SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
04-04 Live in de Loods met Gerard Joling
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als kind van 3 hoog op gewassen grindtegels gesodemieterd.. kijk, dan heb je oog voor details daar hou ik nou vanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hele gelul van "rugzakje` is natuurlijk onzin.
Sommigen zeggen: "Ik heb mijn rugzak weggegooid..."
Dus die hebben ineens helemaal geen verleden meer.
Mensen die het hebben over "rugzakjes" of nu ook "Dossierkasten".
Die hebben hun verleden niet kunnen afsluiten en dat zijn juist degene die steeds over het verleden beginnen.
Zeg dan gewoon dat je het liever niet over je verleden hebt en dat je er van hebt geleerd, maar je je richt naar de toekomst.... PUNT
Maar begin er dan ook niet steeds weer over.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:41 schreef Punkman het volgende:
Ron zei toch dat hij 19 jaar geleden lang haar had ?
Heb even gezocht, en gevonden volgens mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als kind van 3 hoog op gewassen grindtegels gesodemieterd.. kijk, dan heb je oog voor details daar hou ik nou van
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als kind van 3 hoog op gewassen grindtegels gesodemieterd.. kijk, dan heb je oog voor details daar hou ik nou van
Ik hoop dat ie Dre d'r kruidentondel sloopt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Ron loopt ergens door de bosjes: Eerst deze puinhoop maar eens opruimen
Ron is 's nachts ook wakker.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
Ik zie alweer een grap voor Ruud.
Hun alle rotzooi opruimen en Ruud 's nachts alles weer terug plaatsen.
Ruud zou nu geen grappen kunnen uithalen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
Ik zie alweer een grap voor Ruud.
Hun alle rotzooi opruimen en Ruud 's nachts alles weer terug plaatsen.
Yeahhhquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:45 schreef ginopino het volgende:
http://telefoon-gids.com/r-weezepoel-adenauerhof-goes-4463-gr
Als kind van 3 ben ik ooit aangereden door een mercedes en zag die uitlaat toen ik onder die auto lag.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was ook geen Off-topic grap.. Ron IS op gewassen grindtegels gesodemieterd.. zijn eigen woordenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als kind van 3 ben ik ooit aangereden door een mercedes en zag die uitlaat toen ik onder die auto lag.
Heb er geen fobie van over gehouden of enig ander trauma.
Als 49-jarige kan ik me zo aanmelden bij Cars for cash om te beoordelen of het een mercedes uit een jaar of '68- '69 was....
On-Topic: Maar die Ron is wel lekker bezig zijn TV-momentje aan het pakken.
Maar gewassen of ongewassen is ook wel een verschil. Gewassen voelen ze extra puntig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was ook geen Off-topic grap.. Ron IS op gewassen grindtegels gesodemieterd.. zijn eigen woorden
Da's precies wat we nodig hadden, een braafling...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:49 schreef johnnyvang het volgende:
Lijkt me wel een aardige vent.
Loopt rustig op zijn sokken naar het bed, en probeert zo min mogelijk geluid te maken.
Houd dus wel rekening met de andere.
Word volgens mij weer een Jimmy.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's precies wat we nodig hadden, een braafling...
Hij wil toch om 8 uur gaan klussen? Vandaar het uitdelen van oordoppen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik was er niet de hele tijd bij. En wat is het verschil met ongewassen grindtegels?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was ook geen Off-topic grap.. Ron IS op gewassen grindtegels gesodemieterd.. zijn eigen woorden
Vandaar dat ik ook zeg, oog voor detail..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar gewassen of ongewassen is ook wel een verschil. Gewassen voelen ze extra puntig.
Valt zachter vanwege mosquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was er niet de hele tijd bij. En wat is het verschil met ongewassen grindtegels?
Was anders bij zijn binnenkomst niet te merken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oh ik denk dat deze geen blad voor de mond neemt hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het detail.. in het licht van dat geen rugzak mee willen nemen, heeft Ron verdomt veel detail onthoudenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was er niet de hele tijd bij. En wat is het verschil met ongewassen grindtegels?
Jahh.. iets teveel Boer Klaver in zijn act gegooit.. dat verdwijnt wel na een week, net als bij die andere "knallers"quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:55 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Was anders bij zijn binnenkomst niet te merken.
Zetten al gelijk andrea op de hut.
En later ook nog even ruud en gio.
Hij is ook zo ingepakt, omdat "de oude garde" geen tegenspraak dult, als het niet in hun straatje past.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik denk dat deze geen blad voor de mond neemt hoor.
Hoop het niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. iets teveel Boer Klaver in zijn act gegooit.. dat verdwijnt wel na een week, net als bij die andere "knallers"
Ron is wel de eerste met een verschrikkelijke irri "vertel mij maar nix, ik weet alles van jullie" gedragquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat mij opvalt bij nieuwkomers, is dat ze informatie geven die totaal niet ter zake doet.
Ze komen met een snelle babbel en gaan dan over tot hun eigen leven.
In plaats om door te pakken, met de reden dat ze geselecteerd zijn, vervallen ze allemaal in het kliekjes-gedrag van die groep.
Zeker de nieuwste bewoners.
Daaronder reken ik Laura, Nicoline, Joey en nu Ron.
Geen van allen durven/mogen zeggen wat de buitenwereld zegt en vindt en zeker niet hun vooroordelen.
Voor Billy wou hij een aparte hut bouwen, zei bijna dat dat geen drol koste.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:00 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Hoop het niet.
Want als hij inderdaad doet zoals hij zegt dan is het:
Geen cabana voor dre
Geen zwembad voor dre
Geen gezweef van dre.
en geen blokhut voor massage voor dre.
Maar ook word die blokhut niet van billy, want het moet een werkplaats worden en niks meer of minder
Dan zal 'ie eerst over 14 andere heen moeten, en dát is nog niemand gelukt en gaat Ron ook niet lukkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:00 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Hoop het niet.
Want als hij inderdaad doet zoals hij zegt dan is het:
Geen cabana voor dre
Geen zwembad voor dre
Geen gezweef van dre.
en geen blokhut voor massage voor dre.
Maar ook word die blokhut niet van billy, want het moet een werkplaats worden en niks meer of minder
De oude werkplaats zou voor billy kunnen worden met haar geschilder.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Voor Billy wou hij een aparte hut bouwen, zei bijna dat dat geen drol koste.
Dat zal dan zo zijn, maar hij wou wel een aparte ruimte maken voor Billy.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:04 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
De oude werkplaats zou voor billy kunnen worden met haar geschilder.
Dan zou hij ook een wandje plaatsen, zodat de andere helft een B&B kon worden.
Wat ik schreef waren zijn eigen woorden tegen Joey.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan zal 'ie eerst over 14 andere heen moeten, en dát is nog niemand gelukt en gaat Ron ook niet lukken
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom is er nog niet iemand in die kan koken, klussen (is nu Ron), met internetsites kan omgaan, en vooral tegen de groep zijn visie te durven zeggen.
Dan haal je het niet bij de twee.
Ron is een Nicoline. Komen er gemakkelijk in en dan??????
Lopen mee met de rest en verdelen hun kansen, maar durven de werkelijke strijd niet aan, om er iets va te maken.
Ik zou dan 1 van de 3 laatste filmpjes moeten terug kijken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat zal dan zo zijn, maar hij wou wel een aparte ruimte maken voor Billy.
Die gast begon ook gelijk over zakgeld.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Kijk, je kan buiten met een grote smoel vertellen dat je daar in Utopia de boel wel even gaat verbouwen, meer eenmaal binnen moet je ineens afwachten of je eigenlijk wel iets te vreten krijgt en een bed om te slapen...die grote smoel kan zomaar ineens in een dag dichtgeslagen worden
Geloof je ook, heb niet goed kunnen horen waar hij die aparte ruimte zou maken. Dus ga er van uit dat jij het wel goed gehoord hebt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:07 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Ik zou dan 1 van de 3 laatste filmpjes moeten terug kijken.
In een van de 3 zegt hij het in de werkplaats
Vind je dat vreemd? Of valt het je alleen op. Het valt mij ook op maar ik begrijp het wel. Het is denk ik een kwestie van in hoeverre je woon- werk- en sociaal plezier boven hetgeen stellen wat je wilt bereiken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat mij opvalt bij nieuwkomers, is dat ze informatie geven die totaal niet ter zake doet.
Ze komen met een snelle babbel en gaan dan over tot hun eigen leven.
In plaats om door te pakken, met de reden dat ze geselecteerd zijn, vervallen ze allemaal in het kliekjes-gedrag van die groep.
Zeker de nieuwste bewoners.
Daaronder reken ik Laura, Nicoline, Joey en nu Ron.
Geen van allen durven/mogen zeggen wat de buitenwereld zegt en vindt en zeker niet hun vooroordelen.
Met buiten bedoel je waarschijnlijk .. bij de auditie...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Kijk, je kan buiten met een grote smoel vertellen dat je daar in Utopia de boel wel even gaat verbouwen, maar eenmaal binnen moet je ineens afwachten of je eigenlijk wel iets te vreten krijgt en een bed om te slapen...die grote smoel kan zomaar ineens in een dag dichtgeslagen worden
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geloof je ook, heb niet goed kunnen horen waar hij die aparte ruimte zou maken. Dus ga er van uit dat jij het wel goed gehoord hebt.
Of achter live streams jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met buiten bedoel je waarschijnlijk .. bij de auditie...
Maar bimbo en Ron voelen zich wel heel snel thuis.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind je dat vreemd? Of valt het je alleen op. Het valt mij ook op maar ik begrijp het wel. Het is denk ik een kwestie van in hoeverre je woon- werk- en sociaal plezier boven hetgeen stellen wat je wilt bereiken.
Ik heb een collega met wie ik vaak in de clinch lig, ze kan niet goed met kritiek omgaan maar heeft veel verbeterpunten in haar werk. Soms spreek ik haar op dingen aan, soms niet. Gewoon omdat als ik dat doe ze daarna dagen niet te pruimen is. Soms doe ik het ook op een tactisch moment, als ik weet dat ze bijvoorbeeld vrolijk is of als het weekend er tussen zit waarin ze een beetje af kan koelen. En daar werk ik een paar uur per dag mee, laat staan dat je er mee woont.
De bewoners zijn er volgens mij persoonlijk bij gebaat om hun woonplezier zo groot mogelijk te houden of maken. Dat telt voor de oude en helemaal voor de nieuwelingen. Voor hen is het belangrijk om eerst een gevoel van veiligheid, zich thuis voelen te hebben.
Beiden gelijk, eerst tijdelijk binnen, daarna buiten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:10 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Vanaf 45:00 hebben ze het over die werkruimte en de B&B + billy's hoek
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind je dat vreemd? Of valt het je alleen op. Het valt mij ook op maar ik begrijp het wel. Het is denk ik een kwestie van in hoeverre je woon- werk- en sociaal plezier boven hetgeen stellen wat je wilt bereiken.
Ik heb een collega met wie ik vaak in de clinch lig, ze kan niet goed met kritiek omgaan maar heeft veel verbeterpunten in haar werk. Soms spreek ik haar op dingen aan, soms niet. Gewoon omdat als ik dat doe ze daarna dagen niet te pruimen is. Soms doe ik het ook op een tactisch moment, als ik weet dat ze bijvoorbeeld vrolijk is of als het weekend er tussen zit waarin ze een beetje af kan koelen. En daar werk ik een paar uur per dag mee, laat staan dat je er mee woont.
De bewoners zijn er volgens mij persoonlijk bij gebaat om hun woonplezier zo groot mogelijk te houden of maken. Dat telt voor de oude en helemaal voor de nieuwelingen. Voor hen is het belangrijk om eerst een gevoel van veiligheid, zich thuis voelen te hebben.
Klopt helemaal. Ik as Gert hier eerder vandaag schrijven dat het vast ook sneller vertrouwd voelt omdat ze al veel gezien hebben. Het voelt alsof ze iedereen al kennen. Maar volgens mij is dat iets anders dan je veilig voelen hoor, en dat heb je denk ik best nodig om te gaan knallen. En met knallen bedoel ik niet wat veilige ideetjes opperen maar losgaan op de bewoners zelf.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar bimbo en Ron voelen zich wel heel snel thuis.
Komen binnen en proberen al hun ideeën erdoor te dringen.
Die bimbo met haar PB.
En Ron was ook al bezig met verbouwing van hele Utopia.
Je kan ook te hard van stapel lopen.
tja stilzitten is ook een optie maar dat doen ze al 2,5 week nu ...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die bimbo met haar PB.
hoge bomen ......quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die bimbo met haar PB.
Ron krijgt vanaf die tijd alle shit van Paul te zien die hij mag gaan herstellen bedoel je?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:10 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Vanaf 45:00 hebben ze het over die werkruimte en de B&B + billy's hoek
Geen geld geen grote bek meer.. Aike;s Wetquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei verwacht ik dat Ron wel wat ruzie gaat krijgen met deze of geen.
Ik verwacht dat Emil, Ruud, Gio en Isabella dit niet echt gaan pikken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei verwacht ik dat Ron wel wat ruzie gaat krijgen met deze of geen.
Ja dat ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ron krijgt vanaf die tijd alle shit van Paul te zien die hij mag gaan herstellen bedoel je?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik as Gert hier eerder vandaag schrijven dat het vast ook sneller vertrouwd voelt omdat ze al veel gezien hebben. Het voelt alsof ze iedereen al kennen. Maar volgens mij is dat iets anders dan je veilig voelen hoor, en dat heb je denk ik best nodig om te gaan knallen. En met knallen bedoel ik niet wat veilige ideetjes opperen maar losgaan op de bewoners zelf.
Of een combinatie van deze twee....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:17 schreef ginopino het volgende:
[..]
tja stilzitten is ook een optie maar dat doen ze al 2,5 week nu ...
beter dat iemand er een gestroomlijnd groepje van maakt ipv allemaal losse individuen.
sowieso kun je met klussen heel snel een hecht team vormen en krijg je respect voor elkaar.
behalve als er een aantal op bed blijven liggen maar dat lost ronnie wel op
Trustenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:26 schreef johnnyvang het volgende:
Ik wens jullie alle hier een fijne nacht verder.
Ga lekker mijn bedje opzoeken en zie jullie morgen ( vandaag ) wel weer ergens hier.
Voor straks alvast weltrusten![]()
Groot gelijk..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:26 schreef johnnyvang het volgende:
Ga lekker mijn bedje opzoeken en zie jullie morgen ( vandaag ) wel weer ergens hier.
Ik snap dat Emil er erg mee zat maar dan nog de meeste waren na 60 minuten al luidruchtig aan het lachen met elkaar. Dan zou ik ook een totaal andere indruk krijgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Of een combinatie van deze twee....
En zowel Ron en Robin lossen niets op.
Ron wel iets meer, maar die dramt teveel vanaf minuut één dat hij binnen was.
Ik hoop dat er een filmpje is, waarbij hij Emil meeriep... KOM, KOM EVEN MEE...
Emil liep mee, waar Isa en Gio bij zaten.
Dat was toen hij zijn ideeën wilde vertellen over die muur met schilderijen van de bewoners.
Ron voelde niet aan dat de bewoners kennis met hem hadden gemaakt en nu even Paul wilden "verwerken".
Hij ging maar door en ging maar door.
Alsof hij alles in één woord moest uitleggen.
En de meesten hadden hem al verteld dat Paul net definitief afscheid had genomen, maar hij bleef maar doorgaan.
Trustenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:26 schreef johnnyvang het volgende:
Nee vond ik ook heel raar na een middag/avond vol met streamlocks.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:25 schreef Punkman het volgende:
Vond het moment om deze man erin te gooien ook niet uiterst tactisch vanavond, na het vertrek van Paul.
Inderdaad, achteraf had ik dat ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee vond ik ook heel raar na een middag/avond vol met streamlocks.
Maar dat was het script, want eergisteren was al bekend dat maandag er een uitzending van een uur was.
Dus achteraf was het wel te verwachten.
Als Paul was gebleven was er het zelfde gebeurd.. dus ik zie het positiefquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Inderdaad, achteraf had ik dat ook.
Maar ik had niet verwacht dat er na een uur een nieuwe kwam die hoog van de toren loopt te blazen.
Huh, je bedoelt dat Paul dan hoog van de toren was gaan blazen .. ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:35 schreef ginopino het volgende:
[..]
Als Paul was gebleven was er het zelfde gebeurd.. dus ik zie het positief
Vandaar dat het er dik bovenop ligt dat alles een script is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Inderdaad, achteraf had ik dat ook.
Maar ik had niet verwacht dat er na een uur een nieuwe kwam die hoog van de toren loopt te blazen.
Klopt, we hadden het kunnen weten, maar je soms blijf je hopen dat het anders is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Woensdag of donderdag zeiden ze al dat er maandag een extra lange aflevering zou komen.....
Als er geen script is, hoe konden ze dat dan weten?
Huub lult maar wat ...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub zal het wel uitleggen als onvoorziene samenloop van omstandigheden, waarvan ze zelf de afloop ook niet wisten en daarom de uitzending uit voorzorg verlengd hebben.
Lol, ik had permaban gestemd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
En hij komt ermee weg, ondanks dat 18% hem geen ban wenste, waren er wel 82% dat hij als eindredacteur een ban verdiende, maar komt hij toch ook mee weg, want hij is heilig bij de mods en admins.
En in mijn POLL stemde ik voor geen ban, maar was wel benieuwd wat anderen dachten.
Nou, die POLL was duidelijk.
Doen ze niets mee, en hij komt er lachend mee weg.
Want Admins op Fok kunnen hem bannen op wat hij volgens jou fout doet als eindredacteur? Ik heb overigens niet gestemd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
En hij komt ermee weg, ondanks dat 18% hem geen ban wenste, waren er wel 82% dat hij als eindredacteur een ban verdiende, maar komt hij toch ook mee weg, want hij is heilig bij de mods en admins.
En in mijn POLL stemde ik voor geen ban, maar was wel benieuwd wat anderen dachten.
Nou, die POLL was duidelijk.
Doen ze niets mee, en hij komt er lachend mee weg.
Liegen, bedriegen of gewoon het spel spelen waar wij massaal naar kijken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:08 schreef Punkman het volgende:
Maar van dat rebelse van Huub is toch niks meer van over.
Ook gewoon hier liegen en bedriegen.
Is ook waar, maar wees een beetje eerlijk omtrent het fomat,quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Liegen, bedriegen of gewoon het spel spelen waar wij massaal naar kijken.
welke stream is dat ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie liggen daar dan?
[ afbeelding ]
Nico en bed er naast Isa volgens mij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie liggen daar dan?
[ afbeelding ]
Natuurlijk, wanneer gaan we en wat was jouw taak ook al weer ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Punk gaan we nog infiltreren daar
Alles saboterenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Natuurlijk, wanneer gaan we en wat was jouw taak ook al weer ?
Vorig antwoord klopte niet, geen idee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie liggen daar dan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zou al gaan met een groepje, ik was bruggenbouwer.
Zullen we inschrijven ?
Mijn POLL was wat men er van dacht, wat de eindredacteur en user van FOK!. Die hier komt als EINDREDACTEUR en nooit als user, wat ze vinden van de SL's.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:07 schreef Parlay het volgende:
[..]
Want Admins op Fok kunnen hem bannen op wat hij volgens jou fout doet als eindredacteur? Ik heb overigens niet gestemd.
Loop een beetje stuk nu op de vraag waarom je utopia in wil, saboteren lijkt me niet echt een goed antwoord.quote:
Its show timequote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Loop een beetje stuk nu op de vraag waarom je utopia in wil, saboteren lijkt me niet echt een goed antwoord.
Rienk zijn bril per ongeluk slopen en uren lang slap lullen hoe dat kan en het god zijn wil isquote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Loop een beetje stuk nu op de vraag waarom je utopia in wil, saboteren lijkt me niet echt een goed antwoord.
God heeft je niet voor niets scheel gemaakt, heeft die klote duivel een bril uitgevonden, weg ermee, vervloek die bril; ..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Rienk zijn bril per ongeluk slopen en uren lang slap lullen hoe dat kan en het god zijn wil is
Ik ga een heel eind met je mee, ik vind/vond die SL's ook vreemd maar hem bannen op Fok.....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn POLL was wat men er van dacht, wat de eindredacteur en user van FOK!. Die hier komt als EINDREDACTEUR en nooit als user, wat ze vinden van de SL's.
Hij loopt hier stoer te doen dat hij de eindredacteur is.
En loopt (niet alleen de FOK!-streamers) te fucken met SL's.
Ook op andere fora vervloeken ze hem. En zelfs op de officiële site.
ALLES VOOR DE KIJKCIJFERS
Kan misschien FOK! een statement maken met een straf van een ban.
Als blijk van disgenoegen, dat hij hier stoer loopt te doen, maar niet moet denken dat hij koning is van de RLS, want dat is FOK!
En trouwens, vandaag is Rienk KONING der RLS.
Hij is jarig
idd bril is van de duivelquote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
God heeft je niet voor niets scheel gemaakt, heeft die klote duivel een bril uitgevonden, weg ermee, vervloek die bril; ..
Was het saaiste feestje ooit daar, zo plichtmatig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:30 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ga een heel eind met je mee, ik vind/vond die SL's ook vreemd maar hem bannen op Fok.....Voor zover ik weet is hij hier een user en overtreedt hij geen regels. Een statement...man.......echt. Nouja, ik denk dat dat totaal geen indruk maakt als dat al ter sprake zou komen.
En Rienk is jarig![]()
Maar wil er wel weer na een maand weg. affe lekker stokenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou daar harder kunnen trollen als Andrea
Als hij gelooft in numerologie dan zal hij denken dat de vader, de zoon en de heilige geest in hem zijn. Maar dat zal wel niet, tarot enzo is des Duivelsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was het saaiste feestje ooit daar, zo plichtmatig.
Wie weet wat morgen brengt.
Heel Vannas der eet hoekje slopenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Stekker van de koelkast eruit dat zouden mijn grapjes zijn
Rebels hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn grapje zou als eerste zijn de hele indeling van de keukenkastjes veranderen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
En dan keihard mee roepen wie heeft dat gedaan en gaaan relllenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mijn grapje zou als eerste zijn de hele indeling van de keukenkastjes veranderen.
Lepels ergens anders, borden, etc.
Oh wat zou Vanessa boos worden.
RUUD EIKEL !! kan niks meer vinden loser ..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En dan keihard mee roepen wie heeft dat gedaan en gaaan relllen
Ik heb ook op "geen" gestemd. Iemand een ban aansmeren krijg je er zelf één. Krijgen er nu 82% een ban? Want die wilden een ban voor hem.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:30 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ga een heel eind met je mee, ik vind/vond die SL's ook vreemd maar hem bannen op Fok.....Voor zover ik weet is hij hier een user en overtreedt hij geen regels. Een statement...man.......echt. Nouja, ik denk dat dat totaal geen indruk maakt als dat al ter sprake zou komen.
En Rienk is jarig![]()
Ach, ik vond het altijd wel sportief dat hij hier was.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb ook op "geen" gestemd. Iemand een ban aansmeren krijg je er zelf één. Krijgen er nu 82% een ban? Want die wilden een ban voor hem.
Maar was benieuwd naar anderen.
Eerlijk is eerlijk, was ook een beetje een provocatiePOLL.
Maar laat wel zien aan Huub dat hij fout bezig was, ook al weet een weldenkend mens dat ze de uitzending aan het monteren waren, waarbij er geen script is, maar (zoals hij het zelf hier zei) een aansturing betreft.
En aankomende woensdag is iedereen alles weer vergeten.
Die POLL van me was een mind-fuck voor Huub, niets meer en minder en hij trekt zich echt niets aan van 100 stemmen op bijna een miljoen kijkers.
Ik vind het verbazingwekkend dat mensen zich nog zo ontzettend druk maken om een Huub en dan heb ik het niet alleen over nu als eindredacteur.......sowieso eigenlijk welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb ook op "geen" gestemd. Iemand een ban aansmeren krijg je er zelf één. Krijgen er nu 82% een ban? Want die wilden een ban voor hem.
Maar was benieuwd naar anderen.
Eerlijk is eerlijk, was ook een beetje een provocatiePOLL.
Maar laat wel zien aan Huub dat hij fout bezig was, ook al weet een weldenkend mens dat ze de uitzending aan het monteren waren, waarbij er geen script is, maar (zoals hij het zelf hier zei) een aansturing betreft.
En aankomende woensdag is iedereen alles weer vergeten.
Die POLL van me was een mind-fuck voor Huub, niets meer en minder en hij trekt zich echt niets aan van 100 stemmen op bijna een miljoen kijkers.
*eensquote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, ik vond het altijd wel sportief dat hij hier was.
Reageerde op vragen, dat die niet helemaal eerlijk waren ok, maar mijn commentaren op Huub zijn ook vaak met een knipoog.
Mijn stem op een permaban voor Huub heb ik ook gedaan met een knipoog, sorry SL, maar die poll geeft toch geen doorslag.quote:
huub bannen hier jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mijn stem op een permaban voor Huub heb ik ook gedaan met een knipoog, sorry SL, maar die poll geeft toch geen doorslag.
He maar gozerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nu maar hopen dat Andrea morgenweer veder gaat over tipitenten op de akker
Ik woon niet echt in de buurdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
He maar gozerwanneer gaan wij die oude loods in ?
Als je erin gaat wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik woon niet echt in de buurd
Ik zou graag de laatste stem willen hebben, en dat de bewoners denken dat ik Isa eruit stem.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ze mij erin laten is alles kapot in een week
Dan hoop ik dat je bedoeld om helemaal kapot te maken ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die moeten juist blijven snap dat dan !!!!!
The way ofthe Sithquote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je bedoeld om helemaal kapot te maken ?
Leerling enquote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Samen een kruis maken ven 2 bij 2 en Andrea daar op vast spijkeren dan op 31 dec ..
Ben meer van mondeling, Niet van die laser dingetjes.quote:
Zet dit in de Feedback, daar heeft het meer impact.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:30 schreef Punkman het volgende:
To fight voor vuurvliegje en dat hele gifjes shit.
God wills it !!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik blijf lekker hier posten als ik een ban krijg so be it
Heeft geen zin, maar ik blijf het vervelend vinden dat iemand niet meer wil posten hier vanwege aanvallen ..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Zet dit in de Feedback, daar heeft het meer impact.
Nogmaals, dat mes snijdt aan 2 kanten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heeft geen zin, maar ik blijf het vervelend vinden dat iemand niet meer wil posten hier vanwege aanvallen ..
Weet ik, maar blijf het vervelend vinden. En ik wil niet nogmaals die discussie, we hebben er het gisteren er over gehad, en ook over mij terwijl ik op SC kwam, doe die discussie niet meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogmaals, dat mes snijdt aan 2 kanten.
Is niet leuk nee iedereen moet gewoon ee kunnen kletsen hierquote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heeft geen zin, maar ik blijf het vervelend vinden dat iemand niet meer wil posten hier vanwege aanvallen ..
Mietjes, kan je beter rijk zijn dan rijker.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jij ging slapenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 05:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze bewogen, of ligt ze er echt alleen?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 05:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn dit dan ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 05:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Niets is wat het lijkt.....quote:
Wie zijn het dan ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 05:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt.....
Soms sluit ik spelletjes af en zie dan iets,,, hahahaha
UTO sluit ik altijd als laatste af.
En zag dat varken bewegen. Lijkt wel dat ze met een gangbang bezig is.
Dat is dat varken alleen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 05:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wie zijn het dan ?
Ehh lot draait zich om dus ..![]()
De verdeeldoos is voor het licht. Dat moet niet geschakeld zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 06:57 schreef Brabopapa het volgende:
Slimme ron Weet niet dat er eerst stroom naar de verdeeldoos gaat en van daaruit naar de stopcontacten schakelaars en lampen, het heet niet voor niks verdeeldoos
Ja meneer heeft nogal wat nootjes op zijn zang.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 06:45 schreef Hunter het volgende:
Ron is al wakker. Aangekleed en al. Gooit nog wat water over zijn hoofd bij de kraan.
Ah Ruud is ook al op. Ze lopen naar de koeien.
Koning Rienk ligt nog heerlijk tegen zijn koningin aan te dromen.
Ron klaagt over de haan, die ie niks zegt 's ochtends. Lijkt wel wat op Ruud, Hij vindt de bezem te klein, die is voor liliputters. Wil een contactdoosie maken, ipv steeds de haspel gebruiken. Zoekt de bedrading.
Ik zie bovenop het kippenhok een bijl liggen. Vindt het onverstandig om met onbehandeld hout een nieuwe ren te maken, dat moet geimpregneerd zijn. En dubbel gaas spannen, want dan is het geisoleerd (geintje). Ruud vindt het maar niks, die kletskous in de ochtend. Ruud zijn zender werkt ook niet goed trouwens.
Ron kijkt toe hoe Stuk wordt gemolken door Ruud. Wil nu gelijk de kippen doen, dat had Ruud nog niet gedaan. Eén bakje vol?
Tja je kunt overdrijven, Ik mag zijn toontje ook al niet, dat dwingende, je moet dit je moet dat je moet, volgens mij is hij puntjes aan het verzamelen, voor de nominatiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:10 schreef Hunter het volgende:
Er zijn al vijf kruiwagens mest verwijderd. Hij is wel nauwgezet.
Ruud meldt dat hij ook wel eens een enorme bolus heeft gehad. Die stond rechtop en in de pot en tikte zo tegen zijn ballen aan.
Ron neemt dit voor kennisgeving aan.
Met de kruiwagen naar de mesthoop... het hing er even om of hij het zou halen.. puf puf, hijg hijgquote:Op zaterdag 29 maart 2014 06:58 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ron begint weer zwaar te ademen van het werken. Ik las dat hij wilde gaan sporten, dus dat is wel nodig.
Het is wat dat betreft ook wel een beetje een zeeuw.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:15 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Tja je kunt overdrijven, Ik mag zijn toontje ook al niet, dat dwingende, je moet dit je moet dat je moet, volgens mij is hij puntjes aan het verzamelen, voor de nominatie
Palen met een punt, en dan een palenboor erbij huren, kost iets van 2.5 euro per dagquote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:19 schreef Hunter het volgende:
Ron wil palen bestellen voor de ren. Eerst een tekening en begroting maken.
ben gister weggegaan omdat ik die paul's een op een gesprekjes en zijn als jullie willen blijf ik, niet trok, voelde zo nepquote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:20 schreef pullup het volgende:
Ron dus.![]()
Dat had ik gisteren niet meer verwacht, hij klinkt wel apart hoor en wat mij betreft alleen een bikkel als hij die zooi luilakjes eruit krijgt
Soort Jimmy dus..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben gister weggegaan omdat ik die paul's een op een gesprekjes en zijn als jullie willen blijf ik, niet trok, voelde zo nep
En ja hoor tuuk.blijft hij niet das medisch technisch onmogelijk, zeg dat gewoon direct dat gerek![]()
En dus een 'echte' doorpakker, ben benieued, hij komt wel serieus over en.ik denk dat hij wel t verschil kan maken
Hij maakt al een tipiquote:
Dat is een soort demonstratie modelletje om Andrea te laten zien wat hij met de grote gaat doen als ze er in zit.quote:
hoop van niet, hoop meer op iemand die kan zwepen, no pun intended related to jim, maar datis wat ze nodig hebben, aanpakkenquote:
hoog vuur voor ko.. rienk, krijg het me bek niet uit en ik ga er zeker niet naar kijken...quote:
Als animator op de camping weet hij goed de kindjes in het spel te betrekken,quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoop van niet, hoop meer op iemand die kan zwepen, no pun intended related to jim, maar datis wat ze nodig hebben, aanpakken
idd maar dat was paul ook niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:39 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Als animator op de camping weet hij goed de kindjes in het spel te betrekken,
dat hij een beetje handig is is meegenomen, een beetje boerenverstand is al voldoende
Een aannemer zal ik hem allerminst noemen
Hij klinkt te nuchter om geld over de balk te gooien, misschien die zeeuwse inslag (oons benne zunnig)quote:
geen cent teveel.hehquote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:43 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Hij klinkt te nuchter om geld over de balk te gooien, misschien die zeeuwse inslag (oons benne zunnig)
Zo te zien heeft hij ook al getraind op het broekophouden (handen in de zakken), maar het is zijn eerste dag, en weer dat idee van een zaagtafel met aanslagen zodat ze seriewerk kunnen maken,quote:
ik was t ook niet van.plan en.dat zonder dat ik.weet wat hij zei over kanker was t zo erg?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:50 schreef durdur het volgende:
wie heeft dat eigenlijk verzonnen om ziek vies mannetje vandaag koning te maken??
ik ga vandaag in ieder geval geen streams aanzetten wil niks van die zwakzinnige meekrijgen met zijn belachelijke ideologie!!
had hem al niet hoog zitten maar na zijn belachelijk ziekelijk gelul van gisteren over kanker kan ik hem werkelijk niet meer luchten of zien!
dat hij mag rotte in hel!!!
fijne dag mensen. ..
Een brief naar pappa en mamma, of naar Paul?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:53 schreef Burner82 het volgende:
Ronnie schrijft er al lustig op los...
Hij sloeg weer door ja..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was t ook niet van.plan en.dat zonder dat ik.weet wat hij zei over kanker was t zo erg?
nee hoor 2 verschillende situaties en.ze kunnen hem gewoom nomineren straks dus keus hebben ze welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:50 schreef spapaars het volgende:
Best wel gek dat de ene keer mag worden gekozen, en de andere keer een nieuwe bewoner in je strot wordt geduwd.
En dan hopen dat de heren achter akkoord gaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor 2 verschillende situaties en.ze kunnen hem gewoom nomineren straks dus keus hebben ze wel
Nog steeds klopt het nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor 2 verschillende situaties en.ze kunnen hem gewoom nomineren straks dus keus hebben ze wel
In een gesloten inrichting met een stel zwakzinnigen is en beveiliger hard nodigquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:03 schreef Loesme het volgende:
[..]
Het is opvallend dat er weer een soort begeleider binnenkomt
In het kort: kanker is een keuze.quote:
Goedemorgen.....dan ben je toch echt ziek he als je zo iets zegtquote:
Hij had wat theorietjes over dat een deel van de reden dat je kanker opliep te maken had met je geestesgesteldheid. Als die slecht was omdat je problemen of zorgen had of je niet happy was dan was dat een deel van de oorzaak dat de kanker zich kon manifesteren. Mij klonk het meer als boerenverstand maar men viel hier behoorlijk over heen. Mocht ik iets gemist hebben in zijn uitlatingen gisteren dan hoor ik het graag van mensen die wat anders hoordenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was t ook niet van.plan en.dat zonder dat ik.weet wat hij zei over kanker was t zo erg?
Wat is hij toch allemaal van plan..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:15 schreef D-B het volgende:
Weer iets gevonden. (Hek werkt niet goed)
[ link | afbeelding ]
Toch heeft hij wel iets weg van Pierre wind... Hoop dat hij ook zo los kan gaanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:16 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wat is hij toch allemaal van plan..
Ik denk niet dat hij een type is waar Lot snel bij gaat bedelen om een peukquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:09 schreef doodmoe het volgende:
[..]
He bah weer en roker... Weer zo eentje die niet zonder peuken kan
Het was dan ook al een zware dag voor hem..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:18 schreef anjajaha het volgende:
Hij ligt nu al languit op de bank...begint goed
Hij zou vroeg beginnen nou mooi niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:18 schreef anjajaha het volgende:
Hij ligt nu al languit op de bank...begint goed
Zijn de koeien al gedaan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:19 schreef anjajaha het volgende:
Ik zou ff lekker met de pispot rammelen, iedereen wakker
Het is weekend he... Nu mogen ze uitslapen na een week hard werkenquote:
Ze hebben al een beetje verkering dus nou moet het toch wel kunnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:26 schreef Rietens het volgende:
Volgens mij zijn Rienk en Nico stoute dingen aan het doen
Weet Rienk wel hoe dat moet?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:26 schreef Rietens het volgende:
Volgens mij zijn Rienk en Nico stoute dingen aan het doen
Het is toch nog niet 7 juli!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:29 schreef D-B het volgende:
[..]
Ze hebben al een beetje verkering dus nou moet het toch wel kunnen.
Ik hoor nog geen gekreun.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:34 schreef Injetta het volgende:
Leuk die vogeltjes. Die zijn heel druk hun Utopia te maken...
Zij wel jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:34 schreef Injetta het volgende:
Leuk die vogeltjes. Die zijn heel druk hun Utopia te maken...
niet bekendquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:38 schreef Grunge. het volgende:
Is bekend hoe laat ongeveer Rienks familie komt? Daar ben ik zo benieuwd naar!
Rienk was een laatkomer.. Dus zullen wel oude knarren zijn..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:38 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar Vanas' takketellie met karbonade-sausquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:38 schreef Grunge. het volgende:
Is Vanas ook een 'takketellie'-zeggert? Andrea zei dat ook zo. Sindsdien kan ik het ook niet meer anders zeggen. Ik heb trouwens vanavond ook wel zin in takketelliequote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar Vanas' takketellie met karbonade-saus
De Wat??quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Op de bus denk ikquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:42 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Goedemorgen![]()
Waar ligt Ron op te wachten op de bank?
Zou wel leuk zijn als ze sommige van haar recepten onlein zou zetten, bij de tab van dinneequote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:43 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze sommige van haar recepten onlein zou zetten, bij de tab van dinnee
Met inleiding en zo he: Normaal eet ik da nooit nie, mer spezaal voor hier...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:43 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze sommige van haar recepten onlein zou zetten, bij de tab van dinnee
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:36 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn twee verschillende vogeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |