das niet mis, die klachtenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:56 schreef Toto69 het volgende:
Nou, poging:
Ik ben Toto69, ik zit al 2.5 jaar op FOK!, even lang als mijn medische klachten (ik verwijs u naar LIF).
Ik heb een havo diploma, studeer nog niet. Achttien jaar, heb in Lissabon gewoond en gewerkt zoals al besproken is. Ik speel graag CurveFever met andere FOK!kers, want das altijd bere-gezellig. Daarnaast ben ik beginnend acteur, al vind ik het lastig mezelf zo te noemen.
Maar echt, super stad. Moet jij geweldig vinden; niet normaal veel apotheken daarquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet gezien helaasdie stickers dan hè.
Héél veel pharmacias inderdaad!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar echt, super stad. Moet jij geweldig vinden; niet normaal veel apotheken daar![]()
Serieus, echt absurd veel.
Mn pa was door de rug gegaan. Thuis heb je een recept nodig voor bepaalde pillen (en dat krijg je niet zomaar). Daar liepen we naar binnen, en zei die man alleen "moah je bent groot, ik geef je de zware versie. 1 of 2 doosjes?" 4 euro moeten aftikken
Hoe staat het er nu mee dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ergens in 't mooie Twente!
[..]
Klopt, helaas. Medische blunders alom
Niet best. Wond is weer een stuk groter nadat mevrouw de wondconsulente maandag een ontsteking eruit heeft gedrukt (zo ongeveer). Ik moet nu weer elke week op controle. Dit is het resultaat van een plastisch chirurg die in december mij verbood om gaasjes in de wond te doen. Hierdoor is de boel weer helemaal misgegaan. Ik bedank die mensen vriendelijk voor al hun geklooi.quote:
Gaat het wel nog goedkomen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet best. Wond is weer een stuk groter nadat mevrouw de wondconsulente maandag een ontsteking eruit heeft gedrukt (zo ongeveer). Ik moet nu weer elke week op controle. Dit is het resultaat van een plastisch chirurg die in december mij verbood om gaasjes in de wond te doen. Hierdoor is de boel weer helemaal misgegaan. Ik bedank die mensen vriendelijk voor al hun geklooi.
Maar je woonplaats wil je dus niet zeggenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ergens in 't mooie Twente!
[..]
Klopt, helaas. Medische blunders alom
Ik ben er bang voor, ik hoop het echt.quote:
Heel specifiek zet ik hem niet neer nee, wel eens gedaan, maar ik DM hem wel evenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maar je woonplaats wil je dus niet zeggen
Wij hopen meequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor, ik hoop het echt.
[..]
Heel specifiek zet ik hem niet neer nee, wel eens gedaan, maar ik DM hem wel even
beterschap idd!!quote:
RMA nu.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:04 schreef Toto69 het volgende:
Nog mensen hier die RTL 4 Pro Deo kijken dan?
Kan ik me voorstellen, maar het is écht zoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
beterschap idd!!
Kun je je voorstellen dat ik gezien jouw medische problemen en levenservaring heel moeilijk voor kan stellen dat je pas 18 bent?
Net hier en meteen op TVquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh, curve morgen weer.
Pro Deo is elke dinsdag trouwens
Dinsdag speel ik erin mee.
Mijn ma heeft in Flikken Maastricht gefigureerd. Tijdens de lunch met Angela Schijf (quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh, curve morgen weer.
Pro Deo is elke dinsdag trouwens
Dinsdag speel ik erin mee.
Ik heb ook al meegedaan, voordat het hip wasquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mijn ma heeft in Flikken Maastricht gefigureerd. Tijdens de lunch met Angela Schijf ()gebabbeld, en daarna met oa. Victor het voetbal gekeken in een cafe
7 mei te zien als figurant in Bar Gezellig, in dat promofilmpje zit ik ook alquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik denk dat ik (ook namens appelen) wel kan zeggen dat Toto een mooien aanwinst is voor dit topic![]()
d
Nicequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mijn ma heeft in Flikken Maastricht gefigureerd. Tijdens de lunch met Angela Schijf ()gebabbeld, en daarna met oa. Victor het voetbal gekeken in een cafe
Welke?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
7 mei te zien als figurant in Bar Gezellig, in dat promofilmpje zit ik ook al
Dinsdag Pro Deo hoofdrol reconstructie.
Eind 2014 figuratie in een grote film.
En ik heb de hoofdrol in een tv-commercial, die komt over een maand op televisie!
haha thanks kerelquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik denk dat ik (ook namens appelen) wel kan zeggen dat Toto een mooien aanwinst is voor dit topic![]()
d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |