Waarom niet? en wat als die meid veel relaties heeft gehad?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:20 schreef hoas het volgende:
Lekker belangrijk, maar goed is was 21 en heb 7 vriendinnen gehad maar het is er daarvoor niet van gekomen, ikzelf zou geen partner willen die met 30 man naar bed is geweest, maar dat is persoonlijk.
Dan zul je jezelf altijd moeten bewijzen, en je bent niet voor niets nummer .....tigquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:21 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Waarom niet? en wat als die meid veel relaties heeft gehad?
Ah zo dan nog, hoe verklaar je dan dat hij wel in slaap kon vallen? In principe had hij op dat moment ook kunnen denken :quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nja er was wel degelijk aantrekkingskracht, hij was altijd met haar als zij in de buurt was.. ze was overigens echt geen lelijk meisje en meerdere jongens zaten op haar te geilen.
Ik kan je trouwens uit ervaring vertellen dat ik ook wel eens meiden heb laten lopen omdat ik op dat moment te onzeker was om het te laten escaleren tot seks..
mijn gedachtes gingen ongeveer zo:
- shit.. ik ben te dik ze zal me nooit meer aantrekkelijk vinden als ze me ziet zonder kleren
- ze heeft veel meer ervaring op seks gebied dus waarschijnlijk ga ik tegen vallen,
- ben niet gespierd genoeg
- misschien kan ik haar niet genoeg bevredigen
- wat als ik seks met haar heb en het woordje dan rond gaat en iedereen het te weten komt?.
Slapen is toch wat anders dan je letterlijk blootgeven en iets te moeten doen met iemand hequote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo dan nog, hoe verklaar je dan dat hij wel in slaap kon vallen? In principe had hij op dat moment ook kunnen denken :
-"oh nee ik ga snurken en dan vindt ze me niets meer"
-"oh nee wat als ik praat in mijn droom, dat gaat een afknapper worden"
Hij heeft dus wel in slaap kunnen vallen, maar net te onzeker om te seksen?
Ja maar als je echt goesting hebt in seks en je slaapt naast een lekker ding, kan ik me echt moeilijk voorstellen dat hij dan zulke gedachten krijgt. Ik bedoel, dan is het toch ook aan dat meisje om de boot in zeil te houdenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Slapen is toch wat anders dan je letterlijk blootgeven en iets te moeten doen met iemand he
anders zou hij ook kunnen denken
"mijn maag knort misschien vind ze me niets meer"
"misschien adem ik te hard.. shit ze is afgeknapt op mijn ademhaling"
Je kan het vergelijken met dat je heel vaak hebt dat mannen een heel leuk gesprek hebben en alles goed lijkt te gaan maar als het eenmaal aankomt op zoenen, ze het toch niet durven.
Ik snap jou compleet maar jij snapt mij niet hahah.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar als je echt goesting hebt in seks en je slaapt naast een lekker ding, kan ik me echt moeilijk voorstellen dat hij dan zulke gedachten krijgt. Ik bedoel, dan is het toch ook aan dat meisje om de boot in zeil te houden![]()
Dus blijkbaar was er toch iets dat van beide kanten niet klopte? Natuurlijk ging ze hem niet verkrachten, maar wat verleiden en zijn verstand op nul zetten had het wel kunnen doen. Zie je wat ik bedoel? Als ze hem nu ging verleiden met een lekker pijpbeurt, denk je dat hij dan nog ging weglopen? i don't think so. haha
Sowieso mensen die te snel gaanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik snap jou compleet maar jij snapt mij niet hahah.
Jij bent op dat gebied gewoon zeker, en ik was dat vroeger niet dus heb er zelf ook zo bij lopen kutten.
Lang geleden was ik bij een meisje thuis, ik wist totaal niet wat er zou gebeuren en verwachtte het ook niet, ja ze wel wel knap maar goed.. we zaten te chillen en ze pakte een fles drank, we drinken een beetje en toen ineens begon ze me broek los te maken mijn reactie op dat moment was: "wtf ben jij aan het doen?" en ik sprong naar achter
(ik moet echt lachen nu ik hier weer over nadenk)
Het ging te snel, ik was er niet klaar voor ook al zou ik haar nu er zeker hard van langs geven
Haar moeder kwam op dat moment thuis en ik dacht "redding!", ik zei snel gedag en liep naar huis met een dubbel gevoel, ik had seks kunnen hebben, maar het was gewoon te veel, te snel.
Zij wou me na dat incident trouwens niet meer echt spreken..
Ik denk dat voor iemand die weinig tot geen ervaring het juist niet chill is om al die spanning te hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Sowieso mensen die te snel gaan, ik bedoel als het zo snel gebeurt is de lol én spanning gedaan.
Nu geef je een voorbeeld van iemand die dus niet kan verleidenMen moet vuur "opbouwen".
Sommige hebben daar geen kaas van gegeten he.
haha Nice, en hoe oud was je dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:49 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik denk dat voor iemand die weinig tot geen ervaring het juist niet chill is om al die spanning te hebben..
Ik heb ook wel eens gehad dat een meid me wou verleiden maar het gewoon echt lachwekkend was, haar opgetild op bed gegooid en toen me ding gedaan.. ik was immers aangetrokken tot haar maar ze was het aan het verpesten met haar try hard poging om sexy te zijn.
Mijn eerste keer was er ook niet echt super veel spanning, het gebeurde gewoon en ik was er klaar voor.. "film" kijken, veel zoenen, en toen haar lichaam verkennen en nja dan weet jij wat er gebeurd.
Maar ik wist wat ik wou en had meer confidence in mijzelf.
Goed opstoken die handel, dan is ze zo heet dat de brandweer moet komenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Sowieso mensen die te snel gaan, ik bedoel als het zo snel gebeurt is de lol én spanning gedaan.
Nu geef je een voorbeeld van iemand die dus niet kan verleidenMen moet vuur "opbouwen".
Precies.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed opstoken die handel, dan is ze zo heet dat de brandweer moet komen
Waar leer jij al die meisjes kennen? Ik ben al 24 en kom nooit meisjes tegen. Heb ook geen vrienden dus via-via op feestjes of uitgaan gaat ook niet. De kans dat ik seks hebben wordt alsmaar kleiner nu, ik kan nu alleen seks hebben als ik naar de hoeren ga lolquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:49 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik denk dat voor iemand die weinig tot geen ervaring het juist niet chill is om al die spanning te hebben..
Ik heb ook wel eens gehad dat een meid me wou verleiden maar het gewoon echt lachwekkend was, haar opgetild op bed gegooid en toen me ding gedaan.. ik was immers aangetrokken tot haar maar ze was het aan het verpesten met haar try hard poging om sexy te zijn.
Mijn eerste keer was er ook niet echt super veel spanning, het gebeurde gewoon en ik was er klaar voor.. "film" kijken, veel zoenen, en toen haar lichaam verkennen en nja dan weet jij wat er gebeurd.
Maar ik wist wat ik wou en had meer confidence in mijzelf.
Welkom in mijn wereld. Dat laatste heb ik eigenlijk altijd met uitgaan. Dat je gaat twijfelen aan jezelf en denkt dat ze toch niet met je wilt zoenen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Slapen is toch wat anders dan je letterlijk blootgeven en iets te moeten doen met iemand he
anders zou hij ook kunnen denken
"mijn maag knort misschien vind ze me niets meer"
"misschien adem ik te hard.. shit ze is afgeknapt op mijn ademhaling"
Je kan het vergelijken met dat je heel vaak hebt dat mannen een heel leuk gesprek hebben en alles goed lijkt te gaan maar als het eenmaal aankomt op zoenen, ze het toch niet durven.
Mja als een man nog maagd is, dan heeft die dus geen ervaring hé. In plaats van klagen kunnen vrouwen dan beter het hem leren. Ben het dus wel met je eens.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Samen leren is veel leukerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:00 schreef jaha het volgende:
[..]
Mja als een man nog maagd is, dan heeft die dus geen ervaring hé. In plaats van klagen kunnen vrouwen dan beter het hem leren. Ben het dus wel met je eens.
Touché.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:00 schreef jaha het volgende:
[..]
Mja als een man nog maagd is, dan heeft die dus geen ervaring hé. In plaats van klagen kunnen vrouwen dan beter het hem leren. Ben het dus wel met je eens.
Ontmaagd toen ik bijna 18 wasquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:51 schreef complicate het volgende:
[..]
haha Nice, en hoe oud was je dan?
Ja, je moet goed leren om die hints te kunnen zien.. en vooral gewoon schijt hebben man!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef yats het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld. Dat laatste heb ik eigenlijk altijd met uitgaan. Dat je gaat twijfelen aan jezelf en denkt dat ze toch niet met je wilt zoenen.
School, werk, via via, soms zelfs internetquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar leer jij al die meisjes kennen? Ik ben al 24 en kom nooit meisjes tegen. Heb ook geen vrienden dus via-via op feestjes of uitgaan gaat ook niet. De kans dat ik seks hebben wordt alsmaar kleiner nu, ik kan nu alleen seks hebben als ik naar de hoeren ga lol
Je komt nooit meisjes tegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben al 24 en kom nooit meisjes tegen.
Nice.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ontmaagd toen ik bijna 18 was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |