Gewoon skitta hebben mattie, laat je ma maar brommen als jij in the states zitquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:12 schreef MIEPHOOFD het volgende:
als ik me ziek meld en de inspectie komt langs. dan zit me moeder in de bak en dat is niet preferabel
'Me'quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:12 schreef MIEPHOOFD het volgende:
als ik me ziek meld en de inspectie komt langs. dan zit me moeder in de bak en dat is niet preferabel
Wat een kut excuus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:17 schreef MIEPHOOFD het volgende:
guitarist, ik sta 9,5 voor NL en ik zit al op bijles... kan ik er wat aan doen dat mijn toetsenbord allemaal toetsen op de rare plekken heeft zitten!! (duits toetsenbord)
Geen dank!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:21 schreef MIEPHOOFD het volgende:
Willen mensen met onnodige reacties niet reageren? alvast bedankt:/
Denken dat je in een school(-klas) geheim houdt dat je een week op vakantie gaat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:29 schreef Krunep het volgende:
Gewoon ziekmelden joh, denk maar niet dat ze na een weekje al langs je huis gaan
Dit verwacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:29 schreef Janneke141 het volgende:
Alleen al vanwege de precedentfunctie mag een school dit nooit toestaan.
Dat boeit niets, al weten de leraren dat je op vakantie bent, als er in het systeem maar staat dat hij ziek is maakt het niks uit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Denken dat je in een school(-klas) geheim houdt dat je een week op vakantie gaat.
Nee hoor, je moeder krijgt alleen een vette boete die de vakantie ineens 3 keer zo duur maakt. Da's alles.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:12 schreef MIEPHOOFD het volgende:
Je post klonk plausibel. Tot je de post afsloot met xD.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:43 schreef JoelBaka het volgende:
De inspectie komt überhaupt niet langsGewoon ziekmelden en niet gaan lopen pochen dat je 'stiekem' naar Amerika gaat. Het ergste wat er gebeurt is een boete maar waarschijnlijk enkel een waarschuwing als jullie toch gepakt worden. En je kan ook gewoon de griep hebben of een keelontsteking of verzin wat leuks. Waarom zou je direct geopereerd moeten worden als je er een weekje niet bent xD
Zo goed?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je post klonk plausibel. Tot je de post afsloot met xD.
Meteen naar /dev/null zou ik zeggen.
Too little too late.quote:
je gaat natuurlijk ook 7 dagen per week naar schoolquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:49 schreef BlueJeans het volgende:
50 euro boete per dag per kind. dus 50 x 7 dagen = 350 euro boete.
Hihaho, 5 dagen dan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:50 schreef Krunep het volgende:
[..]
je gaat natuurlijk ook 7 dagen per week naar school
Old habits die hard. Ik wilde eigenlijk nog een keerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Too little too late.
Jammer, maar toch is er wel een lichtpuntje. Vooral doorgaan met het negeren van je neiging xD te typen.
4 x ¤100 = ¤400quote:4.1 Luxeverzuim (ouder/verzorger)
eerstpleger:
Transactie ¤ 100 per kind per dag
maximum eerste week ¤ 600 (per gezin)
Nee, slechts een proces verbaal. Als ze de boete betaalt, is het daarmee afgedaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:02 schreef MIEPHOOFD het volgende:
ja dan heeft mn moeder straks een strafblad!!!!!!!!
Opeens? Schoolvakanties zijn al jaren van tevoren bekend.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:05 schreef MIEPHOOFD het volgende:
ze had gekeken op de kalender van de basisschool van mijn broertje, en omdat al die vakanties eerst samenloopten, dacht mn moeder dat dat nu ook was, vlucht reregeld, hotel reregeld, en nu heb ik opeens geen week vakantie in juni........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |