Dat absoluut, maar ik spreek pas van zomerweer als het minimaal 10 graden warmer is.quote:
Zit wat inquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat absoluut, maar ik spreek pas van zomerweer als het minimaal 10 graden warmer is.
Eet smakelijk alvast! Wat ben je aan het klussen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
Zit wat in
Broodje maken en weer verder klussen, hoe eerder het af is hoe eerder ik in de zon kan gaan zitten.
Het is pas mooi als alle vrouwen door het zomerse weer in rokjes en shirtjes met diep decolleté lopen. Zo niet, dan is het weer nog niet zomers genoeg.quote:
Ik trek zo een jurk aan. Verder niks.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is pas mooi als alle vrouwen door het zomerse weer in rokjes en shirtjes met diep decolleté lopen. Zo niet, dan is het weer nog niet zomers genoeg.
Wat heb jij eigenlijk aan vandaag?
Mdf plankjes schilderen. Verder moet er een grote kledingkast van de ene slaapkamer. Soort van mini interne verhuizing.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast! Wat ben je aan het klussen?
Nog niet klaar?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mdf plankjes schilderen. Verder moet er een grote kledingkast van de ene slaapkamer. Soort van mini interne verhuizing.
Ook goed.quote:
Krijg je eindelijk een eigen kamer?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
Mdf plankjes schilderen. Verder moet er een grote kledingkast van de ene slaapkamer. Soort van mini interne verhuizing.
quote:
Hahaha nee hoor. Ik begin niet meer aan kinderen. :quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik je feliciteren of andersoortige uitbreiding?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor. Ik begin niet meer aan kinderen. :
Had wel meer reactie verwacht.
Nee gewoon ff ruimte maken zodat we de kamer vd jongste binnenkort kunnen opknappen.
Plaaggeest.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
Hahaha nee hoor. Ik begin niet meer aan kinderen. :
Had wel meer reactie verwacht.
Nee gewoon ff ruimte maken zodat we de kamer vd jongste binnenkort kunnen opknappen.
Gelukkig maar.quote:
Zonder internet? Dan blijft alleen stiekem roken of groepsex over als excuus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:08 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben een zolderkamer autist geworden![]()
Alleen dan zonder internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |