Wat is er met redbull gebeurd?quote:Op zondag 30 maart 2014 11:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
1Hamilton, 2Rosberg, 3Vettel, 4Alonso, 5Hulkenberg. s
Grindbak Jos was voor mijn tijdquote:Op zondag 30 maart 2014 11:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds Total Joss niet meer mee doet, kijk ik niet meer.
En wanneer komt het oude geluid terug?quote:Op zondag 30 maart 2014 11:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ricciardo hebben ze genaaid door een wiel niet vast te zetten; lag 2e
Dunno, maargoed als het spannend is kan ik er wel mee leven heequote:Op zondag 30 maart 2014 11:52 schreef appelen het volgende:
[..]
En wanneer komt het oude geluid terug?
Vraag het Koosquote:Op zondag 30 maart 2014 11:52 schreef appelen het volgende:
[..]
En wanneer komt het oude geluid terug?
De wetgevaahhhh heeft bepaald. Dat een auto een beperkt aantal decibellen geluid mag maken. Je mag dan ook zomaar niet een sportieve uitlaat op je auto zetten. Van de wegenverkeerswet Gr, Koosquote:
Had F1 gekeken en wilde Fokken. Over minder dan anderhalf uur richting Roda, nerveus enzo, bijna zo erg als tegen Sparta vorig jaar...quote:
Daar hadden ze echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gelukquote:Op zondag 30 maart 2014 11:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Had F1 gekeken en wilde Fokken. Over minder dan anderhalf uur richting Roda, nerveus enzo, bijna zo erg als tegen Sparta vorig jaar...
Mark-Jan Fledderusquote:Op zondag 30 maart 2014 11:57 schreef appelen het volgende:
[..]
Daar hadden ze echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geluk
je weegt dan ook 180 kiloquote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Na de training gisteren liep ik achter Kali, en toen wenste ik hem ook succes
in het spiegelpaleis zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |