SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Toen ik er ene reet om gaf werd ik er zelf de pineut. Nu niet meer. Los het maar zelf op en ik heb mijn eigen problemen. Ik moet dagelijks een persoonlijke oorlog voeren als ik het bed uit kom.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:54 schreef Marsenal het volgende:
De afstomping van de maatschappij dames en heren, live op het fok!forum.
Maar goed, mij boeit het ook geen flikker als de onderbuurman doodgeschoten word. Zolang het mij of de TS maar niet gebeurt.
Om mijn levensinzichten prijs te geven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
Je opent er anders wel een topic over
hihi wishful thinking..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik snap het helemaal.. vroeger vond ik het altijd erg als er een bom in de gaza/isreal viel, nu denk ik meh.. nog steeds aan het vechten over je fantasie landje?.
al die Afrikaanse kids die jaar in jaar uit weer hele reclames toegewijd krijgen en er maar niks veranderd, lullig maar die reclames worden een beetje irritant.
De wereld is gewoon een fucked up plek en zolang mij en mijn geliefden niks gebeurd vind ik het allemaal best..
natuurlijk hoop ik dat alle slechte mensen terminale kanker krijgen maar goed dat zal wel nooit gebeuren.
Heb je er meer?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:06 schreef teyn het volgende:
[..]
Om mijn levensinzichten prijs te geven.
Mijn zegen heb je.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:16 schreef teyn het volgende:
[..]
Ja. Wil je meer topics van mij? Ik overweeg het.
Waarom ben ik afgestompt als ik niks geef om dode mensen die ik niet ken. Als ik ellende zie op tv. heb ik echt wel empathie maar lang kan het mij niet bezig houden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:54 schreef Marsenal het volgende:
De afstomping van de maatschappij dames en heren, live op het fok!forum.
Maar goed, mij boeit het ook geen flikker als de onderbuurman doodgeschoten word. Zolang het mij of de TS maar niet gebeurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |