quote:
Met spek?quote:
Ook lekker.quote:
Is wel zo'n beetje de duurste oplossing inderdaadquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat ziet er gaaf maar erg duur uit!
Ik ga ouderwets lunchen met een lading tosti'squote:
quote:
Kun jij dan niet bij het bestellen aangeven op welk adres het afgeleverd moet worden?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En om nog even terug te komen op de MijnPakket-dienst: je kan de bezorgtijd inderdaad pas aanpassen wanneer het pakket al een keer is aangeboden. Dinsdag staat er dus een postbode voor een dichte deur, en ik kan niet nu al aangeven dat hij het beter op zaterdag kan proberen. Nog niet optimaal dus
Jawel, maar als je internationaal iets bestelt en de geschatte bezorgdatum wordt gegeven als 'tussen 27 maart en 3 april' dan wordt het al wat lastiger.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun jij dan niet bij het bestellen aangeven op welk adres het afgeleverd moet worden?
Ik vul altijd het adres in waar ik op het moment van de bezorging denk te zijn.
Alleen lunchen is nooit echt leuk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zo maar eens lunchen in Noordwijk. Ben alleen bang dat ik niet de enige ben
Is ontzettend afhankelijk van de webshop. En dan moet je ook nog blij zijn met de mogelijkheden die geboden worden, want ik wil niet dat alles op kantoor wordt afgeleverd bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun jij dan niet bij het bestellen aangeven op welk adres het afgeleverd moet worden?
Ik vul altijd het adres in waar ik op het moment van de bezorging denk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |