abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138298332
Zo lees ik dan weer over het zoveelste geval van verkrachting, moord, fraude, natuurramp, diefstal of uitzetting en dan denk ik bij mijzelf ga maar elkaar lekker dood schieten, steken, frauderen, of uitzetten zolang ik niet zelf daar het slachtoffer van word want daar komt het op aan. Deze dingen veranderen nooit en hebben ook nooit veranderd in de 34 jaar dat ik op deze aardkloot woon. Dus ik groei geen grijs haar meer over dit alles.

Ik draag het gewicht van de wereld niet meer op mijn schouders, zelfs niet een gedeelte. We gaan toch allemaal dood, ook het menselijk ras.
pi_138298346
Eens. Ik
pi_138298364
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:49 schreef Helpmefok het volgende:
Eens. Ik
Dank man
pi_138298436
En Utopia dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_138298453
De afstomping van de maatschappij dames en heren, live op het fok!forum.

Maar goed, mij boeit het ook geen flikker als de onderbuurman doodgeschoten word. Zolang het mij of de TS maar niet gebeurt.
-nee-
pi_138298496
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:54 schreef Marsenal het volgende:

Maar goed, mij boeit het ook geen flikker als de onderbuurman doodgeschoten word. Zolang het mij of de TS maar niet gebeurt.
Toen ik er ene reet om gaf werd ik er zelf de pineut. Nu niet meer. Los het maar zelf op en ik heb mijn eigen problemen. Ik moet dagelijks een persoonlijke oorlog voeren als ik het bed uit kom.
pi_138298557
Join the club en zie het als iets positiefs. De waan van de dag trekt aan je voorbij.
Extremistisch gematigd.
pi_138298694
Ik snap het helemaal.. vroeger vond ik het altijd erg als er een bom in de gaza/isreal viel, nu denk ik meh.. nog steeds aan het vechten over je fantasie landje?.

al die Afrikaanse kids die jaar in jaar uit weer hele reclames toegewijd krijgen en er maar niks veranderd, lullig maar die reclames worden een beetje irritant.

De wereld is gewoon een fucked up plek en zolang mij en mijn geliefden niks gebeurd vind ik het allemaal best..

natuurlijk hoop ik dat alle slechte mensen terminale kanker krijgen maar goed dat zal wel nooit gebeuren.
Waz met jou!
pi_138298699
Je opent er anders wel een topic over :')
pi_138298741
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
Je opent er anders wel een topic over :')
Om mijn levensinzichten prijs te geven.
pi_138298755
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik snap het helemaal.. vroeger vond ik het altijd erg als er een bom in de gaza/isreal viel, nu denk ik meh.. nog steeds aan het vechten over je fantasie landje?.

al die Afrikaanse kids die jaar in jaar uit weer hele reclames toegewijd krijgen en er maar niks veranderd, lullig maar die reclames worden een beetje irritant.

De wereld is gewoon een fucked up plek en zolang mij en mijn geliefden niks gebeurd vind ik het allemaal best..

natuurlijk hoop ik dat alle slechte mensen terminale kanker krijgen maar goed dat zal wel nooit gebeuren.
hihi wishful thinking..
pi_138298858
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:06 schreef teyn het volgende:

[..]

Om mijn levensinzichten prijs te geven.
Heb je er meer?
Extremistisch gematigd.
pi_138298927
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:12 schreef P8 het volgende:

[..]

Heb je er meer?
Ja. Wil je meer topics van mij? Ik overweeg het.
pi_138299008
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:16 schreef teyn het volgende:

[..]

Ja. Wil je meer topics van mij? Ik overweeg het.
Mijn zegen heb je.
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 16:34:43 #16
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138299413
nou een topic is wel genoeg hoor

wel leuk die afstomping, totdat het jezelf overkomt... mar ja dan is het te laat, en dat zal ons dan weer niet echt boeien...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_138299498
TS neem deze site eens door, en nee het is geen geintje ik heb er veel aan gehad.

http://sochicken.nl/
pi_138299958
Dit topic boeit mij niet meer.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138300463
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:54 schreef Marsenal het volgende:

Waarom ben ik afgestompt als ik niks geef om dode mensen die ik niet ken. Als ik ellende zie op tv. heb ik echt wel empathie maar lang kan het mij niet bezig houden.

Wanneer iemand uit mijn omgeving iets overkomt buren, familie, vrienden nabije omgeving raakt mij dat veel harder. Dat het eerste mij niet interesseert maakt mij niet afgestompt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')