Jij komt hier met je opgeheven vingertje binnenstormen om iedereen de les te lezen. Daarbij gebruik je woorden als 'pauperwoordkeuze'. Die toon zet je toch echt helemaal zelf.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Puur conform de wetgeving is dit niet het geval.
Maar goed, jullie zitten mij weer af te schilderen als vriend van de criminelen, enkel en alleen omdat ik het toejuichen van het direct doden van mensen terwijl er geen enkele zinnige achtergrondinformatie beschikbaar is zelf niet toejuich. De toon is dus alweer goed gezet.
Nou, incidenten zijn het allang niet meer dus zullen we die term maar achterwege laten?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Incidenten zullen er altijd zijn. Is het hele punt niet. Men heeft geen flauw idee wat zich afgespeeld heeft en trekt op voorhand al conclusies. Lijkt me een zeer ongezonde zaak. Beetje een terugval naar het lynchtijdperk. Maar ondertussen wel klagen als soortgelijke zaken in het midden oosten voorkomen want dan is de wereld opeens te klein.
Kokekoek, je bent de realiteit behoorlijk uit het oog verloren. Loop eens een rondje door de stad, dan kom je weer eens onder niet zichzelf verheven vindend volk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom bij een overval op een juwelier dan wel? Leg mij dat eens in duidelijke woorden uit.
Hoe had je het genoemd als het vanuit de kant van de overvallers uit de hand gelopen was en de juwelier het loodje gelegd had?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom bij een overval op een juwelier dan wel? Leg mij dat eens in duidelijke woorden uit.
Goed dat je het woordje 'vaak' gebruikt. Dat zegt wat mij betreft afdoendequote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat juweliers naast diefstal vaak te maken krijgen met bedreigingen, geweld, mishandeling en moord. Deze bewuste juwelier is vorige keer zelfs gegijzeld. Diefjes die iets stelen uit de supermarkt of kledingwinkel gebruiken dat soort middelen over het algemeen niet. Zie je het verschil?
Ja man!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe had je het genoemd als het vanuit de kant van de overvallers uit de hand gelopen was en de juwelier het loodje gelegd had?
Een ongelukje?
okee jochie... nog meer verheven uitspraken of ben je klaar?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed dat je het woordje 'vaak' gebruikt. Dat zegt wat mij betreft afdoende
Wat een pauper ben je dan zeg, zijn je argumenten op?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed dat je het woordje 'vaak' gebruikt. Dat zegt wat mij betreft afdoende
Dit noem ik geen duidelijke uitleg. Mis je iets aan je ogen of zit het met het begrijpend lezen gewoon nog niet snor?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:34 schreef HardMetal het volgende:
+
[..]
Kokekoek, je bent de realiteit behoorlijk uit het oog verloren. Loop eens een rondje door de stad, dan kom je weer eens onder niet zichzelf verheven vindend volk.
Nog lang niet klaar knulletje, maak jij je daar maar geen zorgen over. Ik ben alleen al lang wachtende op enige argumenten waarom het per definitie maar goed geacht moet worden wanneer mensen zelf als een rambo beginnen op te treden zonder dat er ook maar enige informatie bekend is. Daarmee werk je klassenjustitie in de hand.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
okee jochie... nog meer verheven uitspraken of ben je klaar?
Ik hoop het nooit te hoeven, maar als ik in een splitsecond iemand moet uitschakelen die mijn vrouw onder schot houdt, dan mik ik op de borstkas, grootste gedeelte, ga ik niet mikken misschien missen op een knie ofzo.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:35 schreef RetepV het volgende:
Het is overigens makkelijk gezegd dat je ze maar in een arm of been moet schieten. Ook in armen en benen zijn plekken waar je iemand dood zal maken als je er in schiet.
Alleen in Hollywood gaan mensen nooit dood als ze in hun arm of been geschoten worden.
hahahaha, ik moet lachen om al jouw aantijgingen. Typisch een in het nauw gedreven mannetje die dan maar met bijdehante opmerkingen zijn tegenstanders onderuit probeert te halen. Probeer eens argumenten te gebruiken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit noem ik geen duidelijke uitleg. Mis je iets aan je ogen of zit het met het begrijpend lezen gewoon nog niet snor?
Ik ben niet bepaald verontwaardigd Door het overlijden van de overvallers. Ik neem liever geen standpunt in wat dat betreft. Wacht liever eerst even de feiten af. Ik ageer wel tegen de tendens die in dit soort zaken al lang gaande is en ook al vaak foutief is gebleken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, serieus.
Hoe verontwaardigd was je geweest als niet de overvallers maar de juwelier om het leven gekomen was?
Beter lezen dan, staat hier vlak boven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog lang niet klaar knulletje, maak jij je daar maar geen zorgen over. Ik ben alleen al lang wachtende op enige argumenten waarom het per definitie maar goed geacht moet worden wanneer mensen zelf als een rambo beginnen op te treden zonder dat er ook maar enige informatie bekend is. Daarmee werk je klassenjustitie in de hand.
Klassenjustitie?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog lang niet klaar knulletje, maak jij je daar maar geen zorgen over. Ik ben alleen al lang wachtende op enige argumenten waarom het per definitie maar goed geacht moet worden wanneer mensen zelf als een rambo beginnen op te treden zonder dat er ook maar enige informatie bekend is. Daarmee werk je klassenjustitie in de hand.
die zijn allang gegeven. Dat jij daardoor niet overtuigd bent is niet ons probleem. Cheerio!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zie je dan wederom verkeerd. Ik vroeg om een duidelijke uiteenzetting en jij komt vervolgens met wat op de man spelend gebral. Derhalve voel ik mij totaal niet genoodzaakt om met jou in discussie te gaan. Kom toxh op.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:40 schreef HardMetal het volgende:
[..]
hahahaha, ik moet lachen om al jouw aantijgingen. Typisch een in het nauw gedreven mannetje die dan maar met bijdehante opmerkingen zijn tegenstanders onderuit probeert te halen. Probeer eens argumenten te gebruiken.
Ik ook. De politie bellen, die dan met loeiende sirenes aan komt zetten en als eerste de boel gaat afzetten zodat mijn vrouw en de overvallers met z'n allen opgesloten zitten in mijn zaak, dat is alleen maar gevaarlijker voor mijn vrouw.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:39 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik hoop het nooit te hoeven, maar als ik in een splitsecond iemand moet uitschakelen die mijn vrouw onder schot houdt, dan mik ik op de borstkas, grootste gedeelte, ga ik niet mikken misschien missen op een knie ofzo.
Niet gevonden. Zou je zo vriendelijk willen zijn ze even aan te halen voor mij?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:41 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Beter lezen dan, staat hier vlak boven.
Ik denk dat je meer onderscheid moet maken tussen de overvaller die de keuze maakt een ander te bedreigen, en dat dus moedwillig doet, en het slachtoffer dat ineens geconfronteerd wordt met een levensbedreigende situatie en daar op reageert.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald verontwaardigd Door het overlijden van de overvallers. Ik neem liever geen standpunt in wat dat betreft. Wacht liever eerst even de feiten af. Ik ageer wel tegen de tendens die in dit soort zaken al lang gaande is en ook al vaak foutief is gebleken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |