Mee eens hoor. Goede complimenten geven vind ik nog best tricky en verschilt ook erg per vrouw of ze er op zitten te wachten.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ook niet, maar van die kansloze nietzeggende kutcomplimenten als "je hebt mooie ogen" via Paiq, Tinder of weet ik veel wat the sturen is natuurlijk overbodig...
Geef een compliment in het echt en niet zomaar out of the clear blue sky. En het liefst ook iets creatievers dan "je hebt mooie ogen" en soortgelijke. Iedereen houdt van een compliment, maar zo'n compliment is echt een "ik wil je versieren" compliment, dat een averechts effect hebben.

Lullig als de persoon in kwestie daadwerkelijk mooie ogen heeft.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook niet, maar van die kansloze nietzeggende kutcomplimenten als "je hebt mooie ogen" via Paiq, Tinder of weet ik veel wat the sturen is natuurlijk overbodig...
Geef een compliment in het echt en niet zomaar out of the clear blue sky. En het liefst ook iets creatievers dan "je hebt mooie ogen" en soortgelijke. Iedereen houdt van een compliment, maar zo'n compliment is echt een "ik wil je versieren" compliment, dat een averechts effect hebben.

Kan je wel zeggen, maar gewoon in het echt en op een andere manierquote:Op maandag 31 maart 2014 18:06 schreef Buffell het volgende:
[..]
Lullig als de persoon in kwestie daadwerkelijk mooie ogen heeft.

Juist dan geen compliment geven daarover in het begin. Dat hoort ze dan al te vaakquote:Op maandag 31 maart 2014 18:06 schreef Buffell het volgende:
[..]
Lullig als de persoon in kwestie daadwerkelijk mooie ogen heeft.

Klopt! Doet me niks meer als iemand iets over m'n mooie blauwe ogen zegtquote:Op maandag 31 maart 2014 18:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Juist dan geen compliment geven daarover in het begin. Dat hoort ze dan al te vaak

Jaja, maar wel iedere keer net even een extra likkie mascara om ze goed uit te doen komenquote:Op maandag 31 maart 2014 18:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt! Doet me niks meer als iemand iets over m'n mooie blauwe ogen zegt

quote:Op maandag 31 maart 2014 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jaja, maar wel iedere keer net even een extra likkie mascara om ze goed uit te doen komen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, binnenpretje
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"

Zoals?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:56 schreef MissGump het volgende:
Tweede date met mijn date van afgelopen zaterdag afgesproken. Ben benieuwd hoe snel deze belachelijke opmerkingen gaat maken die me weg doen rennen

Wat is een belachelijke opmerking dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:56 schreef MissGump het volgende:
Tweede date met mijn date van afgelopen zaterdag afgesproken. Ben benieuwd hoe snel deze belachelijke opmerkingen gaat maken die me weg doen rennen

Dan moet je dat uitsprekenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is een belachelijke opmerking dan?
Wat gaan jullie doen?
Ik ga aanstaande zaterdag mijn date voor de derde keer zien. Maar nog steeds geen idee waar het nu eigenlijk heen gaat

Mijn God, zulke foute maak ik zelfs nietquote:Op maandag 31 maart 2014 22:00 schreef MissGump het volgende:
'Je doet me aan mijn moeder denken'
'Ik ben de hoofdprijs'
'Jij bent echt heel leuk' (x100)
'Als wij over een jaar...'
Om er maar een paar te noemen van dates die ik in dit topic heb verteld.

Dat durf ik dus niet en weet eigenlijk ook niet zo goed hoequote:Op maandag 31 maart 2014 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan moet je dat uitsprekenAls je elkaar echt leuk vind dan ga een beetje flirten bijvoorbeeld. Als zij het niet meer dan gezellig vind weet je ook genoeg.

Ik weet er nog wel meer:quote:Op maandag 31 maart 2014 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn God, zulke foute maak ik zelfs niet

Hmm, heb die derde ook weleens te vaak gezegd uit enthousiasme omdat ik verliefd op iemand werd. Shame on me.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:00 schreef MissGump het volgende:
'Ik ben de hoofdprijs'

Ik ook.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, heb die derde ook weleens te vaak gezegd uit enthousiasme omdat ik verliefd op iemand werd. Shame on me.

Misschien reageer ik af en toe ook wel wat te panisch, licht gevalletje van bindingsangstquote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, heb die derde ook weleens te vaak gezegd uit enthousiasme omdat ik verliefd op iemand werd. Shame on me.
Run forest run!quote:Op maandag 31 maart 2014 22:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
En die 4e ook wel vaak zat btw. Maar ik kan dat

Alleen die 4e eigenlijk, maar dat zeg ik nooit hardopquote:Op maandag 31 maart 2014 22:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
En die 4e ook wel vaak zat btw. Maar ik kan dat

Als alle mannen zo denken moet ik het maar zien als een complimentquote:Op maandag 31 maart 2014 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen die 4e eigenlijk, maar dat zeg ik nooit hardop
En sowieso komt dat alleen maar voor als er seks in het spel is geweest, met passie
Passie![]()

Ik snap het ook nietquote:Op maandag 31 maart 2014 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn God, zulke foute maak ik zelfs niet

true, maar alsnog indrukwekkendquote:Op maandag 31 maart 2014 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
Meestal is het te goed om waar te zijn

Nope, nooit gebruiktquote:Op maandag 31 maart 2014 22:00 schreef MissGump het volgende:
'Ik ben de hoofdprijs'

ehh... neuken?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:14 schreef Buffell het volgende:
Wederom gezellige avond gehad net als vorige week. Derde keer zit er ook zeker wel in, we waren al ideeën aan het opgooien over wat we dan konden gaan doen.

Nee, niet eens gezoend. Wil ik zelf ook niet, denk dat dat het zou verpesten, dan staat er weer zo'n druk op, snap je. Het was gewoon erg gezellig en omdat we het allebei wel zien zitten gaan we het ook niet overhaasten. Ik heb alle tijd van de wereld.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:19 schreef All-out het volgende:
[..]
ehh... neuken?
maar leuk, het hosselen gaat je goed af he

Goed bezig!quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:14 schreef Buffell het volgende:
Wederom gezellige avond gehad net als vorige week. Derde keer zit er ook zeker wel in, we waren al ideeën aan het opgooien over wat we dan konden gaan doen.

Ik snap er niks van. Ik vind druk dan juist minder daarna.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:25 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nee, niet eens gezoend. Wil ik zelf ook niet, denk dat dat het zou verpesten, dan staat er weer zo'n druk op, snap je. Het was gewoon erg gezellig en omdat we het allebei wel zien zitten gaan we het ook niet overhaasten. Ik heb alle tijd van de wereld.
Dankje, maar 'het hosselen' valt wel mee hoor, dit was m'n eerste echte serieuze date (nouja 2e dan, maar met dezelfde meid) sinds ik weer vrijgezel ben.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors

Het is maar net hoe je het brengt...quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:36 schreef ook_gek het volgende:
Een compliment is toch altijd goed, hoe afgezaagd ook. Mits het echt gemeend is.
Ogen, tanden, haar, glimlach, lange benen, neus, kleding, kleding stijl, humor kan je dus allemaal overslaan als die leuk zijn. Want dar heeft vast iemand al tegen hem of haar gezegd?

quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dramatisch idd die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarentegen, als het de andere kant op gaat en het klikt op die manier ook heel goed![]()
![]()
![]()
![]()
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...

Het is nu nog allemaal prima ongedwongen enzo. Vond ik ook wel fijn. Ik denk dat het wel had gekund gister, maar het hoefde niet echt per sé, merkten we allebei wel. Dat komt dan nog wel, zoiets dachten we.quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:24 schreef watheet het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Ik vind druk dan juist minder daarna.

Niks hoeft echt per se, maar ik zou toch niet te lang wachten. Dan gaat ze denken dat je haar niet lekker vindt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:58 schreef Buffell het volgende:
[..]
Het is nu nog allemaal prima ongedwongen enzo. Vond ik ook wel fijn. Ik denk dat het wel had gekund gister, maar het hoefde niet echt per sé, merkten we allebei wel. Dat komt dan nog wel, zoiets dachten we.

En dan erachteraan: En over pijpen gesproken .........quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:37 schreef Silenus het volgende:
Ik zeg nog wel eens: Zo, wauw..je hebt echt de mooiste billen van HEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLL....De Pijp. En misschien wel oud-zuid! (Of iig de wijk waar ze woont)

Ze weet dat ik haar aantrekkelijk vind, dat heb ik d'r wel verteld. Komt allemaal wel goed, ik ga het niet ophaasten. We kijken de volgende keer wel weer. Misschien dan maar eens thuis afspreken, ben je toch meer met z'n 2en dan op een vol terras of een volle kroeg.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Niks hoeft echt per se, maar ik zou toch niet te lang wachten. Dan gaat ze denken dat je haar niet lekker vindt.

Actions speak louder than words.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:15 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ze weet dat ik haar aantrekkelijk vind, dat heb ik d'r wel verteld. Komt allemaal wel goed, ik ga het niet ophaasten. We kijken de volgende keer wel weer. Misschien dan maar eens thuis afspreken, ben je toch meer met z'n 2en dan op een vol terras of een volle kroeg.

Herkenbaar verhaal. Bij mij loopt het ook meestal zo.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:15 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ze weet dat ik haar aantrekkelijk vind, dat heb ik d'r wel verteld. Komt allemaal wel goed, ik ga het niet ophaasten. We kijken de volgende keer wel weer. Misschien dan maar eens thuis afspreken, ben je toch meer met z'n 2en dan op een vol terras of een volle kroeg.

Op het eind is dan weer zo jammer dat je soms niet meer alle tijd hebt om ff lekker door te gaanquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:20 schreef Silenus het volgende:
Als je maar niet wacht tot het momentum voorbij is. Er hoeft ook niks ge'ophaast' te worden, niet zoveel druk erop leggen...gewoon lekker zoenen op het eind van een date, dan is die 'druk' er juist af.

Niks ophaasten, gewoon zoenen. EN WEL RAP EEN BEETJE!quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:15 schreef Buffell het volgende:
[..]

Daarom halverwege de date altijd een kroegwissel voorstellenquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op het eind is dan weer zo jammer dat je soms niet meer alle tijd hebt om ff lekker door te gaan

Ik kan je niet aanklagen als ik je gegevens niet hebquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb wel eens een momentje proberen te regisserenDat mislukte
(Ja. Ik vind het leuker wanneer de man als eerste zoent, sue me...)

Nee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan je niet aanklagen als ik je gegevens niet heb

Sorry phoebs, ik moest hem maken.quote:

Wow, smooth.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan je niet aanklagen als ik je gegevens niet heb

Eerste date of al vaker afgesproken?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
Morgen date. Blijft hier slapen. Eerst ergens eten en daarna dronken worden en haar - uiteraard - een ass whooping geven met triviant. Dat spreekt voor zich.

Krullenbol v.2.0. Al vaker dus.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Eerste date of al vaker afgesproken?

Verliefd, verloofd, getrouwd?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:53 schreef yats het volgende:
Ach joh, ik maak me niet zo druk. Ik zit met mijn kop compleet ergens anders momenteel.

Gedumpt, verraden of misbruikt?quote:

Ik ben meer van het glas half vol.quote:

Ik neig sinds zaterdag richting dat eerste. Dat tweede heb ik meegemaakt en dat derde bijna, dat stel ik voorlopig toch echt even uit.quote:

Als je het wil uitstellen moet je cocaïne op je dop smerenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neig sinds zaterdag richting dat eerste. Dat tweede heb ik meegemaakt en dat derde bijna, dat stel ik voorlopig toch echt even uit.

Ervaring mee?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je het wil uitstellen moet je cocaïne op je dop smeren

Echt OT ditquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]

SC in de bocht.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]

*Wrijft er nu met een paar bankbiljetten overheen*quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]

yats, jezusquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neig sinds zaterdag richting dat eerste. Dat tweede heb ik meegemaakt en dat derde bijna, dat stel ik voorlopig toch echt even uit.

28quote:

ow, ok... good for youquote:

Gelukkig niet. Ik ben op mijn 26e op mijn knieën gegaan voor de vrouw waar ik mijn hele studententijd een relatie mee gehad heb.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:48 schreef All-out het volgende:
[..]
ow, ok... good for you
ik dacht dat je al heel jong verloofd was

dom dom domquote:Op woensdag 2 april 2014 00:50 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik ben op mijn 26e op mijn knieën gegaan voor de vrouw waar ik mijn hele studententijd een relatie mee gehad heb.

Achteraf gezien had ik wel wat dingen anders aangepakt ja. Maar ik heb er geen spijt van dat ik ooit ben gaan samenwonen of op mijn knieën gegaan ben.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:54 schreef All-out het volgende:
[..]
dom dom dom![]()
maar net op tijd wist de realiteit je uit haar bezwerende greep te rukken

nee, je leert van alles wat je meemaakt natuurlijk, en even op je knieën gaan is ook niet zo'n grote moeite. maar ze was dus wel lief en leuk en goed enzo, maar het was niet het juiste moment?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:56 schreef yats het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ik wel wat dingen anders aangepakt ja. Maar ik heb er geen spijt van dat ik ooit ben gaan samenwonen of op mijn knieën gegaan ben.

Op je knieën gaan is voor veel mannen toch niet iets dat ze graag doen (iets met jacht opgeven, de rest van je leven dezelfde vrouw etc.). Het lag verder niet aan het moment, maar puur aan haar.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:02 schreef All-out het volgende:
[..]
nee, je leert van alles wat je meemaakt natuurlijk, en even op je knieën gaan is ook niet zo'n grote moeite. maar ze was dus wel lief en leuk en goed enzo, maar het was niet het juiste moment?

Als zij ook zo af en toe maar op d'r knieën gingquote:Op woensdag 2 april 2014 00:50 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik ben op mijn 26e op mijn knieën gegaan voor de vrouw waar ik mijn hele studententijd een relatie mee gehad heb.

Van mij mag je.quote:
Dat zat wel goed. Alleen ontdekte ik dat ze dat bij iemand anders ook gedaan heeft.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als zij ook zo af en toe maar op d'r knieën ging
Voor jou als date-goeroe zal het ongetwijfeld grappig zijn.quote:

Dat is wel mooie kutquote:Op woensdag 2 april 2014 10:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zat wel goed. Alleen ontdekte ik dat ze dat bij iemand anders ook gedaan heeft.

Die vreten je zaad tenminste...quote:

Nee hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 11:02 schreef Sannne het volgende:
[..]
Tijd dat er voor jou weer eens iemand op haar knieen gaat?

Komt door habitue en H_J. Die neuken altijd op een eerste date. Daardoor ligt de lat gelijk hogerquote:Op woensdag 2 april 2014 11:47 schreef Buffell het volgende:
Vrijdag date nummer 3. Als ik haar dan niet zoen, ben ik hier niet meer welkom merk ik al.

Jij snapt'tquote:Op woensdag 2 april 2014 11:49 schreef habitue het volgende:
Niemand stopt SC en zijn grappen. Niemand.

2 dates, zero fucks given.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Komt door habitue en H_J. Die neuken altijd op een eerste date. Daardoor ligt de lat gelijk hoger

Hoe langer je wacht, des te lekkerder is het als het wel luktquote:Op woensdag 2 april 2014 11:47 schreef Buffell het volgende:
Vrijdag date nummer 3. Als ik haar dan niet zoen, ben ik hier niet meer welkom merk ik al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |