker wel.. heb ook vrienden gehad die iemand versieren in de gym.
Nu jij weer jongen.
Dat kan ik niet zo over me zelf zeggen, het draait er gewoon om dat je lekker in je vel zit en dat trekt mensen aan..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij hebt je looks mee als ik dit zo lees. Dat helpt wel.
Gelukkig dat smaken verschillen he, stel je een wereld voor waarin iedereen op zelfde type valtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zo over me zelf zeggen, het draait er gewoon om dat je lekker in je vel zit en dat trekt mensen aan..
Heb ook wel eens gehad dat ik single was en dacht van "what?, wat doet die meid met die jongen"
maar ging ik nadenken van, hij heet blijkbaar iets wat ik niet heb wat hem aantrekkelijk voor haar maakt.
Als we allemaal hetzelfde waren, hoe zagen we er dan uit?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Gelukkig dat smaken verschillen he, stel je een wereld voor waarin iedereen op zelfde type valtChance dat we allemaal uniek zijn. hehe
Goede vraag.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als we allemaal hetzelfde waren, hoe zagen we er dan uit?
Ieder zijn meug, maar als je zelfverzekerd bent en niet bang bent voor een 'nee' kom je al een heel eind
Weet ikquote:
The fuck...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Toch zijn er denk ik universele dingen qua smaak... weinig vrouwen zullen een klein, kalend, dik en slecht gekleed onzeker mannetje aantrekkelijk vinden. En weinig mannen zullen een kortharig onverzorgd meisje van 1.95m lekker vinden, puur daarop beoordeeld. Zaak is dan alleen om te zorgen dat je goede eigenschappen (b.v. zelfvertrouwen, creatieve kwaliteiten zoals muzikaal zijn of b.v. hele goede humor hebben) dat compenseren. En om te zorgen dat je er een klein beetje verzorgd bijloopt, Ook goed voor het zelfvertrouwen... Het is natuurlijk wel zo dat een 'onaantrekkelijk' iemand wel meer moet compenseren dan gemiddeldquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Gelukkig dat smaken verschillen he, stel je een wereld voor waarin iedereen op zelfde type valtChance dat we allemaal uniek zijn. hehe
Dat was toen ik 16/17 was, ik was niet verliefd op die meiden en wou toen niet zomaar seks hebben met de eerste de beste die haar benen zou spreiden voor mequote:Op zondag 30 maart 2014 03:26 schreef Qi1 het volgende:
[..]
The fuck...En waarom precies maak je van deze aandacht geen gebruik? En: seksfeestjes?
Ik had ze allang gezegd: "ja, ik wil inderdaad wel eens een keer seks hebben, als je het zo raar vindt dat ik dat nog niet gehad heb, waarom wil je zelf niet dan? Want daarmee heb je je antwoord op je vraag"
Ook weer begrijpelijkquote:Op zondag 30 maart 2014 04:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat was toen ik 16/17 was, ik was niet verliefd op die meiden en wou toen niet zomaar seks hebben met de eerste de beste die haar benen zou spreiden voor me.
Ach ja, wel een compliment toch, dat ze zich er zo druk over maakten en het blijkbaar vreemd vonden dat jij nog maagd wasquote:Als ze dat nu zouden zeggen zou het uiteraard anders aflopen
Ja zo zag ik het ook, maar het is wel vervelend als er serieus 20 mensen om je heen gaan staan met vragen als, "heb je nooit dat je harde lul krijgt als je een mooie meid ziet?", "nooit aan tieten gezeten?" bla bla bla.quote:Op zondag 30 maart 2014 04:22 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Ook weer begrijpelijk
[..]
Ach ja, wel een compliment toch, dat ze zich er zo druk over maakten en het blijkbaar vreemd vonden dat jij nog maagd was
Dit!.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:40 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Toch zijn er denk ik universele dingen qua smaak... weinig vrouwen zullen een klein, kalend, dik en slecht gekleed onzeker mannetje aantrekkelijk vinden. En weinig mannen zullen een kortharig onverzorgd meisje van 1.95m lekker vinden, puur daarop beoordeeld. Zaak is dan alleen om te zorgen dat je goede eigenschappen (b.v. zelfvertrouwen, creatieve kwaliteiten zoals muzikaal zijn of b.v. hele goede humor hebben) dat compenseren. En om te zorgen dat je er een klein beetje verzorgd bijloopt, Ook goed voor het zelfvertrouwen... Het is natuurlijk wel zo dat een 'onaantrekkelijk' iemand wel meer moet compenseren dan gemiddeld
Bij 'minder knappe' mensen die klagen dat ze geen relatie/seks kunnen krijgen omdat ze zo lelijk zijn ligt het probleem meer bij het feit dat ze zichzelf ook lelijk/waardeloos vinden (en verlegen zijn) dan dat het daadwerkelijk bij hun uiterlijk ligt. Er is 1 algemene eigenschap die per definitie iedereen onaantrekkelijk maakt: jezelf haten/waardeloos vinden. Hoe kan iemand anders je dan ooit wel aantrekkelijk vinden?
Gewoon zeggen dat je alleen een harde lul krijgt van filmpjes van pony's die geplet worden door Japanse sumo-worstelaars en van likken aan gele LEGO-blokjes. Dan houden ze wel op te vragenquote:Op zondag 30 maart 2014 04:47 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja zo zag ik het ook, maar het is wel vervelend als er serieus 20 mensen om je heen gaan staan met vragen als, "heb je nooit dat je harde lul krijgt als je een mooie meid ziet?", "nooit aan tieten gezeten?" bla bla bla.
ach ja.
quote:Op zondag 30 maart 2014 04:57 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je alleen een harde lul krijgt van filmpjes van pony's die geplet worden door Japanse sumo-worstelaars en van likken aan gele LEGO-blokjes. Dan houden ze wel op te vragen![]()
Precies. Maar het is wel zo dat het voor de een heel wat makkelijker is om van zichzelf te leren houden (zoals idd atletisch gebouwde, lange mensen die ook nog eens intelligent zijn) dan voor de ander. Als je b.v. je lengte en bouw tegen hebt, vooral als man, dan 'moet' je dat wel 'compenseren' met iets sterks. Dan is een aardige gast zijn niet genoeg. En als je verder geen bijzondere eigenschappen (zoals muzikaal talent of enorm sterk gevoel voor humor) hebt is dat lastig.quote:Op zondag 30 maart 2014 04:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dit!.
Je moet je zelf wel leren te accepteren, en de maatschappij maakt het mensen heel erg moeilijk..
Kijk maar op elke billboard staan er gasten met sixpacks, brede armen, sowieso al wel mooie gezichten en meestal wel rond de 1,80-90.
vroeger had ik daar echt last van hoor, ik was dik, 1,65, had niet echt veel te bieden..
voor vrouwen is het ook het zelfde, zie nu de opkomende trend om als een bezetene te gaan squatten. De vrouwen die je ziet op tv/billboards lijken net allemaal barbies, in magazines wordt er heel veel gephotoshopped, tot op een punt dat het eigenlijk niet eens mogelijk is om op een natuurlijke manier zo een lichaam te krijgen en dat wordt dan gepromote als "de perfecte vrouw/man".
het heeft mij wel een lange tijd geduurd voordat ik eindelijk kon zeggen van, "hmm ik zie er eigenlijk wel goed uit".. uiteraard heb ik er hard voor moeten werken voordat ik dat kon doen.
Klopt!.quote:Op zondag 30 maart 2014 05:04 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Precies. Maar het is wel zo dat het voor de een heel wat makkelijker is om van zichzelf te leren houden (zoals idd atletisch gebouwde, lange mensen die ook nog eens intelligent zijn) dan voor de ander. Als je b.v. je lengte en bouw tegen hebt, vooral als man, dan 'moet' je dat wel 'compenseren' met iets sterks. Dan is een aardige gast zijn niet genoeg. En als je verder geen bijzondere eigenschappen (zoals muzikaal talent of enorm sterk gevoel voor humor) hebt is dat lastig.
En ik denk dat het je kansen ook niet echt verbeterd hadquote:Op zondag 30 maart 2014 05:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]![]()
haha in die tijd was ik nog best een verlegen jongen.. heel onschuldig dus om zulke antwoorden te geven ging mij te ver haha.
quote:Op zondag 30 maart 2014 05:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Klopt!.
Gelukkig kan je altijd wel aan je zelf werken, er is altijd wel iets dat je kan leren/verbeteren om zo wat gelukkiger te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |