Vrouwen zweten en stinken ook niet toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:38 schreef starla het volgende:
[..]
Die van mij is al 3 keer geamputeerd, maar dat maakt toch niet uit, want vrouwen poepen niet.
Nee, klopt. Met name ik niet vanwege een aantal sympathectomieën.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vrouwen zweten en stinken ook niet toch?
Botox?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:29 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, klopt. Met name ik niet vanwege een aantal sympathectomieën.
altijd al gedacht dat die ene collega geen echte vrouw was. Nu heb ik dus het bewijs. Ze stonk naar zweet en even later ging ze nog poepen ook.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:29 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, gewoon de sympatische zijstreng door laten branden.quote:
Dat zijn geen halve maatregelenquote:Op woensdag 2 april 2014 15:51 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, gewoon de sympatische zijstreng door laten branden.
En nanobots ontvangen, maar dat weet je niet.....quote:Op woensdag 2 april 2014 15:51 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, gewoon de sympatische zijstreng door laten branden.
M'n punt was vooral dat als je mortaliteit gebruikt als beoordelingscriterium voor screening, dat het dan de mortaliteit van heel de gescreende populatie moet zijn, anders loop je het risico dat mensen die voordeel hebben bij screening wel meegerekend worden, maar degenen die nadeel ondervinden niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:18 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ik heb die opmerking over overall-mortality even gemist.
Is het niet veel normaler om niet zozeer van sterftecijfers an sich maar om over QALYs te spreken?
Hoe verhoudt screening zich dán?
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:54 schreef .SP. het volgende:
[..]
En nanobots ontvangen, maar dat weet je niet.....
-edit, doe maar niet-quote:Op woensdag 2 april 2014 14:29 schreef starla het volgende:
[..]
Jij opende toch dit topic?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
juist ... wetenschap is doelbewuste onkunde en wordt verkocht als onbetwistbare waarheid .
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom. - Michael Elner
deel 4 post 1..quote:Op woensdag 2 april 2014 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij opende toch dit topic?
TRU / Homeopathie wetenschappelijk aangetoond
De serie is hilarisch hoe je daar tot je sokken wordt afgefikt en niets maar dan ook niets te melden hebt
TRU / Homeopatie wetenschappelijk aangetoond #2
TRU / Homeopatie wetenschappelijk aangetoond #3
TRU / Homeopatie wetenschappelijk aangetoond #4
Na deel twee liet je je niet meer zien
Het mooiste was nog dat toen vogeltjesdans zijn vlerkje brande hij pijnstillers naar binnensloeg alsof het smarties warenquote:Op woensdag 2 april 2014 18:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
deel 4 post 1..
Zou lambiekje nog komen met een verklaring?
Komt Vogeltjes dans nog met een antwoord waarom dubbelblind testen bij homeopatie niet van toepassing is?
De spanning is te snijden
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het mooiste was nog dat toen vogeltjesdans zijn vlerkje brande hij pijnstillers naar binnensloeg alsof het smarties waren
Jepquote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks ossilococcium maar the real thing
ik dacht alleen dat de koningin dat niet deed?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:38 schreef starla het volgende:
[..]
Die van mij is al 3 keer geamputeerd, maar dat maakt toch niet uit, want vrouwen poepen niet.
.. is het vast een toren-c-actricequote:Op woensdag 2 april 2014 14:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
altijd al gedacht dat die ene collega geen echte vrouw was. Nu heb ik dus het bewijs. Ze stonk naar zweet en even later ging ze nog poepen ook.
dat is inderdaad super triest, de macht van de verzekeraar wordt steeds groter en met meer macht komt meer arrogantiequote:Op donderdag 3 april 2014 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
Nu was er gister op het journaal wat over het declaratiesysteem . Geen wonder dat er zo veel fouten gemaakt worden in ziekenhuizen. Het is of de patient ter wille zijn of geen exorbitante boetes oplopen van de zorgverzekeraar. En daar heb je het dus de zorgverzekeraar bepaalt hoe, wat, wanneer je geholpen wordt.
het is echt te bespottelijk voorwoorden dat je niet én een schouder en een én enkel geholpen kan worden. Puur omdat het declaratie-systeem het niet aan kan. Hoe fucking triest kan het.
Aan de andere kant wel logisch; een schouderfractuur opereren en daarnaast nog een enkelfractuur kost meer geld, meer personeel etc. Dat je dat als 2 aparte DBC's beschouwt vind ik zo gek nog niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
Nu was er gister op het journaal wat over het declaratiesysteem . Geen wonder dat er zo veel fouten gemaakt worden in ziekenhuizen. Het is of de patient ter wille zijn of geen exorbitante boetes oplopen van de zorgverzekeraar. En daar heb je het dus de zorgverzekeraar bepaalt hoe, wat, wanneer je geholpen wordt.
het is echt te bespottelijk voorwoorden dat je niet én een schouder en een én enkel geholpen kan worden. Puur omdat het declaratie-systeem het niet aan kan. Hoe fucking triest kan het.
Hier op het papiertje staat dat u die-en-die bent dus u bent die-en-die. Ja maar ja maar. Niks ja maar. Hupsakee onder narcose. Weg nier! Verpatst op de zwarte markt.quote:'Chirurgen maken jaarlijks nog tientallen fouten'
Chirurgen maken, ondanks allerlei voorzorgsmaatregelen die de afgelopen jaren zijn getroffen, nog altijd tientallen fouten per jaar. Dat melden ziekenhuisverzekeraar Medirisk en de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) vrijdag in het AD. Artsen zouden nog te vaak het mes in het verkeerde lichaamsdeel zetten, de verkeerde patiënt opereren of foto's van patiënten verwisselen.
Maar het kost minder geld om het allebei in 1 keer te doen dan 2 verschillende ingrepen, dus zo logisch is het toch niet?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:19 schreef starla het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel logisch; een schouderfractuur opereren en daarnaast nog een enkelfractuur kost meer geld, meer personeel etc. Dat je dat als 2 aparte DBC's beschouwt vind ik zo gek nog niet.
Af en toe slaat het wel een beetje door ja en het systeem is vrij fraudegevoelig.
met de dwangmatige verplichting van een zorgverzekering maakt dat je niet werkt voor je eten maar voor de stompzinnige zorgverzekering. Waar de kosten zonder kwaliteit in te boeten met 75% minder kan.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:13 schreef Worteltjestaart het volgende:
Het grootste probleem zit hem, m.i., in de introductie van de DBC's.
En inderdaad, de macht van de verzekeraar lijkt wat mij betreft ook veel te groot te worden.
Dát is een echt probleem in de zorg.
Maar, Lambiekje, wat maakt het jou uit? De wetenschap is al zo corrupt volgens jou, wat maakt het dan uit dat de verzekeraar meespeelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |