Dat staat er al sinds gisterquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op Omroep Brabant staat dat eigenaar Willy Sanders in zijn hand was geschoten.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op Omroep Brabant staat dat eigenaar Willy Sanders in zijn hand was geschoten.
Als ik mijn man en kind bedreigd zie worden, en wellicht zelfs neergeschoten zie worden dan is de kans groot dat ik de richtlijnen van de branchevereniging ook even vergeet in alle stress.... zeker als ik een paar jaar geleden samen met mijn man al eens gegijzeld werd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ik natuurlijk niet zo over oordelen, maar het gaat lijnrecht in tegen wat deze vrouw gedaan heeft. Auw dus.
Dat is mij gebeurd toen ik een jaar of 16 was, ik heb zonder nadenken gelijk mijn portemonnee gegeven en was opgelucht dat ze toen gelijk wegliepen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat jij doet als er iemand een pistool op je hoofd zet en om je portemonnee vraagt ?
Je raakt ook afgestompt, als je meerdere keren van je bezit bent bestolen waar je hard voor moet werken gaat de knop om. Begrijpelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik mijn man en kind bedreigd zie worden, en wellicht zelfs neergeschoten zie worden dan is de kans groot dat ik de richtlijnen van de branchevereniging ook even vergeet in alle stress.... zeker als ik een paar jaar geleden samen met mijn man al eens gegijzeld werd.
En iets anders gaan doen dan een juwelierszaak runnen is dan geen optie ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je raakt ook afgestompt, als je meerdere keren van je bezit bent bestolen waar je hard voor moet werken gaat de knop om. Begrijpelijk
Wil jij de overvallers en andere criminelen in de samenleving liever zien winnen of juist verliezen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:56 schreef gelly het volgende:
[..]
En iets anders gaan doen dan een juwelierszaak runnen is dan geen optie ?
Ik vraag het me af.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:00 schreef Globali het volgende:
Het gaat erom dat waarschijnlijk iedereen zoiets zou doen.
Whiskey.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:02 schreef CherryOnTop het volgende:
lijkt net alsof ze flesjes bier bij de perco hebben staan, maar dat zal wel niet
Het was een familie zaak met trots, en ja mijn broer heeft dus nu geen winkel meer wel een werkplaats voor reparaties.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:56 schreef gelly het volgende:
[..]
En iets anders gaan doen dan een juwelierszaak runnen is dan geen optie ?
Negers zijn lastig uit elkaar te houden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:03 schreef Marrije het volgende:
Jee, een 20.jarige man uit eindhoven en van die ander is de identiteit nog niet bekend?
Minute Maid appelsap.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:02 schreef CherryOnTop het volgende:
lijkt net alsof ze flesjes bier bij de perco hebben staan, maar dat zal wel niet
In Deurne zijn geen negers, komen allemaal uit Eindhoven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Negers zijn lastig uit elkaar te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |