De DDA heeft wel zoekdagen.. Meestal zijn daar ook wel wat leveranciers aanwezig (met of zonder standje)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:37 schreef Queller het volgende:
Heeft iemand van jullie een adres / bedrijf dat zoiets als workshops organiseert? Het lijkt me geweldig om te doen, maar ik wil het eerst wel eens proberen. Ik heb uiteraard vriend Google geraadpleegd, maar ik vind niet echt iets dat er een beetje professioneel / voor volwassenen uitziet.
Ja het is wel een beetje een wirwar.. maar daarom loopt het gros ook op een rij.. en wat er word gevonden hangt van de betreffende akker af.. er worden ook coins verstopt waar je prijzen mee kan winnen geloof ik..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:05 schreef Schunckelstar het volgende:
dat ziet er op zich wel gezellig uit zo'n zoekdag
maar loop je dan niet telkens over een stukje land waar al 3/4 keer iemand anders overheen heeft lopen zwaaien
Gisteren nog 1,5 uurtje lopen zoeken en echt alles terug kunnen vinden wat ik piepte, dus dat stukje frustratie om iets niet meer terug te vinden heeft het zeker weggenomen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ah, nice! ik ben echt benieuwd hoe je hem vind werken
morgen meteen een testrun zeker?
Is ook een stukje sociaal naar je medepiepers toe, dat als er iemand na jou gaat lopen speuren dat hij niet weer diezelfde spijker opgraaft.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:00 schreef toetsenbordridder het volgende:
Toch maken jullie de natuur ook een beetje schoner
nicequote:Op donderdag 29 mei 2014 08:44 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Gisteren nog 1,5 uurtje lopen zoeken en echt alles terug kunnen vinden wat ik piepte, dus dat stukje frustratie om iets niet meer terug te vinden heeft het zeker weggenomen.
Nu nog wat betere plekjes zoeken waar wél echte schatten liggen![]()
[ afbeelding ]
Zolang het niet regent vind ik het best.. Is hier net gestopt met regenen dus zit te overwegen om zo weer ff te gaan.. Ja, linksonder is een oorstekertje, mijn 2e die ik daar heb gevonden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
niceis het er fatsoenlijk genoeg weer voor bij jullie?
heb vanaf nu 1,5 week vrij, dus veel zoektijd maar ik ben wel een goed weer-zoeker![]()
wat is dat ding trouwens daar linksonder? lijkt op een snorvormig sieraadje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.internet
blablablablablablablablablablablablablabla
quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:43 schreef Schunckelstar het volgende:
de determinatie van mijn knoop is compleet![]()
ben via dit topic http://www.bodemvondstenw(...)679&p=502458#p502458
bij deze site https://sites.google.com/site/liverybuttonsidentified/ uitgekomen. contact opgenomen en inmiddels antwoord gekregen:Ja tof is dat he..? Dat je zelf geen idee hebt, en binnen no time er bijna alles over weet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.internet
Bij het vinden van een musketkogel vraag ik me altijd af waar diegene gestaan heeft en van welke kant ie kwam...
Dan kijk je zo eens over het veld, en bedenk je ff hoe dat geweest moest zijn...
Btw waar zoeken jullie mee..?One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
haha, ja precies datquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja tof is dat he..? Dat je zelf geen idee hebt, en binnen no time er bijna alles over weet...
Bij het vinden van een musketkogel vraag ik me altijd af waar diegene gestaan heeft en van welke kant ie kwam...
Dan kijk je zo eens over het veld, en bedenk je ff hoe dat geweest moest zijn...
Btw waar zoeken jullie mee..?
Gisteren idd nog paar uurtjes geweest van 13:00 tot 15:00, was wel gezellig met al die kinderen om me heen die vroegen wat ik aan het doen was. Vandaag wezen zoeken van 07:00 tot 10:00 en weer aardig wat opgeruimdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:37 schreef Schunckelstar het volgende:
ben je nog geweest gisteren woelwater?
Klopt ja, mijn 3e oorstekertjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:18 schreef Schunckelstar het volgende:
weer een oorbelletje daar linksonder?
wel een mooie locatie om te zoeken trouwens, als het niet te druk is![]()
2 dezelfde foto's? Knoopjes zijn wel weer leuk, tenminste iets met beetje history. Enige knoopje wat ik heb is van Vingino Jeansquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:06 schreef Schunckelstar het volgende:
Ja, ben vroeg op de middag effe geweest.
Best leuke dingen gevonden nog
[ afbeelding ]
2 knoopjes
1 juliana cent uit 1966
1 veelbelovend muntje, dat nu ligt te weken![]()
En iets wat waarschijnlijk bij het oud ijzer kan, maar wat ik eerst nog zeker wil weten
[ afbeelding ]
Dat knoopje dacht ik eerst zilver te hebben, maar dat viel tegen![]()
Andere knoop staat een kroon op in het midden
Betere foto's heb ik niet, telefoon ligt aan de lader
waar?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:20 schreef Woelwater het volgende:
[..]
2 dezelfde foto's? Knoopjes zijn wel weer leuk, tenminste iets met beetje history. Enige knoopje wat ik heb is van Vingino Jeans
Zal hier nog even geduld moeten hebben tot er wat geoogst is. Kijk ook hunkerend uit naar mijn eerste akker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:25 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waar?![]()
ja, had al verwacht er meer te vinden aangezien ze met de mest zijn meegekomen vroeger. daarom toch maar dat stuk land afmaken.
zag dat ze vanmiddag op de andere kant bezig waren dus de rest van dat "zandpad" zal ook wel bijna vrijkomen
serieus?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:31 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zal hier nog even geduld moeten hebben tot er wat geoogst is. Kijk ook hunkerend uit naar mijn eerste akker.
Hield de vorige keer een tractor aan om te vragen van wie die "weilanden" zijn.. Gelijk eerste reactie "weilanden?!"
Vroeg of ik ze wilde kopen dan, toen ik vertelde beetje met metaaldetector te willen spelen kreeg ik te horen "ohh daar zullen ze niet blij mee zijn"
Pfff stug volk hier in de buurt..
Was ook maar 1 persoon, dus misschien gaat nog wel meevallen.. Hier beetje lastig, veel akkers in middle of nowhere zonder direct een boerderij ernaast.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:56 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
serieus?![]()
dan heb ik denk ik gewoon geluk, heb nog geen nee gehoord. meeste vinden het wel interessant juist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |